تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۳۲۹۶۲۰

دیدار نوروزی دستگاه های فرهنگی با امام جمعه شهر باشت+ تصاویر

۰
کبنا ؛در نخستین روزهای کاری سال ۹۷،  رئیس وکارکنان اداره اوقاف و امور خیریه واداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
حجت الاسلام عبودی امام جمعه شهر باشت در این دیدار با بیان اینکه دغدغه ای از حیث اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان باشت نیست، نیروهای دستگاه های فرهنگی شهرستان را متواضع، ساعی و پای کار توصیف کرد و ابراز داشت: دستگاه های فرهنگی در شهرستان باشت با همدلی و اتحاد در حال انجام وظیفه هستند که این جای بسی خوشحالی است.
وی فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی و همچنین اوقاف و امور خیریه در شهرستان باشت را مناسب دانست و افزود: علی رغم کمبود اعتبار کارهای خوبی در سطح شهرستان انجام شده که جای بسی قدردانی است.
حجت الاسلام عبودی ابراز امیدواری کرد دستگاه های فرهنگی همانند سال های گذشته در سال جدید نیز با همت و اتحاد کارها را انجام دهند.
وی افزود: معتقدیم در اجرای کارهای فرهنگی خداوند نیز حامی ما خواهد بود.
حجت الاسلام عبودی با توصیه اخلاقی در باب انجام کارهای فرهنگی، ابراز داشت: باید به گونه ای که توشه ای برای آخرت بدست آوریم.
وی تقدیر از دستگاههای فرهنگی و خدمات رسان را راهکاری خوب و مناسب توصیف کرد و ادامه داد: کار ما با دین است و هر جایی که قدم برمیداریم همراه با دین و مفاهیم دینی است.
امام جمعه باشت در پایان از تلاش مجموعه دستگاههای فرهنگی در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد.
حجت الاسلام ظهرابی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت نیز در این دیدار هدف از برگزاری نشست را استفاده از راهنمایی ها و راهکارهای دلسوزانه امام جمعه محترم شهر باشت عنوان کرد و ادامه داد: امید است در سال جدید با تعامل با سایر دستگاههای فرهنگی در راستای تحقق شعار سال ۹۷ بتوان گام های مهم و مؤثری برداشت.
وی شعار نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری را به منزله حکم حکومتی خواند و تصریح کرد: قطعاً در راستای تحقق این فرمان از ظرفیت های مبلغین مذهبی و مداهان استفاده می شود.
حجت الاسلام ظهرابی با تشکر از مجموعه همکاران به واسطه تلاش های صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروزی، بیان داشت: در این ایام چه در لحظه تحویل سال نو و همچنین در مراسم معنوی اعتکاف فعالیت های مناسبی صورت گرفت که با استقبال جوب و پرشور مردم روبرو شد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تدوین برنامه های مناسب، شهرستان باشت شاهد رونق برنامه های قرآنی در سال جدید باشد.
محمد علی زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان باشت نیز در این نشست ضمن عرض تبریک سال جدید ، با ارائه گزارش عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه به امام جمعه باشت، گفت: در ایام نوروز  طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص شهرستان برگزار شد که این طرح در راستای عمل به  فرمایش امام خمینی «ره» مبنی بر اینکه مردم در کنار امامزادگان باید در آرامش زندگی کنند و همچنین مقام معظم رهبری که فرمودند بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، برگزار شد.
وی افزود: این برنامه در کنار بقاع متبرکه امامزادگان شهرستان با طرح های مختلف خیمه فرهنگی،پاسخگوئی به مسائل شرعی،غرفه کودکان و دیگر برنامه های فرهنگی برگزار گردید.
علی زاده ادامه داد:  همچنین طی تدابیر و هماهنگی با دیگر نهادها امسال در ایام نوروز امکانات رفاهی و نظافت بخوبی در بقاع متبرکه جهت زائرین عزیز برقرار شد.
وی با بیان اینکه در ایام نوروز کارکنان این اداره بصورت تمام وقت طی سرکشی به امامزادگان شهرستان نظارت خوبی بر روند سرویس دهی به مراجعین بقاع متبرکه بودند، گفت: بازرس ویژه سازمان اوقاف کل کشور نیز طی بازدید از بقاع متبرکه ضمن رضایتمندی از وضعیت امامزادگان ، از زحمات این اداره تقدیر کرد.
خبرنگار فتح الله پوران پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1