تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب : ۳۲۹۷۵۷

آب شرب شهرهای کهگیلویه بزرگ نیازمند اعتبار هستند

۰
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: آب آشامیدنی شهرهای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نیاز به پشتیبانی و توجه جدی دارد.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی‌پور در اولین جلسه فراکسیون ولایت در سال ۹۷ که باحضور وزیر نیرو و مجموعه معاونین وی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، وضعیت نامناسب آب آشامیدنی حوزه انتخابیه‌اش را تشریح کرد.
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: آبرسانی شهر لیکک و روستاهای در مسیر نیاز جدی به پشتیبانی و تقویت دارد و بهره‌برداری این پروژه اولویت جدی شهر لیکک در بحث آب شرب است.
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی افزود: آب آشامیدنی شهرهای سرفاریاب، ‌سوق، دیشموک وشهرهای دهدشت، لنده، چرام و سایر روستاهایی که مشکل آب شرب دارند نیازمند توجه جدی و تامین اعتبار هستند.
وی سد بالیاب و آبریز را مورد تأکید جدی و اساسی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به خشکسالی و خطر کم‌آبی و منابع مالی محدود دولت و فشارهای اقتصادی که دامنگیر کشور است باید سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مورد توجه مقام معظم رهبری را مورد توجه جدی قرار داده و در جهت اجرایی نمودن آن بیش از‌ پیش کوشا باشیم.
وزیر نیرو ضمن تشکر از دغدغه نماینده مردم کهگیلویه در مجلس در بحث آب شرب، معاونین و مدیران شرکت‌های تخصصی و متولی را موظف به پیگیری و ارائه گزارش عملکرد دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1