تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۳۲۹۸۵۱

تذکر استاندار به شورا و شهردار یاسوج؛ دو دستگی فرصت خدمت را می‌گیرد

۱۲
۰
کبنا ؛شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
نستهن مقدم شهردار یاسوج در این نشست ضمن تبریک عید نوروز، مدیریت یکپارچه شهری را جزء مطالبات خود دانست و اظهار کرد: شهر یاسوج از عدم مدیریت یکپارچه شهری رنج می‌برد و به معضلی تبدیل شده است بنا بر این ضرورت دارد که با توصیه استاندار محترم شاهد مدیریت یکپارچه شهری در مرکز استان به ویژه هماهنگی و تعامل در بین دستگاه‌های خدمات‌رسان باشیم.
 
مقدم گریزی به عملکرد شهرداری یاسوج در بحث خدمات سفر زد و گفت: آذین‌بندی شهر، گل‌کاری و رنگ‌آمیزی جداول، رفع چاله‌ها و لکه‌گیری و همچنین جمع آوری زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی و انتقال آنان به بیرون از شهر، از جمله اقداماتی بود که در بحث خدمات سفر شهرداری یاسوج انجام گرفت.
شهردار یاسوج گفت: دو هزار نقطه را شناسایی و لکه‌گیری کردیم.

وی تخلفات ساختمانی در شهر یاسوج را زیاد دانست و گفت: باید با فرهنگ‌سازی و همکاری همه دستگاه‌ها این تخلفات کاهش پیدا کنند.
مقدم به برخی از اقدامات شهرداری یاسوج در این مدت اخیر اشاره کرد و گفت: ساماندهی وانت‌بارها، نهضت عظیم اصلاح‌ معابر و لکه‌گیری آسفالت‌ها، آغاز عملیات اجرایی ۴۵ متری شهر یاسوج در منطقه شرف‌آباد که بیش از سه دهه از مصوبه آن می‌گذشت از جمله اقدامات شهرداری یاسوج در این مدت بود.
شهردار یاسوج در ادامه گفت: دو خواسته مهم از استاندار کهگیلویه و بویراحمد دارم، یکی خواستار کمک‌های مالی ویژه برای توسعه و تکمیل پروژه‌های زیرساختی شهرداری هستم و دیگری ایجاد مدیریت یکپارچه شهری.
 
به گزارش کبنا، در ادامه علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، با تاکید بر رعایت همدلی و همکاری شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج، گفت: دود اختلاف بین مدیران حوزه شهری به چشم مردم می‌رود.

احمدی عنوان کرد: در طول ۶ ماه خدمتگزاری به مردم شریف این استان جز خوبی و منش نیکو از مردم استان ندیدم و امیدوارم در کنار همدیگر برای فردای بهتر استان تلاش کنیم.
وی با اشاره به تدوین برنامه ۵ ساله توسعه استان، گفت: برون داد دستگاه‌های ملی از جمله سامانه بهین یاب نشان دهنده پیشرفت‌های استان در این زمینه است.
احمدی با تاکید بر اینکه سال ۹۷ افق ویژه‌ای پیش روی استان است، ابراز کرد: بدون شک در سایه همدلی و همکاری و باتوجه به ظرفیت‌های بی بدیل استان می‌توان آنطور که شایسته مردم این استان است جهت توسعه کهگیلویه و بویراحمد گام برداشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: امید است با پشتکار بیشتر فضای جدیدی را فراروی استان قرار دهیم.
وی بیان کرد: اگرچه حادثه هواپیمای پرواز تهران - یاسوج سانحه بسیار دردناکی بود ولی با همکاری و مشارکت مردم و پای کار بودن دستگاه‌های اجرایی نشان دادند که اگر بخواهیم در انجام کاری مشارکت کنیم بدون شک موفق خواهیم بود.
احمدی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، عنوان کرد: در راستای تقویت تولید ملی و استانی مصرف تولیدات داخلی در اولویت باشد.
وی ابراز کرد: در ۶ ماهه دوم سال ۹۶ حجم تسهیلات پرداخت شده از محل رونق تولید و... حدود ۸۰ میلیارد تومان بود که این میزان به حدود ۲۴۰ میلیارد تومان رسید و رتبه استان را ۱۲ پله ارتقا داد.
احمدی با بیان اینکه پتروشیمی گچساران نسبت به ۵ سال گذشته در سال ۹۶ رشد فیزیکی بی سابقه‌ای داشته است، خاطرنشان کرد: پتروشیمی دهدشت روی مدار است.
وی با اشاره به آغاز به کار نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت، افزود: پتروشیمی سقاوه در آینده نزدیک با حضور معاون اول رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود.
احمدی خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج، گفت: شهر یاسوج پیشانی اداری استان است و دارای جایگاه خاصی است و کاستی‌ها این شهر بیش از سایر مناطق در جامعه بازخورد دارد.
وی با اشاره به تدوین لایحه مدیریت یکپارچه شهری از سوی دولت، بیان کرد: انتظار می‌رود باتوجه به توپوگرافی خاص منطقه مسئولان شهری جهت توسعه شهر یاسوج برنامه مدونی ارائه و اجرا کنند.
احمدی از راه اندازی مجدد پرواز فرودگاه یاسوج با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و افزود: با حضور وزیر راه طرح‌های دیگری از جمله مسئله حاشیه نشینی نیز بررسی می‌شود.
وی گفت: در سال ۹۷ با استفاده از تجارب معاون عمرانی استاندار و در تعامل با شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج شاهد تحول مطلوبی در سطح شهر باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: براساس گفته مسئولان راه و شهرسازی پل سوم بشار تا ۱۵ اردیبهشت ماه زیربار ترافیک می‌رود.
وی خواستار حفظ همدلی و تعامل در بین شهردار و اعضای شورای شهر شد و تاکید کرد: بدون شک ایجاد اختلاف و دو دستگی در بین این افراد تنها فرصت کار و تلاش برای مردم را از ما می‌گیرد.
احمدی با اشاره به ارائه منابع از محل‌های مختلف به شهرداری‌های مناطق مختلف استان، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم از محل اعتبارات استانی به حوزه شهرداری کمک‌های لازم انجام شود.
وی با بیان اینکه براساس شنیده‌ها بدهی شهرداری از دوره قبل بسیار زیاد است، گفت: بدون شک مشکلات مالی شهرداری یاسوج با این اعتبارات برطرف نمی‌شود و نیازمند تلاش بیش از پیش مسئولان حوزه شهری است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رحمت
Iran, Islamic Republic of
چرا حاج آقا دهراب پور در هیچ جلسه ای نیستش؟ اگه نمی خواهد بیایید در جلسه ها شرکت کند چرا هنوز جز اعضای شورا هست و اگه دوست نداره بماند استعفا بده و ماندنش این.مردم چیزی بیش نیست
Iran, Islamic Republic of
واقعا مهندس مقدم یکی از بهترین شهردار های بعد از انقلاب بودن
ایشون خیلی ریز بین و توانا هستند
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراپور دی.
اغا خو استعفاء بده تا یکی دیگه بیاد سر جات
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بهتراست ..کناررودتاازمدیریتهای کهنه وازمدافتاده وبدون تخصص . چراکه اولااین اقابافکرسه وچهاردهه قبل زندگی میکندثانیاعامل .درشوری هم خودش میباشدخواهش ماشهروندان اینه که بااحترام استعفادهد
الف
Iran, Islamic Republic of
حاج محمدرحیم دهراب پور کار خوب رو انجام میده
الف
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج محمدرحیم دهراب پور
یا صاحب صبر
Iran, Islamic Republic of
تا بوده همین بوده!
دلیل این دودستگی ها این است که دغدغه مسئولان،مردم و خدمت صادقانه نیست که اگر بود دلیلی نداشت به خاطر مسائل بیهوده متقابل به مثل کنند!
مقصر مائیم که هنگام انتخاباتها احساسی عمل میکنیم و بر اساس مناسبات فامیلی و طایفه ای و گاها جناحی رای میدیم که دودش هم به چشم خودمان خواهد رفت!
مارگون
Iran, Islamic Republic of
دلت آیا دهراب جون رفته ..
نوید
Iran, Islamic Republic of
آقای عزیز خود شما از . هستین
نمیخاد برا ما شعار بدی گوش ما از این حرفا پره
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
دست دهراب پور درد نکنه واقعا مرده نباید در جلسه ای که سودی نداره و تعداد. حاضر میشن شرکت کنه واقعا نگین تاجی هم نباید بره چهره محبوب این دور دهراب پوره از نظر همه مردم
مارگون
Iran, Islamic Republic of
شورا وقتی .شه همین دو دستگی ها بوجود میاد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعاتازمانی که طایفه گرای فکر کنیم نمی توانیم حتی یک روستا آباد کنیم ,باید ببینیم وبپذیریم که مدیریت باید جهانی باشدسلیقه ای نباشد تاپیشرفت حاصل شود
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1