تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۳۳۰۳۳۹

۶ ماهه دوم ۹۶ کهگیلویه و بویراحمد از نگاه «احمدی»

۰
کبنا ؛رئیس و کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در این دیدار از آمادگی این شرکت برای همکاری با دستگاه‌های اجرایی به ویژه  در حوزه‌های  فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: این مسئله یکی از رسالت‌های اصلی شرکت در حوزه اجتماعی است و شرکت نفت در تمامی زمینه‌ها  و هرجایی که مدیر ارشد اجرایی استان تشخصیص دهند همکاری و تعامل لازم را انجام می‌دهند.
وی افزود: ۳۰۰ میلیارد ریال ارزش افزوده برای عوارض آلایندگی محیط زیستی به سازمان مالیاتی در سال ۹۶ پرداخت شد.
صیدالی مراقبت از تاسیسات نفتی، بازسازی تاسیسات، ارتقا امنیت خطوط لوله‌های نفت را از جمله مطالبات و نیازمندی‌های این شرکت برشمرد و گفت:  انتظار می‌رود در سال جاری  این موارد محقق شوند.
وی با بیان اینکه شرکت نفت گچساران دارای ۶ هزار کیلومتر خط لوله انتقال نفت است، بیان کرد: میزان درآمد جاری سالانه شرکت نفت حدود یک هزار میلیارد تومان است.
در ۶ ماهه دوم ۹۶ کهگیلویه و بویراحمد به کجا رسید؟
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست حمایت از کالای ایرانی، رونق تولید، توجه به واحدهای تولیدی زودبازده، رفع موانع تولید و راه اندازی واحدهای تولیدی راکد یا نیمه تمام را از مهم‌ترین اولویت‌های اقتصادی دولت در استان برشمرد و گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۹۶ حدود ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای کمک به واحدهای تولیدی اختصاص یافته بود که این رقم در نیمه دوم سال ۹۶ به ۲۰۰۰ میلیارد  ریال افزایش یافت.
احمدی از رفع مشکلات و معارضات واحدهای تولیدی با بانک‌های استان خبر داد و افزود: مشکل نقدینگی واحدها و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی جزو برنامه‌های اصلی بانک‌ها برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی آنها است.

استاندار با اشاره به احیای مجدد پتروشیمی دهدشت، گفت: راه اندازی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی دهدشت از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری نوید بخش آینده روشن برای مردم کهگیلویه است.
احمدی به پیشرفت فیزیکی مطلوب پتروشیمی گچساران اشاره کرد و افزود: آبرسانی به ۴ شهر دهدشت، لنده، سوق و چرام از دیگر طرح‌های در دست اجرای استان است.
وی با بیان اینکه پروژه سدمخزنی تنگ سرخ در ۴ ماهه اخیر رشد ۱۲ درصدی داشته است، بیان کرد: ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار به محور ملی پاتاوه – دهدشت اختصاص یافت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد سرعت بخشی به اجرای محور یاسوج – شیراز را از دیگر اقدامات و تلاش‌های مسئولان استان برای ساماندهی طرح‌های مهم استان برشمرد.
مقام ارشد اجرایی استان با تاکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد ضریب امنیت بالایی دارد، گفت: استان در نیمه دوم سال ۹۶ جزو دو استان امن کشور معرفی شد.
وی با بیان اینکه در خصوص مبارزه با مواد مخدر رتبه نخست کشوررا کسب کردیم، اظهار داشت: در خصوص جذب اعتبارات جزو ۴ استان برتر کشور بودیم که از لحاظ جذب ۳۰ میلیارد تومان  نسبت به دوره‌های گذشته افزایش اعتبار داشتیم.
احمدی خواستار حمایت مجموعه شرکت ونفت گچساران از گروه‌ها و تیم‌های ورزشی  و هنری استان شد و گفت: حمایت از این تیم‌ها باید جزو اولویت‌های کاری این شرکت باشد زیرا زیبنده نیست یکی از تیم‌های ورزشی استان یا گروه‌های هنری در خارج از استان و در مسابقات ورزشی و جشنواره‌های هنری با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنند.
استاندار بر لزوم توزیع عادلانه فرصت‌ها در تمامی نقاط استان تاکید کرد و افزود: مردم از تبعیض‌ها نگرن هستند و نباید کسی از حقوق اجتماعی محروم شود و باید مردم استان از زیلایی گرفته تا دیشموک  و آخرین نقطه در لیکک بهمئی به صورت یکسان از امکانات بهره مند باشند و باید در این خصوص مکانیزمی تعریف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
1