تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۳۲۹۷۶۰

نظر «عریان» در باره تغییر معاونین دانشگاه یاسوج (+تصاویر)

۸
۰
کبنا ؛سرپرست دانشگاه یاسوج با تبریک سال جدید به همه همکاران ارزشمندترین دوران خدمت اعضای هیات علمی را دوران آموزشی و علمی ایشان برشمرد.
به گزارش کبنا، احمد عریان گفت: کسانی که طالب علم هستند در مقاطع مدیریتی و اجرایی نمی‌توانند به رشد علمی خود و دانشجویانشان کمک شایانی کنند.
وی ضمن بیان برخی از نکات دیدار نوروزی با استاندار اظهار کرد: باید بتوانیم از همه ظرفیت‌ها و مزیت‌های نسبی استان در حوزه‌های مختلف منابع طبیعی، آب، گردشگری، IT، صنایع دستی روستایی و توسعه روستایی بهره‌های لازم را ببریم.
سرپرست دانشگاه یاسوج با اشاره به اهمیت دو موضوع پدافند غیرعامل و اشتغال روستایی در استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه انجام این دو پروژه ملی به دانشگاه یاسوج واگذار شده است.
عریان تغییر و تحولات را در هر سازمانی طبیعی دانست و تصریح کرد: کنار رفتن بعضی از مدیران همیشه به معنای ناکارآمدی نیست و گاهی تغییر تاکتیک‌های مدیریتی چنین تغییراتی را ایجاب می‌کند که این امری عادی و مرسوم در دنیاست.
وی از همه مدیران خواست تا در ارتباط دانشگاه با دنیای بیرون دانشگاه همت کنند و دانشگاهی پویاتر و با نشاط‌تر از گذشته بسازند.
در این نشست دکتر «ابوالقاسم عوض‌پور» عضو هیات علمی گروه فیزیک به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی و فن آوری دانشگاه معرفی شد و از زحمات دکتر هجیر کریمی معاون سابق پژوهشی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.
همچنین دکتر «کورش گودرزی» عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک به عنوان سرپرست معاونت اداری مالی دانشگاه معرفی شد و از زحمات دکتر «آریا شفایی‌پور» معاون سابق اداری مالی دانشگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 

 




























نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Netherlands
آخ سی دانشگاه یاسوج که دست اصولگرایان افتاد
ای خدا و دولت.
په استاندار بهسی دنبال رحیمی سی همی کار بیی ه.
ای خیا چه بگم ده
دلاور
درود بر دکتر عوض پور! سالها برای دانشگاه زحمت کشیدی! فرزند این استان
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دکتر شفاهی پور مرد زحمتکش دانشگاه .ی کارهای رحیمی شد...متاسفم که در دانشگاه یاسوج بایستگی جای شایستگی رو ....بویراحمد . از نوراباد جای یک بویراحمد اصیل رو میگیره........زارعی کجایی دقیقا کجایی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بازگشت اصولگرایان به دانشگاه یاسوج در دولت تدبیر و‌امید مبارک باد!!!!!!خواهشن عریان ادعای اصلاحطلبی نداشته باش
دانشگاه
دانشگاه یاسوج را اول خدا بعد وزیر محترم و ضد طایفه گرایی نجات داد.
مام
زارع دنبال منافع خودشه
دانشجوی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اولا که مسایل علمی ربطی به سیاست نداره.ثانیا انتصاب های شایسته ای صورت گرفته است و به خصوص خوشحالم که میتونم از محضر استاد دکتر عوض بور در زمینه های علمی استفاده کنیم.ایشون با منش و رفتار و تخصص و تعهدشون لیاقت بیشتری هم دارند.ایشون چندین بار بزوهنده برتر در سطح بین المللی شدند
دانشجوی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
انتخاب دکتر عوض پور فارغ از جناح و طایفه گرایی انتخاب اصلح و علمی می باشد. تا جایی که من اطلاع دارم ایشون مدیر برتر پژوهش استان و نمونه کشوری هستند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1