تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۳۳۰۱۷۵

جور دیگر باید برخورد کرد!

۵
۰
کبنا ؛متن ارسالی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد سفره دلش را گشود و زبان به انتقاد از سبک مدیریتی برداشت که برای اصلاحش مجبور است که «جور دیگر برخورد کند».
آری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد غوغاسالاری در انتصاب مدیران را ریشه دارتر از این حرف‌ها می‌داند و هرکس هم که خارج از استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده، اولین حرفش انتقاد از سیاسی بازی و سیاسی کاری بوده است و حالا یک سوی ماجرا مردم استان هستند که بر اساس نظرسنجی اداره کل امور اجتماعی استانداری از ادارات کهگیلویه و بویراحمد رضایتی ندارند و قوم گرایی در ادارات و نهادهای استان جانشان را به لبشان رسانده و یک سوی دیگر مدیرانی که سال‌ها براساس سیستم نماینده سالاری به پست و مقام رسیده‌اند و هرکس در ستاد نماینده بیشتر خدمت کرده و رفت و روبش بهتر بوده به پست بهتری هم رسیده است و در راس این مثلث هم استانداری غیر بومی که نه می‌تواند همه مدیران را اتوبوسی بیرون بریزد و نیروی جدید بیاورد و نه این وضعیت برایش قابل تحمل است او اما حالا گفته است که تعارف ندارد و جور دیگر برخورد خواهد کرد.
مدیران کهگیلویه و بویراحمد که براساس نظرسنجی ای که مدیرکل اجتماعی استانداری از آن رونمایی کرد به اصطلاح معروف شورش را درآورده‌اند و در کم کاری و عدم رضایت ارباب رجوع رکورد ملی و شاید هم جهانی ثبت کرده‌اند، حتی قبول ندارند که کم کارند، دهان هرکدامشان را بازکنیم از عملکردهایشان لیست می‌تراشند و پایش هم که می‌افتد برای نمایندگان نوشابه باز می‌کنند و خرید قند و چای اداراتشان را هم به زلف لطف نمایندگان گره می‌زنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همان ابتدا سرسازش با این سبک مدیریتی نداشت از همان خطاب و عتاب‌های از روزهای اولش پر هویدا بود که این سبک عجیب مدیریت برایش شگفتی آور و البته ناراحت کننده است. او برای توسعه استان ناچار است که اول آوار برداری مدیریتی کند او باید مدیران را سرجایشان بنشاند اگر شد با تذکر و اگر هم نشد ما از استاندار می‌خواهیم که همان جور دیگر برخورد کنند که توسعه یافتگی مدیریتی لازمه توسعه استان است.
-------------------
پیمان فرامرزی
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت
امید
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم تقاضا داریم به داد علوم پزشکی استان برسید.
مردم
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر استاندار و همچنین کاتب این متن زیبا
منصفانه
Iran, Islamic Republic of
.که در اولین فرصت به خاطر حفظ و بقا خویش معاونان خود را از طیف نمایندگان انتخاب کرد هم اب یاس و ناامیدی بر افکار مردم ریخت و هم خودش را در مقلبل نماینئدگان و مردم . نمود و طبعی است در جایگاه مدیریتی که این همه به سیاست بها داده شود عملکرد مثبتی به خوبی وجود ندارد
دلسوزنیوز
Iran, Islamic Republic of
مدیران زمان احمدی نژاد همچنان . با نمایندگان فقط در فکرحفظ پست هستند .استاندارشجاع اقدام کن ...با سپاس از سایت منصف کبنا نیوز
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1