تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۳۳۱۵۶۲

ایجاد هزار و ۴۶۱ شغل در بخش روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد/ اشتغال‌زایی ۹۲۶ نفر در استان

۱۷
۰
کبنا ؛مدیرکل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار و ۴۶۱ شغل در بخش روستایی و عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پروانه نیکمرام در نشست اقتصاد مقاوتی که با حضور سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته با اجرای طرح ملی اشتغال فراگیر ۳ محور و ۶ برنامه به استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد، که طرح اشتغال حمایتی، اشتغال دسته‌ها، کاروزی، مشوبات بیمه‌ای، مشاغل خانگی و مهارت آموزی در سطح استان اجرا شد.
نیکمرام افزود: ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات سهم استان در بخش روستایی و عشایری بود، که بیش از ۵۳ میلیارد تومان به استان ابلاغ اعتبار شد.
وی افزود: ۱۹۴ طرح با اعتباری بالغ‌بر  ۶۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات روستایی و عشایری جهت پرداخت به بانک‌های عامل معرفی شدند، که هزار و ۴۶۱ شغل در بخش روستایی و عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد.
مدیرکل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال فراگیر سهم استان بود، گفت: ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان طرح اشتغال فراگیر با پیش بینی اشتغال زایی ۹۲۶ نفر جهت پرداخت به بانک‌های عامل استان معرفی شد.
وی با بیان اینکه تسهیلاتی در بخش صنایع دستی، بوم گردی، مواد غذایی، صنایع تبدیلی، بسته بندی، پرورش دام، گیاهان دارویی و محصولات گلخانه‌ای به متقاضیان پرداخت شد، گفت: ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات سهم استان در بخش مشاغل خانگی بود، که از این میزان ۶ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار شد.
وی افزود: ۹۰۰ طرح مشاغل خانگی جهت پرداخت به بانک‌های عامل استان معرفی شد، که از این میزان ۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
نیکمرام با توجه به شعار سال حمایت از کالای داخلی از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: تعاونی‌های تولیدی در روستا‌ها و واحدهایی که اشتغال زایی پایداری داشته باشند، حمایت می‌شوند.
مدیرکل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به ارزیابی وزارت کار، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در تصویب طرح‌ها و پرداختی‌های در سهم روستایی رتبه پنجم را کسب کرد، و در اشتغال فراگیر رتبه نهم، که در مجموع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در رتبه هفتم کشور قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رزمان کارگرشهرداری
Romania
احسنت و درود بر شما بانوی شجاع و قانونمند . انشاالله موفق باشید و مثل گذشته از ما کارگران این قشر بدبخت حمایت کنید
سمیرا
. هم شروع .
سازمان
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم . اگر ۱۴۶۱ شغل ایجاد کرده باشید و به طور متوسط هر شغل هم پنج نفر را بکار گرفته باشد یعنی تعداد ۷۳۰۵نفر در طی سال ۹۶ باید دارای شغل دائم شده باشند که جای بسی خوشحالی است اما واقعیت .. که به کارهای موقت فروش بیلهر و کنگر وقارچ اعلام می کنید
عالی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بیکاری در استان معنایی ندارد
ازادی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا ای خدا ........ بکنه ......
علی حسینب
Iran, Islamic Republic of
کی بگوکی نشنوه کی کنه باور
.
اول وزارت کارنیست وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی دکتر
سلام این وامها به کدوم عشایر پرداخت شده مادوساله که برای وام ۸میلیون تومانی امور عشایر ثبت نام کرده ایم تابه حال خبری نشده ووامی. .ی بهر جهت اعلام میشه چون موقع پرداخت وامهای عشایری حتی همه مردم عشایر میشوند وعشایر اصلی فقط در خبرها میشنود
محمد
Iran, Islamic Republic of
که کم . اخه
ر
Iran, Islamic Republic of
اخی وبختون که وهیجا خبر نیارید .
شیدایی
Romania
افرین به همت و تلاش شما در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی واقعا ن از زمانی که این مدیریت به شما رسید تلاش های زیادی برا استغال زایی و رفع بیکاری شده که نشان از تجربه بالای شما و مدیریت قانونی شماست خدا قوت به امید پیروزی های دیگر شما در اداره کار استان وایجاد اشتغال برای کارگران عزیز
قرآنی
Romania
خدا قوت خانم نیک مرام
رضا
Iran, Islamic Republic of
ماشاء اله به همت این مدیر کل چه کار سخت و طاقت فرسایی
Iran, Islamic Republic of
. یه نفر بگو که توسط اداره کار شغل پیدا کرده باشد . یه وام مشاغل خانگی د.د اداره کار کسانی که ثبتنام کردند به یک نفرشون. اشتغال. به قول استاندار فقط یه کارشناس می تونه باشد . سر کار اصلا کارمندای. ایشان پاسخ ارباب .
Iran, Islamic Republic of
افرین بیکاری باید رخت بر بندد
وبرود گم شود
موفق باشین
پورمچیدی
Iran, Islamic Republic of
خودت باور می کنی
سفیدکار
Iran, Islamic Republic of
واقعان خانم نیک مرام اداره کار را به ریل اورد زیرا در زمان مظاهری از ریل خارح شده بود خدا قوت شیرزن استان
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
اکا احیونا نونیت وکوچو رفتنه سرِکار
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1