تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۳۳۱۳۳۶

آخرین نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

۳
۰
کبنا ؛ 
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ بیکاری در این استان به ۱۲٫۸ درصد رسیده و جزء چهار استان با کمترین نرخ تورم هستیم.
علی شهابی نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نتایج طرح آمارگیری نیروی کار سال ۱۳۹۶ نرخ بیکاری استان در سال ۱۳۹۶ از سوی مرکز آمار ایران ۱۲٫۸ درصد اعلام شده که نسبت به سال ۱۳۹۵ که ۱۳٫۳ بود، پنج صدم درصد کاهش یافته است.
وی اظهارکرد: همچنین استان به لحاظ بیش‌ترین نرخ بیکاری در بین استان‌های کشور در جایگاه هشتم قرار دارد. لازم به توضیح است که نرخ بیکاری کشور در سال ۱۳۹۶، ۱۲٫۱ درصد بوده است.
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین نتایج طرح آمارگیری شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری و روستایی در اسفند ماه سال ۱۳۹۶، نرخ تورم کل کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای استان ۷٫۱ درصد، مناطق شهری ۷٫۳ درصد، مناطق روستایی ۶٫۹ درصد اعلام شده که استان به لحاظ کمترین نرخ تورم کل در بین استان‌های کشور در جایگاه چهارم قرار دارد.
شهابی نسب اضافه کرد: نرخ تورم کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی به ترتیب ۸٫۲ درصد، ۸٫۱ درصد و ۸٫۸ درصد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دشتک
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اگه قرار باشه با یک ساعت کار درآمدزا در هفته شاغل محسوب بشیم باید نرخ بیکاری را منفی اعلام کنند چون بالاخره هر جوون و پیری اینروزا حداقل چهارکیلو بیلهر میاره و میفروشه و یه ده تومن درآمد بیلهری داره !!!!
اونوقت میشه بفرمایید با کدوم ازمون استخدامی یا طرح اقتصادی نرخ بیکاری استان کاهش یافته؟ نرخ جمعیت رو هم یک مروری میکردین بد نبود شاید اون عده از بیکارها . که امارها بهتر شده
Iran, Islamic Republic of
حرف.
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1