تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۳۳۰۲۵۵

تجلیل از «پدران آسمانی» در یاسوج / مرگ فرهنگی از تبعات فضای مجازی است (+تصاویر)

۰
کبنا ؛امام‌جمعه دهدشت گفت: امروز در کنار شهدا آمده‌ایم، تا با شهدا بیعت کنیم، و با آرمان‌های شهدا پیمان ببندیم، و تا وقتی که هستیم نباید از آرمان‌های شهدا دست‌برداریم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام‌جمعه دهدشت در آیین تجلیل از پدران آسمانی که با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: انسان‌هایی زیادی در جامعه هستند که زندگی حیوانی دارند، مرگ و زندگی این افراد در مسیر شیطان قرار می‌گیرد و در مسیر خوشحالی نفسانی قرار می‌گیرند.
حسینی در ادامه افزود: افرادی که فقط در فضای مجازی سیر دارند، دچار مرگ فرهنگی می‌شوند، آن فرد دیگر انسان نیست، انسانی که دچار نفس حیوانی است گمراه‌تر از حیوان‌ها هستند و مسیر زندگی این افراد در راستای احیای ارزش‌ها نبوده است.
وی تصریح کرد: با ورود فضای مجازی به زندگی و اجتماع، ممکن است در شناخت فرهنگ و ارزش‌ها دچار تردید شویم.
وی بابیان اینکه شهدا زنده هستند، گفت: انسانی که چشم بصیرت دارد و آگاه است، می‌داند که شهدا چه جایگاهی در نزد پروردگار و جامعه دارد.
امام‌جمعه شهر دهدشت بابیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایید که امامزادگان در زمان حال دارای ارزش‌های مادی و معنوی فراوانی هستند و نقش‌های تأثیرگذاری را بر روی فرهنگ، اتحاد، رویارویی مردم و دین را ایفا می‌نمایند، گفت: شهدای هم در زمان حال دارای ارزش‌های معنوی فراوانی هستند و مقام والایی دارند که باید در راستای آرمان‌های شهدا قدم برداریم.
وی اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه جان آدمی است، باید از خود پرسید که آیا تا به امروز وظیفه خود را به‌عنوان یک انسان به‌خوبی انجام داده‌ایم؟ آیا از سرمایه‌ی شهدا و ارزش‌های دینی حفاظت کرده‌ایم؟ امروز وضعیت ما در جامعه چگونه است؟
وی بیان داشت: به‌راحتی نباید بگذاریم که باورهای دینی به دستان دشمنان اسلام و جامعه بیفتد و از بین برود. مسئولین، طلاب و همه اقشار مردم موظف هستیم که از این دستاوردهای بزرگ اسلامی دفاع کنیم و حتی نباید با سازش آسوده بنشینیم و مشاهده کنیم که ارزش‌های دینی و معنوی نظام و انقلاب در دست دشمنان است و وقتی‌که وضعیت خراب شود تازه به فکر حفاظت از آن باشیم.
وی تصریح کرد: دشمنان در خارج و داخل از کشور در تلاش هستند تا این ارزش‌های دینی موردتهاجم قرار گیرد.
حسینی بیان داشت: امروز در کنار شهدا آمده‌ایم، تا با شهدا بیعت کنیم، و با آرمان‌های شهدا پیمان ببندیم، و تا وقتی که هستیم، نباید از آرمان‌های شهدا دست‌برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

حقگو
Iran, Islamic Republic of
مسؤلین، چرا شما شهدا رو دسته بندی می کنید؟ چرا فقط به خانواده شهدای متأهل اهمیت داده میشه؟ پس جوان های شهیدی که هیچ بهره ای از این دنیا ندیدن، نه ازدواج کردن، نه طعم داشتن زندگی مشترک و فرزند رو چشیدن، تکلیفشون چی میشه؟ همسران و فرزندان شهدا بیشترین بهره رو می برن اما پدر، مادر، خواهران و برادران شهدا چی؟ این ها برا شما به اندازه ی نوه های شهدا یا فرزندان همسران شهدا، یا عروس و دامادهای شهدا، ارزشی ندارن و امتیازی بهشون تعلق نمیگیره. واقعاً متأسفم
شهدای دولت اباد .
Iran, Islamic Republic of
از مدیر کل بنیاد شهید درخواست داریم به خواسته خانواده های محترم شهدای دولت آباد احترام بگذارند ونگذارند حق این خانواده شهدا پایمال شود .تعجیل درفرج اقا امام زمان صلوات
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1