تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۳۳۰۴۸۵

کناری: مدیر یا قول ندهد، یا به قولش عمل کند / رشد ۶۰ درصد اعتبارات بویراحمد در سال ۹۶/ گازرسانی به روستای دلی‌خمسیر (+تصاویر)

۷
۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد با بیان اینکه مسوولان نباید وعده دهند و یا اگر وعده دادند باید به قول خودشان عمل کنند، گفت: ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان بویراحمد در تمام ردیف‌های اعتباری، سال ۹۶ رشد داشت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز با حضور فرماندار بویراحمد، امام جمعه شهر چیتاب و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی جلسه شورای اداری بخش کبگیان برگزار شد.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این جلسه، ضمن تبریک عید نوروز و عید مبعث با اشاره به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم که برای تحقق شعار سال تلاش کنیم و برای این کار باید اقدامات اساسی صورت گیرد.
وی افزود: یکی از این اقدامات این است که باید موانع تولید کالای ایرانی را از سر راه برداریم و دیگری بهبود کیفیت کالای ایرانی جهت رقابت با سایر کالاهای خارجی می‌باشد که همه باید در این راستا تلاش کنیم.
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: در صورت تحقق شعار سال، شاهد اشتغال پایدار در کشور خواهیم بود و همچنین شاهد تقویت روحیه خودباوری و ارق‌ملی در کشور خواهیم و از معضل قاچاق کالا جلوگیری خواهد شد، لذا همه وظیفه داریم در قبال تحقق شعار سال تلاش کنیم.
فرماندار بویراحمد در ادامه به وضعیت منطقه کبگیان اشاره کرد و گفت: از دلایل عملیاتی نشدن برخی پروژه‌ها به دلیل عدم تخصیص اعتبارات بود. اما اعتبارات دو سوم نفت ۱۰۰ درصد به بخش کبگیان تخصیص داده شد و از مدیران می‌خواهم که در این مدت باقی‌مانده تا پایان سال مالی تمام تلاش خودشان را برای جذب اعتبارات نمایند.
کناری از گازرسانی به روستای از بخش کبگیان خبر داد و گفت: با پیگیری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا از سرجمع اعتبارات ۲ میلیارد تومان برای گازرسانی روستای دلی خمسیر اختصاص دادیم.
فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران گفت: مسوولان نباید وعده دهند و یا اگر وعده دادند باید به قول خودشان عمل کنند.
وی در ادامه بیان کرد: در خصوص گازرسانی به منطقه روستای دلی‌خمسیر تفاهم‌نامه‌ امضاء شده و پیگیرهای لازم هم صورت گرفته است.
وی از تخصیص ۱۰۰ میلیون تومان برای برق‌رسانی و آبرسانی به مناطق عشایری بخش کبگیان خبر داد و گفت: بخش عمده مشکلات کبگیان مربوط به حوزه راه و شهرسازی است و حقیقتاً چند پروژه هست که همانند دمل چرکین هستند.
کناری گفت: اجرای طرح هادی روستایی، روستاهای بخش کبگیان از جمله برنامه‌های ما است.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به جامعه هدف بهزیستی بخش کبگیان اختصاص داده شده، گفت: نمایندگی اداره‌ بهزیستی به زودی در بخش کبگیان راه‌اندازی می‌شود.
کناری افزود: بخش کبگیان ۵۰ شهید والامقام دارد که ۱۹ گلزار شهید این بخش ساماندهی شده و ۴ گلزار شهید هنوز ساماندهی نشده‌ است.
وی بیان کرد: صنایع دستی مورد حمایت قرار می‌گیرد و تاکنون اعتبارات خوبی برای توسعه میراث فرهنگی و گردشگری بخش کبگیان در نظر گرفته شده است.
فرماندار بویراحمد گفت: در صورت تأمین زمین زیرساخت‌های ورزشی در بخش کبگیان توسعه پیدا می‌کند.
وی به پروژه‌های نیمه تمام اداره ورزش و جوانان در بخش کبگیان گریزی زد و افزود: باید ابتدا این بخش‌های نیمه تمام به سرانجام برسند و بعد پروژه دیگری تعریف و شروع شود.
کناری گفت: دو پروژه از تعداد ۵۵ پروژه حوزه سلامت در بخش کبگیان قرار دارد.
مقام عالی دولت در شهرستان بویراحمد گفت: ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان بویراحمد در سال ۹۶ رشد داشت.
کناری افزود: عملیات اجرایی سه خانه عالم در این چند ماهه اخیر در شهرستان بویراحمد آغاز شده است که پیشرفت‌های فیزیکی خوبی دارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چیتابیان پور
Iran, Islamic Republic of
با این ترکیب مدیریتی در شهرستان به قول خودمونی " دو شاخ کولو و هم باز نیابو" تبلیغ رسانه ای...
چیتاب
Romania
درود بر دکتر کناری عزیز و زحمتکش
امیر
Iran, Islamic Republic of
از فرماندار بابت تشریف فرمایی به بخش کبگیان و اختصاص اعتبارات بی سابقه به بخش ما خالصانه تشکر میکنم وارزوی سلامتی برایشان داریم
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
/ی خانم خیلی مسنی فوت کردند فقط جهت اطلاع..ممنون
سادات
Iran, Islamic Republic of
این تیتر رو دقیقا باید به نماینده عزیزت بگی که مدام نامه کشکی و وعده سر خرمن میداد و میده!!
مگه مدیری هم کاری میکنه برای مردم ؟!!
ما که ندیدیم!
هرکی میبینه کامنت بده و مصداق بیاره
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار باید گزارش میدادند: که این اعتبارات با ۶۰% افزایش اگر وجود خارجی دارند کجا خرج میشوند؟؟!! بیمارستان یاسوج ؟ کمبود و قطعی آب ؟ پل های پوکیده روی بشار؟ پروژه های تعطبل شده شهر و روستا ؟؟ بی عدالتی و ظلمهای استخدامی و طایفه گرایی در ادارات ؟؟ ....... بفرمایند اگر چنین اعتبارتی هست و افزایش یافته کجا این شهرستانها خرج شده تا مردم ببینند !!
Iran, Islamic Republic of
رشد ۶۰ درصدی اعتبارات؟ یا نمیدونی اعتبار چیه یا داری بلوف میزنی
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1