تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۳۳۱۰۸۷

اخذ مجوز تامین اعتبار خرید منازل مسکونی بافت تاریخی دهدشت

۲
۰
کبنا ؛
در نشست نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با ریاست سازمان میراث فرهنگی کشور مجوز تأمین اعتبار خرید منازل مسکونی بافت تاریخی دهدشت گرفته شد.


به گزارش کبنا از دهدشت به نقل از پایگاه خبری نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی، عدل هاشمی‌پور در جلسه فراکسیون ولایت که با حضور دکتر مونسان ریاست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار شد ضمن تشکر از زحمات این سازمان، بر توجه ویژه به بافت قدیمی بلادشاپور اشاره کرد و افزود: بافت تاریخی بلادشاپور یکی از آثار ارزشمند کشور است که سازمان میراث فرهنگی باید جهت توسعه و بهسازی این بافت تاریخی تلاش کند.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه و احیاء این بافت تاریخی و ارزشمند معارضاتی وجود دارد که جهت رفع معارضات، مکاتبه‌ای جهت صدور مجوز و تأمین اعتبار خرید منازل مسکونی محدوده این بافت تاریخی با ریاست سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته که نیاز به پیگیری و تعیین تکلیف توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارد.

وی بافت تاریخی بلادشاپور را ظرفیتی ارزشمند جهت جذب گردشگر و اشتغال‌زایی دانست و عنوان کرد: با صدور مجوز تأسیس کارگاه‌های تولیدی زودبازده صنایع دستی در کاروانسرای بلادشاپور، ضمن ایجاد رونق گردشگری می‌تواند در زمینه اشتغال‌زایی اثرگذار باشد.

در ادامه ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: توجه بنده به مناطق محروم است و حتما اقدام لازم جهت تحقق خواسته نماینده کهگیلویه پیگیری می‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما

کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج عدل
عباس
Iran, Islamic Republic of
نام حاج عدل در کهگیلویه ماندگار است
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1