تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۳۲۹۴۰۹

حجازی: اموال بیت‌المال را در راه حرام صرف می‌کنند / در شهرستان گچساران هم بود / عکس‌ها در رسانه‌ها مشخص است

۲۶
۰
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: نفوذ خطر بزرگی است که مملکت را تهدید می‌کند.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان گچساران با توصیه به برداران و خواهران ایمانی به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امیدواریم خداوند همه ما را از اهل تقوا قرار دهد.

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: مومن باید آگاهانه و با اتحاد و با کمک به شرایط در بحث سرمایه و اقتصاد به عزت کشورش کمک کند.
حجازی تصریح کرد: بی‌تردید عدم اتحاد و انسجام موجب می‌شود، نتوانیم به شعار سال رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانیم و از این رو بر همه ما بر اساس بیانات مقام معظم رهبری به عنوان یک مومن و یک ایرانی تکلیف است که در این راستا با اتحاد و انسجام برای عزت کشورمان گام برداریم.
امام جمعه گچساران افزود: اموال مملکت باید در اختیار کسانی باشد که عدالت و تقوا داشته باشند و اساس دین را رعایت کنند که اگر چنین نباشد خطر بزرگی برای جامعه مومنین است.
حجازی تاکید کرد: سرمایه باید در اختیار دین باشد چرا که اگر دین تقویت شد عدالت حاکم خواهد شد و موجب رشد تعالیم دینی می‌شود و در این صورت حلال و حرام به صورت عملی رعایت می‌شود و خروجی آن این خواهد بود که مملکت قدرت پیدا می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم اگر سرمایه در اختیار دین و تقوا نباشد مملکت تضعیف خواهد شد و اگر کسی از اموال بیت المال ریالی را بالا و پایین کرده باشد باید جواب یک مملکت را بدهد.
خطیب جمعه گچساران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت‌های این هفته به سخنان مقام معظم رهبری اشاره داشت و ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما مواجه هستیم با یک حمله همه جانبه فرهنگی، اعتقادی و سیاسی اعلام نشده که ایشان در گذشته نیز به خصوص در مورد حمله همه جانبه فرهنگی توصیه و تاکیدات لازم را داشته‌اند.
حجازی تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم می‌گویند کار فرهگی اما محتوای آن غیر فرهنگی است و در بحث سیاسی نیز مشاهده می‌کنیم آقایان هیچ وقت در مقابل دشمنان موضع نمی‌گیرند و در سخنرانی‌ها و بیاناتشان چیزی مشاهده نمی‌کنیم بلکه شاهد هستیم اهداف دشمن را به صورت نرم انجام می‌دهند که این همان نفوذی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته‌اند.
امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه برخی‌ها سکوت کردند، گفت: خطر سیاسی ، خطر بزرگی است که شاهد هستیم همین برخی‌ها در مقابله با دشمنان و حرکت‌های انجام شده هیچ واکنشی را نشان نمی‌دهند و در بیاناتشان می‌گویند، نشنیده‌ایم و انشاالله که این گونه نیست.
حجازی بیان کرد: مشاهده می‌کنیم شخصیت این انقلاب و نظام برای برخی هیچ ارزشی ندارد و مردم را نادان تلقی می‌کنند و به دنبال این هستند که با برگزاری کنسرت‌هایی سر مردم را شیره بمالند و از آن به عنوان خدمت یاد می‌کنند که این چیزی جز خیانت نیست و از خطراتی است که مملکت را تهدید می‌‌کند و ملاحظه کاری‌ها و تهدیدهایی در این خصوص وجود دارد.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرماید، خطرات این مملکت و کشور را تهدید می‌کند و اطلاع دارم که برنامه نفوذ در کشور به وسیله کسانی که دستشان به جایی بند است توسط برخی در حال عملی شدن است و به صورت نرم در حال انجام دادن آن هستند.
حجازی بیان کرد: متاسفانه در وضعیت کنونی طوری شده است که نمی‌توانیم از مبنای کشورمان دفاع کنیم اما حقیقت این است که متدینین، خانواده شهدا و بسیجیان آزادی در اختیار ندارند و متاسفانه شاهد هستیم توصیه می‌کنم چیزی نگویید.
خطیب جمعه گچساران افزود: خطر نفوذ، خطر بسیار بزرگی است و در این خصوص باید بررسی شود و روشن‌تر به آن پرداخته شود.
وی اظهار کرد: اینکه اموال بیت المال را در راه حرام صرف می‌کنند و اینکه آیه و روایات داریم که عفت، عزت، شرف و ناموس زن مومن باید حفظ شود و در کنار آن متاسفانه شاهد کنسرت‌هایی در کشور و یکی دو مورد هم در شهرستان بوده‌ایم که تصاویر آن در رسانه‌ها مشخص است.
حجازی اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم رسما و صریحا جلساتی برگزار می‌شود و در مقابل قرآن کریم و این یعنی نفوذ.
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: این که می‌گویند در فلان جا و تلویزیون هم این چنین است و برگزار شده است که در پاسخ به آنها می‌گوییم آنها هم اشتباه می‌کنند چرا که رهبری می‌گوید تلویزیون وجه شرعی ندارد که هر کاری که تلویزیون انجام داد درست است لذا لازم است مردم آگاهانه‌تر به مسئله نفوذ توجه داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور گفت: امیدوار هستیم بانک‌ها توجه جدی به این امر داشته و چرا وام‌های میلیاردی سریعا پرداخت می‌شود اما وام‌هایی با مقدار کم برای مستمندان و بی‌پارتی‌ها مدت‌ها به طول می‌انجامد.
حجازی در ادامه با اشاره به شهادت امام موسی بن جعفر(ع) و با عرض تسلیت به مومنین و مومنان گفت: امیداوریم بتوانیم به عنوان یک شیعه مراسمی در شان آن امام برگزار شود و امیداوریم در شب شهادت اهل البیت شاهد برگزاری عروسی در سطح شهر نباشیم.(فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

دکتر- ع
Iran, Islamic Republic of
خدا یا بیامرز پدر وما درت نترس
مارکو
Italy
آخرین جشن و کنسرت و ساز و دهل و ارگ وخواننده بختیاری در همایش توسعه و پیشرفت لیشتر و حضور نماینده و وزیر . داره از جامعه رخت مبیند. مشک و ملار سراب ننیز که انگار .ود به قول دوستان.
مچ گیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه انقلابی و شجاع و باغیرت شهرمان و اف باد بر آنهایی که در قبال این همه بی شرمی ها و دهن کجی ها سکوت اختیار کرده اند. قابل توجه بعضی ها که یا در خواب غفلت بسر میبرند یا خود را به خواب زده اند.
امیر شیخی
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا نتیجه سختگیری لجاجت است مردم چون کار ندارند که نباید فقط شیون کنند حداقل جشنی برگزار بشه دیگه کمتر خود کشی میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقایان در نظام جمهوری اسلامی با رای مستقیم مردم به کار گماشته شده اند که در جهت تامین و آبادانی دین و دنیای مردم کار کنند نه تنها این کار را نمی کنند بلکه به جای آن دنیای خود را آباد و دین و دنیای مردم را نیز ویران می کنند. امیدوارم مردم عزیز چشمانشان را باز کنند. انشالله
ناشناس
Norway
بخدا تاج گردون .بیشتر از شما ب فکر جوانهاست.
خاکم لیشتر
United States
در جواب کامنت شماره ۲٫داری از چه چیزی میسوزی.دیدید چه همایش بی نظیری بود و چه استقبالی.شما اگه شهامت دارید یه عکس /
اسلام علیک یا صاحب الزمان عج
Iran, Islamic Republic of
ضمن اینکه زیاد با این برنامه ها ی وجشن ها اصلا میانه ای ندارم اگر می خواهید روشنگیری کنید مردم را از عملکرد رئیس جمهور /و مقلد مشایی آگاه کنید
United States
امام جمعه قصد داره مردم و کشور ایران در ناراحتی به اولین کشور در دنیا تبدیل کنه امام جمعه فقط مرحوم خواجه زاده و بس
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
شما هم خوب //عزیزم.خود تم بگو
باشت گشین
Iran, Islamic Republic of
نماز جماعت باشت و گچساران //نماز جماعت در استان هسن، چرا؟ چون آقایان بیکارند و فقط مطالب جنجالی بیان میکنند #به خدا دکتر تاجگردون هیچ وقت به انداره امروز محبوب مردم نبوده÷
کوهسرک
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا کمی انصاف داشته باش .تفرقه نینداز .مردم را به جان هم نینداز .واقع بین باش.زنده باد خاتمی عزیز .زنده باد تاجگردون .
داود
Iran, Islamic Republic of
سوال من فقط اینه...کنسرت جشن و هرچیزی چ دردی از ما جدانان دوا میکنه؟درد ما بیکاریه در ما بی پولیه درد ما پارتی بازیه..گناه ما چیست ک پدرمون پیمونکار نیست؟؟؟گناه ما چیست ک اقوام ...؟به فکر جوانان گچساران باشین ن سیاست...درود بر دکتر زراعت کیش
جانثار انقلاب
Iran, Islamic Republic of
همیشه .. بابا گرچه حضرتعالی اصلا دوست نداری پیشرفت گچساران وگچسارانی راببینی دایه عزیزتر از مادر شدی کی گفته بازیهای بومی محلی .ست کی گفته بازی بومی محلی اشکال داره گچساران چه بخواهی چه نخواهی بر روی ریل توسعه وپیشرفتذقرار گرفته مردم خودشون تمام الفبای سیاست را پاس کرده اند ومردم. هیچ خط وباند وجناحی نیستند ودرک کرده اند یک انسان متخصص کاربلد داره توی مجلس شورای اسلامی به جد پیگیر مشکلات وحل مشکلات شهرشون بچه خود شهر واز جنس خود مردم است ومردم زنده ..کل وعزیز مردم می دانید اگر دلسوز... در روز قیامت باید پاسخگو باشید
خومی
Iran, Islamic Republic of
حالاشماکه بفکرجوانان هستی جزحرف زدن که کاری انجام نمیدی والله کارهای . کرده . رقابت بااوراندارید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
زنده باد امام جمعه شجاع و نترس.شما به جای اینکه این پولها را خرج. کنید خرج جهیزیه دختران فقیر کنید. که مشکلی نداره نمیدونه فقر یعنی چه
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا مگه قراره تو از هرچیزی خوشت نیومد مردم ان را م.. قلمداد کنند همین موضع گیری ها را دارین که مردم را .
یا حق
Iran, Islamic Republic of
همین زنده باد ومرده باد ها مملکت را به آتیش کشنده هر چهار روزی یکی را بت می کنید آن وقت دم از پیشرفت وعلم وفرهنگ ودین می زنید اگر ان زمان بت پرستی بود چوب سنگ مجسمه بود ضر وزیانی برای جامعه نداشت چون هرچه تمجید وپرستش می کردن جان نداشت حرص طمع نداشت غرور کبر کاذب ایجاد نمشد که باعث انحراف وزاده تخیلات آن فرد بت پرست بود ولی الان باعث وهن دین واز بین برد استقلال فکری مردم .همین درود ومرگ ها باعث وعدم پیشرفت ها شده شده است مردم که نیاید پاچه خال کسی را بکند
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
برادران حاج اقا حرف دین را می زند و این کشور بر اساس دین اداره می شود ممکنه کسی دلش بخواد وسط . دل خواستن با دینداری جور در نمیاد ..ون بذاره.....
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
گوش ما از این حرفها خیلی وقته که پر شده
مارکو
Italy
جواب شماره ۷ خاکم لیشتر.پیام من سانسور شد.کبنا همه تصاویر همایش پیشرفت و توسعه لیشتر رو کار کرد خدارو شکر.برید ببینید.دستمال بدم خدمتتون؟اصلاح کنید خودتونو عزیزان که عذاب آخرتی هم هست هر چند فعلا بر .
اشنا
Iran, Islamic Republic of
چقدر بی انصافی با این صحبت ها فقط میخواهید تاجگردون را تخریب کنید که نه تنها تخریب نمیشه بلکه محبوبتر هم میشه بنده اهل گچساران نیستم مردم گچساران باید افتخار کنند به ایشان
داود
Iran, Islamic Republic of
چرا سانسور میکنی؟؟تاج گردون سانسوز داره؟؟؟؟برادر کله فامیلاش /..این اقا /
عدالت
Iran, Islamic Republic of
چرا جوانان در .شما شرکت نمیکنند چرا مسجد . اینکه به شما حداقل ربط دارد وشما هم در مقابل پولی که برای برگزاری نماز جمعه میگیرید . باید پاسخگوباشید
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا .هاست وگرنه شادی اشکال نداره در تاریخ اسلام (منبع کتاب فارسی «نظام قدیم )آمده که در عروسی حضرت فاطمه سلام الله علیها زنان دف مزدند و شادی میکردند.
رامین.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون جدا خسته نباشی برای زحمتکشی که برای مردم شهرت کشیده ای.افرین
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1