تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب : ۳۲۹۱۹۶

اصلاح‌طلبان «بویراحمد و دنا» اختلافات را کنار بگذارند/ ضرورت و حمایت سید باقر از این دو جوان اصلاح‌طلب

۳۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛متن ارسالی
اصلاحات و اصلاح طلبی عنوانی است که همیشه برای اصلاح امور، نجات از بحران و مدیریت کارآمد به کار گرفته می‌شود که لازمه داشتن چنین عنوانی، وجود افراد خوشفکر و ایده ال می‌باشد. با پیشینه و ادبیات اصلاحات فارغ از اینکه در سطح ملی چه کسانی این عنوان را شاخ و برگ می‌دهند و سرسبزی و طراوت اصلاح طلبی را مدیون آنان هستیم اما در بویراحمد و دنا در گذشته نه چندان دور افرادی با سوابقی درخشان بوده‌اند که تخم اصلاحات را در دل‌های مردم کاشته و آنها را پروانیدند. اما در سال‌های اخیر اصلاح طلبان نوظهور و بی ریشه‌ای با حضور خود در میان مردم و جوانان بی تجربه از حضور سیاسی، باعث خشکاندن و کدر نمودن ریشه این ثمره بزرگ شده‌اند.

در بویراحمد و دنا سید باقر موسوی به عنوان اسطوره‌ای به یاد ماندنی درخت اصلاحات را تنومند نمود و با میدان دادن و حمایت از نیروهای جوان شاخ و برگ‌های آن را گستراند.
اما با کارشکنی‌های عده‌ای و کنار زدن ایشان افرادی که ادعای مدیریت این تفکر و اندیشه را داشتند که در واقع به دنبال معرفی خود و کسب جایگاه و منافع بودند با سواستفاده از حضور جوانان کم تجربه این اندیشه را به ضلالت کشانده و فضا را برای تخریب توسط رقیبان فراهم نمودند.
جایگزین کردن تفکرات منافع طلبی به جای اصلاح طلبی در سال‌های اخیر باعث گردیده تا هیچگاه بزرگان و نخبگان این طیف سیاسی را در کنار هم نبینیم و هر کسی سازی برای خود بنوازد.
برخی جوانان اصلاح طلب با حضور خود در این مجامع و ناپختگی سیاسی آنان باعث شده تا رای آوری برخی منفعت طلبان در این مجامع اصلاح طلبی بالا برود و فضا برای سواستفاده آنان فراهم گردد. اما جوانان عزیز هیچگاه از این منفعت طلبان نپرسیده‌اند که سهم جوانان در تیم مدیریتی استان و شهرستان‌ها چه مقدار است و چه موقع اعتماد به آنان فرا می‌رسد.
سید باقر موسوی سالها پیش به جوانانی اعتماد کرد که برخی از آنان اکنون در سطح ملی انجام وظیفه می‌کنند. جوانی که در سال‌ها پیش در راس فرمانداری بویراحمد مورد اعتماد ایشان قرار گرفت که اگر چه مورد مخالفت و کارشکنی‌های عده‌ای معلوم الحال قرار گرفت اما با درایت و توانمدی خویش خوش درخشید و سپس پله‌های ترقی را در کمترین زمان ممکن طی نمود و مناصب بزرگ ملی را به تسخیر خود درآورد. غریب پور جوان که با اندیشه اعتماد به جوانان باعث افتخار قوم لر و استان کهگیلویه و بویراحمد شده است هیچگاه ریشه و اصالت خویش را فراموش نکرده و تاجایی که مقدور بوده تقویت نیروی انسانی، توجه به فرزندان استان در بدنه دولت و اشتغال جوانان جویای کار را در برنامه خود قرار داده و آنها را مورد حمایت خویش قرار داده است.
حضور پررنگ وی در جمع سیاسیون، نخبگان، بزرگان و تصمیم گیرندگان امور مملکتی افتخاری بزرگ می‌باشد.
البته کم نیستند جوانانی که استعدادهای بالقوه‌ای دارند و می‌توانند پا جای پای غریب پورها بگذارند ولی متاسفانه عده‌ای فرصت طلب و منفت دوست فرصت اعتماد را به انها نمی‌دهند.
جوانانی که می‌توانند در عرصه‌های مدیریتی استان تحول و پیشرفت را رقم بزنند.
از طرفی اختلافات و شکاف‌ها بر سر منافع و معامله‌های درون حزبی باعث شد تا فرصت برای مخالفان این طیف سیاسی و ضربه زرن به جایگاه اصلی اطلاح طلبان فراهم گردد. فراموش نمی‌شود سناریویی که با طرح و برنامه اصول گرایان در دور گذشته انتخابات طراحی شد و با شکست کاندیدای نو اصلاح طلب حمله به اسطوره اصلاح طلبان به عنوان مقصر اصلی شکست پایه ریزی شد.
در واقع ضربه اصلی به این طیف را کسانی زدند که سالها در بدنه آن به معامله می‌پرداخته‌اند و هیچگاه وفاداری محض خویش را ثابت نکرده بودند.
از دیگر جوانان اصلاح طلب اصیل دکتر غلامحسین رهبر نیا جوانی پرانرژی، با جسارت و خوشنام که افتخارات زیادی برای دیارش در کارنامه دارد، اگر چه در دور گذشته انتخابات شهرستان‌های بویراحمد و دنا وارد گود شد و موفق نشد به مجلس راه پیدا کند اما حضور فعال وی در تیم مشورتی بزرگان و اصلاح طلبان بنام کشور می‌تواند افتخاری برای آینده سیاسی استان و شهرستان‌های بویراحمد و دنا باشد که هر گاه ایشان را در کنار بزرگان اصلاحات دیده‌ام به خود بالیده‌ام.
با قاطعیت می‌توان گفت تنها کاندیدای اصلاح طلبی که در دور گذشته انتخابات در بویراحمد و دنا حضور داشت دکتر رهبرنیا بود که ایشان نیز در اوایل کار اعلام نموده بود در صورتی که اسطوره اصلاحات سید باقرموسوی تایید گردد به احترام ایشان کنار خواهد رفت اما عده‌ای بازنشسته که مجمع را دکانی برای معامله قرار داده‌اند با حمایت از کاندیدای دیگری که کمترین سابقه اصلاح طلبی را داشت موجبات شکست و تضعیف این طیف سیاسی را رقم زدند.
ایشان می‌تواند با حمایت مخلصانه این طیف سیاسی آینده‌ای نیک را برای بویراحمد رقم بزند.
در پایان باید عرض نمود که اگر اصلاح طلبان بویراحمد و دنا اختلافات را کنار نگذارند و شکاف‌های موجود را با سیاست‌های آینده نگر و تقریب افکار درون سازمانی پر نکنند مجالی برای عرض اندام نخواهند داشت که منجر به نابودی آینده سیاسی جوانانی خواهد شد که می‌توانند تا سالها این طیف را در قدرت نگه دارد.
------------------------
احسان محمدی
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
فقط قوام فروزان گزینه اصلاحات خواهد بود.این قلم فرسایی ها بیهوده است.دنبال انشقاق نباش لطفا.تصمیم ها گرفته شده
مارگون
Iran, Islamic Republic of
دیگه سی باقر کاریزمای گذشته را ندارد و علت آن هم که حمایت از نماینده ای . حاج زارع بود و نشان داد که .. تفکر عمیق و اصالت فکری هست که تفکرش را به هر ..و همچنین نشان دهنده این هست که شاید تفکر اصلاح طلبی یعنی ..ن و ایشان را کسی از ..د و بدانید که سی باقر رفت و دیگه بر نمی گردد و تو هر روز مکتوب کن ایشان را
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Turkey
من فکر میکنم متن کاملا درست است با شناختی که از دکتر رهبرنیا دارم یقین دارم اوازه این شهرستان با وجود ایشان به گوش همه میرسد ارتباط ایشان با بزرگان گویای این حقیقت هست
مریم مولایی
Iran, Islamic Republic of
کامنت اصلاح طلب باید بدانی که قوام برادر و هم ایل و طایفه و هم فکر بهرامی هستش و میدانی بهرامی کیه .....خوب فکر کن ....مردم بهرامی را به سه دور تجربه انتخاباتی چهارمین فرد سیاست در انتخابات گذشته دانستند .......بیشتر فکر کن
مارگون
Iran, Islamic Republic of
آقای ادمین چرا نوشته های ما را سانسور میکنید و فقط ادعای بی طرفی و آزادی مثل اربابانتان دارید و هر چی مخالفتان باشد باید سرکوب و سانسور شود و من فحش و ناسزا نکردم ادمین عزیز
مارگون
Iran, Islamic Republic of
فعلا اقایان اصلاح طلب فقط در فکر قوم وقبیله گرایی خود باشند تا به وقتش........
مارگون
Iran, Islamic Republic of
فعلا اقایان اصلاح طلب فقط در فکر خودشان باشند تا به وقتش........
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سید باقر تما م عشقی که مردم جانانه بپایش ریختن دودستی تقدیم به زارع کرد وعشقی نگذاشت من خودم حامی سید باقر بودم اما وی ملت را دلسرد کرد ودیگر کالیزما نیست به خدا غریب پور هم که برای انتخابات نمی یاد قوام فروزان واردوان ایزدپناه گزینه اصلاح طلبان هستن
دانشجو بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
این . هم بیکاره..خسته شدیم از بس متن سفارشی زدین..بابا باید بزرگ باشی به زور متن نمیشه .رادر..
Iran, Islamic Republic of
سید باقر نمی تواند دیگر برای اصلاحات تصمیم بگیرد با این حمایتی که از افراد خاصی داشت
خومی
Iran, Islamic Republic of
سیدباقراستوره.
عبدی
Iran, Islamic Republic of
.. بدید تا حمایت کنه
بویراحمد
Turkey
آفرین بر دکتر رهبرنیا که همه جا می درخشه مطمئنا بویراحمد با وجود ایشان میتواند جایگاه خوبی داشته باشد
حقگو
Iran, Islamic Republic of
اگه اصلاح طلب ها رأی داشتن، پشت بهرامی می موندن. اینا هر کسی رو که احتمال بدن قبول میشه، خودشون رو بهش وصل می کنن، بعد مدعی میشن ما قبولش کردیم. در سطح ملی هم همینطوره. دور قبل کاندیدشون عارف بود اما وقتی دیدن رأی نداره، خودشون رو به روحانی تقریباً اصولگرا وصل کردن، این دفعه هم جهانگیری مستقیماً اعلام کرد اصلاح طلب هستم اما باز دیدن مردم بهش رأی نمیدن، دوباره خودشون رو چسبوندن به روحانی. جالب اینه که در هر دو دوره هم مدعی دولت شدن. کلام آخر این که اصلاح طلب ها اگه امام زاده ی معجزه داری هستند، اول یک بارگاهی رو خودشون بسازن.
طایفه اقا
Iran, Islamic Republic of
اولا ..ر نیست دوما خانواده خودش هم رای وش نیدن .اصلا من دشتروم هیشکی نیشناسش.فقط .خریده فکر ایکنه رای ایاره .
Iran, Islamic Republic of
سید باقر ضربه ای که به اصلاحات زد تا ابد داخل ذهنمان میماند و هیچ کسی به اندازه این آقا به اصلاحات ضربه نزده تا حالا
ایشون اگه خیر خواه اصلاحات بود نمیرفت طرف زارعی و میومد طرف گزینه واحد اصلاحات یهنی مهندس بهرامی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پیروز این دوره از انتخابات روشنفکر است ترکیب انتخابات همان ترکیب قبل است وبرخی از چهره های شاخص اصلاحات می یایند برای رد شدن خودشون هم ماننند روز می دانند وروشنفکر هم به نفع هدایتخواه کنار برو نیست
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیر سایت کبنا .متاسفانه شم رسانه ای ندارید سید باقر کجا کاریزما است . متاسفانه خیلی غلو میکنید که فکر کنم این قدرت سیبد باقر نیست بلکه از ضعف فکری و علمی شماست بهتره در روش خود بازبینی کنید . قدرت رسانه باید بالاتر از قدرت اشخاص باشه . شما هم در مورد دایتخواه غلو کردید و هم موسوی . از شما خیلی بعید است .
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
خدایی چقدر .که این متن رت براش بنویسی دیگه نگو اصلاح طلب بگو . این اقایی که تو نام بر ده ای را اولین باریه که اسمش را می شنویم کجایی و کجا کار میکنه
چال بنیو دشتروم
Romania
ککایل ای دور روشنفکر برنده اتتخابات است.از هر دشترومی میپرسم میکوید این دور به روشنفکر رای میدهم.
حتی بچه چوپان های دشتروم هم شعرشون این شده یا مهدی حاج مهدی
یا مهدی حاج مهدی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
فقط مردان سیاست دشتروم تصمیم گیر هستن وسلام ؟؟
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
نه سید باقر اصلاح طلبی واقعی است ونه غریب پور . باقر موسوی در اوایل انقلاب از بنیان گذاران حزب جمهوری اسلامی بود وحتی نقشش بیشتر از سید مسعود حسینی بود وی می گفت باید خوانین وکدخدایان راسر جایشان نشاند وبه . ز.در هیاتی بنام هفت نفری بین هر کس که خودشان دلشان می خواست تقسیم می کرد درواقع وی نقش . رادر بویراحمد بازی می کرد وبعد از مدتی ایشان مانند سرانشان که هم اکنون برخی اصلاح طلب شده اند یک باره شد منتقد وسوابق کدخدا ستیزی خود در .فراموش کرد غریب پور نیز در زمان سربازی به مدد سید باقر شد معاون جهاد وبعد از مدتی از پایان سربازی شد فرماندار منصوب سید باقر در بویراحمد اما وی نیز همشه در خدمت جناح راست آن موقع بود والان شده اصلاح طلب
بویراحمد اصیل
Iran, Islamic Republic of
نه سید باقر اصلاح طلبی واقعی است ونه غریب پور . باقر موسوی در اوایل انقلاب از بنیان گذاران حزب جمهوری اسلامی بود وحتی نقشش بیشتر از سید مسعود حسینی بود وی می گفت باید خوانین وکدخدایان راسر جایشان نشاند وبه .ی این افراد در هیاتی بنا.ت نفری بین هر کس که . رادر بویراحمد بازی می کرد وبعد از مدتی ایشان مانند .ن که هم اکنون برخی اصلاح طلب شده اند یک باره شد . سابق فراموش کرد غریب پور نیز در زمان سربازی به مدد سید باقر شد معاون جهاد وبعد از مدتی از پایان سربازی شد فرماندار منصوب سید باقر در بویراحمد اما وی نیز همشه در خدمت جناح راست آن موقع بود والان شده اصلاح طلب
اصلاح طلب گچسارانی
متاسفانه این روزا نه اصولگرای وجود دارد نه اصلاح طلبی منفعت طلبی و قوم وفامیل طلبی از هر تفکری بیشتر نفوذ داره مردم.فرض کردن اصول واصلاح فقط مردان اصیل این تفکر بودن .فساد و رانت وبدوبسون بیداد میکنه دیگه به هیچ تفکر ونگرشی نمیشه اعتما د کرد جز خلاف ان ثابت شود عامه مردم در نظر گرفته شود . با این جذب ونتصابات فامیلی.ه به اصلاحات البته اصلاحات . با اصلاح طلبان اصیلی چون جناب خواجوی و باطولی بسیار متفاوت است
بویراحمد اصیل
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا نظرم را بزارتامردم بدانند باقر همان خلخالی بویراحمد درسابق بوده
بویراحمد
تاریخ مصرف ..برای همیشه تمام شد. بایگانی.................
بنگرو جوادی
Iran, Islamic Republic of
خدایی سایتتون دیگکه مسخره شده.رهبرنیا دیگه کیه اخه.
Iran, Islamic Republic of
سید باقر فقط.را می شناسه حنای ایشون دیگه رنگی نداره، ایشون مهره سوخته است
سلام
Iran, Islamic Republic of
باید بره نماینده پادنا بشه /
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی افتخارات رهبرنیا برای استان چیه؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بخدا آبرومونو بردی غلومحسین بخت پدرت یکم فکر کن ....
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1