تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۳۰۲۱۲

تجمع متقاضیان یک «آزمون استخدامی» در جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

۱۳
۰
کبنا ؛ 
جمعی از متقاضیان آزمون علوم پزشکی در جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
به گزارش کبنا، گروهی از متقاضیان استخدام در رشته‌های مختلف مربوط به آزمون علوم پزشکی نسبت به امتیاز به نیروهای قراردادی و شرکتی که در آزمون دی ۹۶ علوم پزشکی جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع و اعتراض کردند.
جلوی استانداری تجمع و سپس با مسئولین استانداری هم دیدار کردند و وعده‌هایی برای پیگیری اعتراض خود شنیدند.
معترضان در نامه‌ای که برای مسوولان استانداری در خصوص دلایل اعتراض خود نسبت به نتایج آزمونی که در تاریخ ۹۶/۱۰/۱ برگزار شده بود به رای دیوان عدالت اداری استناد کرده‌اند مبنی بر اینکه اعطای امتیاز به نیروهای قراردادی و شرکتی در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور غیرقانونی است.
معترضان اسنادی که نسخه‌هایی از آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند، به صدور بیش از ۸ رای در خصوص اینگونه آزمون‌ها از طرف دیوان عدالت اداری استناد می‌کنند و تهدید کرده‌اند اگر مسئولان جواب قانع کننده ای به آن‌ها ندهند، اعتراضات خود را از هفته آینده روزانه خواهند کرد.
یکی از این معترضان گفت: در نتایج آزمون یک فرد که از امتیازات نیروهای قراردادی بی بهره بود نمره ۲۸ گرفته است اما یکی از افراد که از امتیاز مذکور برخوردار است نمره‌ی خام ۲۰ گرفته است اما با احتساب ۱۴ امتیازی که به وسیله بندهای دفترچه آزمون مبنی بر شرکتی بودن به وی داده می‌شود عملاً انتخاب می‌شود!
یکی از معترضان گفت: پس از تجمع جلوی استانداری، نشستی با آقای مومن نسب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد داشتیم که در این نشست وی ضمن شنیدن سخنان و بندهای اعتراضی ما، خطاب به آقای علیپور بازرسی دانشگاه علوم پزشکی گفت که باید به حق همه توجه شود و اگر دیوان عدالت چنین رایی صادر کرده است، نتایج آزمون باید تغییر کند.
به گفته این معترض در این نشست مومن نسب خطاب به علیپور گفت: مدتی است حواشی علوم پزشکی زیاد شده است به گونه ای که صدای همه را درآورده است.
این معترض افزود: در این نشست مومن نسب از علوم پزشکی خواسته که نتایج این آزمون مورد بررسی مجدد قرار گیرد.
بر اساس مستندات ارسالی معترضان مهم‌ترین اعتراضات این افراد در سه بند خلاصه شده است به شرح زیر:
- اعتراض به قائل شدن امتیازات ویژه برای نیروهای قراردادی و شرکتی
- تقسیم غیرعادلانه سهمیه معلولین بر روی رشته‌های خاص
-عدم توجه ویژه به داوطلبان بومی شهرستان و در اولویت نبودن آن‌ها نسبت به بومی استان و غیربومی که خلاف دفترچه ثبت نام آزمون می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

داوطلب
Iran, Islamic Republic of
ریئس دانشگاه بعد از ابطال آزمون با رسانه ها اعلام کرد که بعد از یک ماه دوباره آزمون برگزار می شود ۲۵ بهمن ماه بود که آزمون بهم ریخت و قرار بر برگزاری آن در ماه بعد بود ولی هم اکنون بعد از دوماه هنوز تکلیف مشخص نشده است. مردم قضاوت کنند همین و بس.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی استان حال و روز خوشی ندارد چرا استاندار محترم ورود نمی کنند و این مجموعه که با جان مردم سرو کار دارند چرا به این روز افتاده است.
Iran, Islamic Republic of
شورشو علوم پزشکی دراورده اگه ضیه رو درست نکرد شکایت همشون رو نیکنیم که چقد نیرو پارتی بردن
Iran, Islamic Republic of
احسنت به غیرت شما
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در اداره منابع طبیعی فقط دارن اقوام خودشون رو به اسم مشاور جذب میکنن چرا پیگیری نمیشه
احسان
Iran, Islamic Republic of
..فقط برا فقرا و محرومین هست منم نمرم بالا بود ولی قبول نشدم
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
واقعا بی مسئولیتی مدیران دانشگاه علوم پزشکی صدای همه را درآورده است. استاندار یک فکری هم باید برای این دانشگاه که بی عدالتی در آن داد می زند بکند. عنان اختیار از دست ایلامی رفته است.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
بابویی، ایلامی، قیطاسی، شکیبایی و سبز دانشگاه را به این حال و روز انداخته اند. مطمئنا با این روند روز به روز این دانشگاه به سوی پسرفت خواهد رفت. این دانشگاه از همه لحاظ عقب افتاده است.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما شیر مردان و شیر زنان.دفاع از حق خود را تا برکناری کامل مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ادمه دهید. در غیر این صورت دوباره حبیبی و بابویی تمام فامیل خود را به صورت غیر قانونی استخدام می کنند. ایلامی هم کل نوراباد را همهش هم ماموریته. ان وقت این هم اوصاع دانشگاه و بیمارستان ها. نگین تاجی سرجاش میمونه که هیچی بلد نیست.
حق
Iran, Islamic Republic of
نور چشمی کسی هست که با امتیاز بنیاد شهید و با نمره عمومی قبول شده؛راست میگن بیان فقط نمره تخصصی برای هر رشته رو حساب کنند هر کسی نمره بالا داشت مستخق کاره؛ من تعجبم که عده ای خود دارن اعتراض میکنند که سهمیه دارند
حبیب
Iran, Islamic Republic of
اوضاع . خراب و پر حاشیه شده.
ظ
Iran, Islamic Republic of
بومی گزینی هم خلاف قانون اساسی هست اگر امتیاز قراردادی حذف میشه بومی بودن هم باید حذف بشه
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار باید تکلیف این نمرات و امتیازات اضافی را که قراره به نمره واقعی نورچشمی ها اضافه کن اول از همه روشن کند . والا فایده نداره چون مطمئنیم این آزمونو برگزار میکنند تا همون کسانی را پذیرش کنند که با پارتی و یواشکی آوردن و هم اکنون مشغول بکارند !! این که آزمون نیست و فقط مارا سرگرم کرده اند!!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1