تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۳۲۹۵۰۹

دیدار نوروزی صنعتگران با استاندار / دیودیده: تزریق ۲۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق به بدنه تولید استان

۰
کبنا ؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته ۲۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت استان تزریق شد.
داریوش دیودیده در دیدار نوروزی بخش اقتصادی استان با احمدی استاندار از زحمات بخش خصوصی در سال ۹۶ تشکر کرد و گفت: در سال جدید که به حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده با تمام توان بخش خصوصی را برای تحقق این فرمان رهبری یاری خواهیم کرد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به اینکه فرمان تولید در دستان تولیدکنندگان و همین طور توزیع کنندگان که جایگاه ویژه‌ای بین بخش تولید و مصرف کنندگان دارند با تقاضا و خواست مردم همگام باشند و در راستای تولید کالای ایرانی تلاشی دو چندان انجام دهند.
 
وی به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۶ و اقدامات مهمی که در این سال انجام گرفته پرداخت و گفت: تزریق مبلغ ۲۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق به بدنه تولید استان، رشد بالای صدور جوازهای تاسیس صنعتی و پروانه‌های بهره برداری که خوشبختانه درصد افزایش سرمایه‌گذاری صنعتی به بهره برداری رسیده به بیش از ۹۵۰ درصد است.
 
دیودیده در پایان از وضعیت موجود طرح‌های صنعتی استان به ویژه از پیشرفت سه طرح بزرگ و مهم پتروشیمی بویراحمد و گچساران و فسفات چرام اشاره کرد و گفت: با راه اندازی خط تولید این سه طرح، انقلابی بزرگی در ایجاد فرصت‌های شغلی در استان اتفاق خواهد افتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
1