تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۳۲۹۶۹۵

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دیدار سالمندان رفت

۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های متولی با حمایت بخش خصوصی وضعیت خدمات دهی مراکز توانبخشی در استان را ارتقا دهند.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل بهزیستی، مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری و جمعی از مدیران با سالمندان دیدار کردند.
وی در بازدید از مرکز توانبخشی و مراقبتی سالمندان «فردوس» یاسوج ضمن دیدار با سالمندان و دلجویی از آنان و اهدای گل، افزود: آغاز امسال مصادف با ماه مبارک رجب است واین ماه بیش از هرچیزی نام حضرت علی (ع) را برای ما تداعی می‌کند و یکی از آموزه‌های امام اول شیعیان توجه به ایتام و افراد بی سرپرست است.
احمدی با تاکید براینکه، مراقبت‌های سالمندان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: به راین اساس برخود لازم دانستیم که از نزدیک به دیدار این عزیزان بیاییم و با تبریک سال نو وضعیت معیشتی و مسکن آن‌ها را بررسی کنیم.
وی عنوان کرد: در این بازدید از نزدیک از کمیت و کیفیت خدمات دهی این مرکز مطلع شدیم و قرار است از طریق کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن و بهزیستی جهت تامین مسکن و تقویت امکانات رفاهی و آموزشی آن‌ها اقدام کنیم.
احمدی، توجه به مراکز توانبخشی را مهم دانست و گفت: جمعیت کشور آرام آرام به سمت پیر شدن پیش می‌رود و نهادهای متولی مثل بهزیستی و سایر دستگاه‌ها با کمک بخش خصوصی از هم اکنون باید برای تقویت این مراکز اقدام کنند.
استاندار اظهار داشت: این برنامه باید با حفظ عزت و آبروی این افراد تبیین شود و زمینه نشاط و امید را در بین آن‌ها مهیا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

متعهد
Iran, Islamic Republic of
همه سالمند می شوندبجزجوانمرگان.....عبرت وهشدار...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1