تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : ۳۳۰۰۳۵

دیدار رئیس و کارکنان تامین اجتماعی با فرمانده سپاه باشت (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛رئیس و کارکنان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرارسیدن سال جدید با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت دیدار کردند.
رامین بهیار فر، رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان باشت در این دیدار با تبریک سال نو ، اظهار داشت: تأمین اجتماعی در راستای وظایف ذاتی خود از نظر کیفی خدمات متنوعی را به همشهریان ارائه می دهد.
وی با ارائه آماری از تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تأمین اجتماعی در شهرستان باشت، ابراز داشت: تا پایان مردادماه ۹۶ و در بدو ورود به این اداره، تعداد بیمه شدگان ۳۴۵۰ نفر بود که با برنامه ریزی و همت همکاران در تأمین اجتماعی ، این تعداد در پایان سال ۹۶ به ۴۱۰۰ نفر بیمه شده اصلی رسیده است.
بهیارفر ابراز امیدواری کرد که بتوان در سال ۹۷ این تعداد را به ۵ هزار نفر بیمه شده اصلی افزایش داد.
وی ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی را از هدف های مهم این اداره در سال ۹۷ در شهر باشت اعلام کرد.
سرهنگ سید علی رضا زاده ، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان باشت نیز در این دیدار نقش تأمین اجتماعی را در زمینه ارائه خدمات برجسته به مرد بسیار مکثر ارزیابی کرد وافزود: در هر زمینه ای که نیاز به همکاری بسیج باشد، آماده همکاری با تأمین اجتماعی و تسهیل خدمات دهی به مردم خواهد بود.
وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ «حمایت از کالای ایرانی»، توسط مقام معظم رهبری، ابراز داشت: در ادامه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در رابطه با نامگذاری سال ها و با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی و همچنین تهدیدهای دشمنان، ایشان این سال را حمایت از کالای ایرانی نامگذاری نموده اند که بنا به فرمایش معظم له تنها علاج مسائل اقتصادی رهایی از اقتصاد نفتی است.
رضازاده افزود: اگر می بینیم که دشمن در زمینه اقتصادی توانسته است برای ما مشکلاتی بوجود آورد علت آن است که نتوانسته ایم وابستگی خود به نفت را کاهش دهیم که امید است با تدابیر مقام معظم رهبری و حمایت از کالای ایرانی به این مهم دست یابیم.
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان باشت تصریح کرد: هم ما به عنوان نهادها و سازمان ها و هم مردم در این هدف نقش مهمی خواهند داشت زیرا بدون مشارکت مردم در جامعه اسلامی که بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است، تحقق هیچ امری در جامعه امکان پذیر نیست.
رضا زاده عمل به وظایف را تا تحقق شعار سال منوط به تعامل و همکاری تمام سازمان ها و جامعه دانست و بیان داشت: باید هر کس بنا به تکلیفی که بر عهده اوست فعالیت نماید ، بسیج نیز در زمینه خدمات رسانی به مردم و ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان بسیجی در سال جاری به تکلیف خود عمل خواهد نمود.
----------------------------
خبرنگار فتح الله پوران پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سلام
Iran, Islamic Republic of
به چه مناسبتی چه ربطی داره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1