تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۳۲۹۶۶۹

تأمین اجتماعی بدهی بدهی «۴۰۰» میلیون تومانی شهرداری باشت را بخشید / اداراتی که کارکنانش را بیمه نمی‌کنند

۱
۰
کبنا ؛در نوزدهمین روز از آغاز سال جاری، رئیس و کارکنان تامین اجتماعی باشت با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار فرماندار باشت با تبریک سال و ارزوی موفقیت برای کارکنان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه شهرداری باید حق بیمه کارکنان خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند، افزود: این امر مانع انباشتگی بدهی این ارگان خدمت رسان به تامین اجتماعی می‌شود.
سید مسعود حسینی با اشاره به اقدامات تامین اجتماعی در خدمت رسانی به جامعه کارگر و رفع نیازهای درمانی و بیمه ای این افراد، ادامه داد: متاسفانه عدم پرداخت به موقع بدهی شهرداری به تامین اجتماعی موجب انباشتگی و معضلاتی شده که باید با برگزاری جلسه با حضور این دو نهاد تعیین تکلیف شود.
وی اظهار کرد: از آنجاییکه شهرداری درآمد زیادی ندارد باید ماهانه حق بیمه کارکنان خود را به تامین اجتماعی را پرداخت کند تا موجب انباشتگی و ایجاد بدهی به این ارگان نشود.
حسینی از برگزاری جلسه رفع مشکلات شهرداری و تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: باید تا قبل از انتصاب شهردار جدید این مشکلات با اجرای برنامه‌های مدون و کارشناسی شده برطرف کرد.
فرماندار باشت در پاسخ به سوال رئیس تامین اجتماعی این شهرستان که چرا بعضی از ادارات باشت نیروهای خود رابیمه نمی‌کنند، نداشتن ردیف، نبود ذی حسابی، تعداد کم کارکنان این ادارات و وجود بعضی از ادارات به صورت نمایندگی را از دلایل بیمه نبودن نیروهای این ادارات دانست.
بخشودگی بدهی ۴۰۰ میلیون تومانی شهرداری باشت به تامین اجتماعی
در این دیدار رئیس تامین اجتماعی باشت از بخشودگی ۴۰۰ میلیون تومانی بدهی شهرداری به این نهاد در سال گذشته خبر داد و گفت: کل بدهی شهرداری به تامین اجتماعی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که با همکاری فرماندار شهرستان ۴۰۰ میلیون تومان آن بخشوده شده وبقیه بدهی هر چه سریع تر باید تعیین تکلیف شود.
رامین بهیار فر با بیان اینکه بودجه خوبی به همت تلاش‌های نماینده این شهرستان به شهرداری باشت اختصاص داده شده که ما انتظار داریم شهردار جدید با درایت و برنامه ریزی هر چه سریع تر بدهی این نهاد به تامین اجتماعی را پرداخت کند.
خبرنگار فتح الله پوران پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
از . بدبخت درش میاره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1