تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۳۳۰۶۲۹

«دق» همان صندلی

۲
۰
کبنا ؛متن ارسالی
وقتی یک کانال تلگرامی استاندار عزل و نصب می‌کند.
در حسنات فضای مجازی و آگاهی بخشی این فضا زیاد گفته و نوشته‌اند و اهمیت آن بر هیچ کسی پوشیده نیست اما نمی‌توان منکر برخی اشکالات و ایرادات نیز شد از جمله اینکه یک فرد گاهی با تشکیل یک کانال و عضو گیری محدود آنهم به لطف عنوان منطقه ای و با کپی اخبار سراسری و صرفاً دو نظر سنجی و یکی دو خبر جعلی خود را به جای همه مردم جا می زند و بعد از مدتی هم خود را یک رسانه واقعی می‌داند و یا سهم خودش را می‌خواهد و یا بلندگوی بزرگ‌ترانش می‌شود.
نظر دادن و ارائه دیدگاه‌ها از طریق فضای مجازی یک فرصت است و ایرادی بر آن نیست و حتی در عالم رسانه برخی شیطنت‌ها همچون جعل خبر رویه ای است هر چند غیر اخلاقی اما مرسوم است ولی اینکه یک کانال تلگرامی کوچک و با نگاه منطقه‌ای با اتکا به منبع آگاهی که وجود خارجی ندارد برای مسائل کلان کشور تصمیم ضرب الاجلی بگیرد، در نوع خود جالب است.
با این وجود برای فشار آوردن و جعل خبر نیز می‌شد، سراغ دلایل بهتر و اصولی‌تر رفت ولی کل استدلال هیئت تحریریه فرضی این رسانه فرا ملی برای استیضاح وزیر کشور و هم چنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادعای یک نماینده اصولگرا آنهم برای سهم خواهی مدیریتی است. و انگار این دوستان هیچ اطلاعی از آمار و هزینه یک دقیقه جلسه در مجلس ندارند که برای چانه زنی برای بخشدار و دهیار مورد نظرشان که اتفاقاً مدام در همین مورد نظرسنجی می‌گذارند، چه هزینه‌ی سنگینی باید خرج رویای استیضاحشان شود.
جای سوال دارد که چرا این بزرگواران در کنار سایر مدعیان رسانه‌ای دفاع از حقوق یک شهرستان بزرگ، کل خواسته خود را در یک صندلی معاونت خلاصه کرده‌اند و آنرا نیز از طرف مردم اعلام می‌کنند.
آیا بین کلی اتفاق مثبت در استان همچون احیای مجدد پتروشیمی دهدشت، راه اندازی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی دهدشت از ماه آینده، رشد ۱۲ درصدی سد مخزنی تنگ سرخ در ۴ ماهه اخیر، تخصیص ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای جاده پاتاوه و دهدشت، موفقیت در جذب اعتبار کشوری در میان ۴ استان برتر و بسیاری موفقیت‌های دیگر فقط و فقط باید دنبال خالی کردن دق همان صندلی بود که دوستان اصولگرا و مخالف دولت مدعی‌اند سهم ما بوده است؟
این نگاه‌های سطح پایین به مسائل و به فراموشی سپردن مطالبات عام‌المنفع مردم هیچ سودی برای توسعه مناطق مختلف استان ندارد.
----------------------------
سید کمال صالحیان‌فرد
----------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت
بیسوادی دردیست دردناک وفارسی بلدنبودن از اون هم بدتره
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
درود بر قلمت و درود شرفت سید بزرگوار. جناب سردار در تمام مصاحبه ها و سخنرانی هایش بارها اعلام داشته که کارهای بزرگی انجام داده که آقای صالحیان به آنها اشاره داشتن، مثل اینکه همین کارهای بزرگ در همین دولت انجام گرفته و توسط این دولتمردان ادامه پیدا کرده و نه در دولتی که سردار هاشمی به رئیس جمهور محبوبش رای داد. البته محبوب سردار هاشمی
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1