تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب : ۳۲۹۷۵۰

پیام رضایت مسافران و شهروندان یاسوجی

۰
کبنا ؛تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه شهرداری یاسوج برای میزبانی از مسافران نوروزی باعث شد تا علیرغم برخی از مشکلات، محیطی مناسبی را برای انبوه مسافران نوروزی در مناطق مختلف شهر مهیا شود.
هر چند در این زمینه مشکلات و کمبودهایی نیز از قبل وجود داشت اما در مجموع طی بازدیدهای صورت گرفته توسط مسئولان مختلف و مسئولان شهرداری، مردم و مسافران رضایت داشتند.
نوروز امسال یاسوج حال و هوای دیگری داشت، شهر گلباران بود و طراحی‌هایی که در سراسر شهر صورت گرفته بود، گردشگران را برای تماشا و گرفتن عکس یادگاری به سوی خود جلب می‌کرد.
به گفته اغلب مسافرانی که به این شهر سفر کرده‌اند، سطح خدمات‌دهی شهرداری یاسوج در نوروز۹۷ به لحاظ کمی وکیفی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و چهره شهر در آستانه نوروز متحول شده بود.
مسافران این شهر معتقدند نسبت به سال‌های گذشته شهر از تمیزی و زیبایی بیشتری برخوردار بود.

رفع مشکل سرویس بهداشتی در شهر یاسوج
یکی از مشکلاتی که همواره در ایام تعطیلات شهر یاسوج با آن روبرو بود، سرویس‌های بهداشتی عمومی بود که در سال‌های گذشته بار‌ها مورد انتقاد مسافران و مسئولان استانی و شهرستانی بود.
امسال شهرداری یاسوج با ساخت و بهسازی ۳۰۰ چشمه سرویس بهداشتی توانست مشکلات را در این زمینه رفع کند و خوشبختانه هیچ موردی از مردم و مسئولان در این زمینه گزارش نشد.

فضای شهری یاسوج زیبا‌تر از همیشه
نوروز ۹۷ شهر یاسوج با بیش از ۳۰ هزار گلدان گل مختلف تزئین شد و بیش از ۲۵۰۰ نقطه شهر لکه گیر و آسفالت گردید.
همچنین پاکسازی و نظافت شهر یاسوج امسال بطور ویژه در دستور کار قرار داشت و علاوه بر تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه طی دو روز نیز برنامه پاکسازی عمومی شهر صورت گرفت.

۳۰ مورد بازدید می‌دانی شهردار در ایام تعطیلات
یکی از اقدامات متفاوت شهردار یاسوج در نوروز امسال بازدیدهای مکرر روزانه از محیط‌های شهری بود.
مقدم در ایام تعطیلات روزانه بیش از دوبار از پارک‌ها و مناطق گردشگری شهر دیدن کرد و ضمن بازدید از نحوه خدمات رسانی به مسافران با آنان دیدار و گفتگو کرد.
شهردار یاسوج در این باره می‌گوید: امسال کار قابل قبولی صورت گرفت و خوشبختانه رضایت مسافران حاصل شد.
نستهن مقدم تاکید دارد: اگر چه رضایتمندی نسبی مسافران حاصل شد اما بخاطر وجود برخی معضلات در ورودی‌های شهر که در حیطه شهرداری نیستند برخی نارضایتی‌ها هم وجود داشت.
وی معتقد است گردشگری شهر یاسوج منحصر به ایام سال نیست و این روند ادامه خواهد داشت و ادامه می‌دهد: همانطور که پیش از تعطیلات نیز پیش بینی می‌کردیم در نوروز امسال تعداد مسافران به نسبت سال‌های قبل رشد داشت.
مقدم در این خصوص می‌گوید: در همه فصول و بخصوص تا پایان تابستان شهر یاسوج میزبان گردشگران خواهد بود که به همین خاطر کار نیروهای شهرداری همواره ادامه خواهد داشت.
شهردار یاسوج تاکید می‌کند: تلاش مجموعه شهرداری افزایش کیفیت خدمات با سرعت و دقت بالاست و شهرداری یاسوج تلاش می‌کند تا با همین روند ضمن ارتقا سطح خدمات میزان رضایتمندی مردم و گردشگران را بالا ببرد.
مقدم بر این باور است: میزبانی مناسب از مسافران باعث افزایش غرور شهروندی و رضایت شهروندان می‌شود که باعث می‌شود تا شهروندان در امور شهری مشارکت بیشتری و بهینه تری داشته باشند.

نام شما

آدرس ايميل شما

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1