تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۳۲۹۱۳۶

تاج‌گردون با خون با انقلاب و ولایت پیمان بسته است

۲۳
۰
کبنا ؛متن ارسالی
چند ماهی است که زهر قلم‌های مغرض بر صفحه سفید کاغذ وبرسینه تابناک سایت‌ها به درج مطالبی مشغول‌اند وپرده اخلاق را کنار گذاشته‌اند وبا جدال‌های ساختگی وحاشیه سازی‌ها خسارات جبران ناپذیری بر جامعه ما تحمیل کرده‌اند. زمان محدود است ودامن زدن به کشمکش هاوجدال برسر مسائل حاشیه ای فرصت‌ها را ازبین می‌برد ومناطقی که در چنین فضاهای مسموم قرار می‌گیرد توسعه نخواهند یافت وحاشیه ها بر متن وامور اصلی واساسی غلبه خواهد کرد.
انتقاد سالم دستگیره ترقی است ولی مخالفت‌های دامنه دار و با اغراض سیاسی پیشرفت‌ها را از ما می‌گیرد وما را درسیر باطل قرار می‌دهد. با این مقدمه نکاتی را با ترکیب کلمات عرض خواهم کرد.
۱: حمله به تاجگردون در ذهن حمله کنندگان ونوع مخالفت آن‌ها برای هر خواننده ای روشن است که هرکدام برای رسیدن به اهداف خویش نمایشی به صحنه می‌آورد تا به واسطه بازیگر بزرگ ومعروفی چون تاجگردون دردهای سهمگین خود را در رخداد نمایش مطرح نماید. نگاه ناپسند ونخ نما شده به طراحی کسانی است که از کاروان پیشرفت عقب‌اند ودرتخریب وتحقیر رقیب گاهی عزت بویر احمد گاهی سرحد وگرمسیر وگاهی تکنولوژی فرود گاه راپیراهن عثمان می‌کنند با این تاکتیک پاسخی حاصل نخواهد شد ومردم نشان دادند با تاجگردون وگرمسیر مشکلی ندارند ومحتواودرونمایه نوشته خانم هدایتخواه قبل از انکه متوجه تاجگردون باشد تخریب دیگری را رقم می‌زد.
۲: نکته بعدی که حملات به تاجگردون را شدید تر کرد اتخاذ تصمیم به استبضاح وزیران مربوط به حادثه سقوط هواپیما که بانی آن تاج گردون بود درصدد برآمدند درلابلای گردوغبار حملات نقش تاجگردون را کم رنگ جلوه دهند غافل از اینکه لابی لرها با حضور بهروزنعمتی- فریدون حسنون-د محمد علی وکیلی به رهبری تاجگردون یک گزینه لر به رئیس جمهور معرفی کنند.
گردوغبار دیگری که بپاشد وجزبا چشم مسلح دیده نمی‌شد هاله نوری بود که اطراف شهردار سابق گچساران را گرفت وچنان هیجان زده به صحنه آمد ودرحال ربودن گوی سبقت از بزرگان اصولگرایان بود که ناگهان از حول حلیم دردیگ افتاد.
۳: نکته دیگر به واکنش یک بویر احمدی به نام دکتر صالح نسب اشاره می‌کنم که گفت: من به عنوان یک بویر احمدی به شما می گویم که نه تنها بویر احمد ودنا واستان بلکه تمام ایران تو را می‌خواند والبته به همان وسعت نگاه انتظارات هم از شما فراتر رفته است. تاجگردون فرزند ارزشمند خطه زاگرس اگر درشهرستانهای بویراحمد ودنا کاندیدا شود اعتماد مردم را به همراه خواهد داشت.
۴: وقتی تاجگردون یک جوان ۱۶ ساله بسیجی دروصیت نامه‌اش درسال ۶۱ می‌نویسد زیر تابوت مرا کسانی بگیرند که اعتقاد به ولایت فقیه داشته باشند و بیان می‌دارد ولایت پذیرییم را با خون پذیرفتم وبه حکم وظیفه بلکه به حکم عقل نظام وولایت فقیه را پذیرفته‌ام مسلم است با کسانی که برای مقاصد سیاسی وحفظ جایگاه خود دم از انقلاب و ولایت فقیه می‌زنند زمین تا آسمان فاصله دارد. شهدای ما از جمله شهید تاجگردون برای ماندگار شدن ولایت خون پاک خود را نثار کردند و برای اسلام عزت وکرامت بخشیدند.
تاجگردون در یک جلسه بزرگ ولایت فقیه را یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه دانست وگفت: ولایت فقیه سنگ بنای نظام جمهوری اسلامی است و ظلم ستیزی انقلاب و نظام اسلامی از این اصل مهم و مترقی سرچشمه گرفته است. آیا سخنی شیواتر و زلال تر از این بیان و کلام می‌توان پیدا کرد؟
اما متأسفانه حاشیه گران همان کسانی که حیات سیاسی آن‌ها در ایجاد حاشیه سازی وفراردادن مغزها ونخبگان این استان است با طرح مسائل واهی اعتقاد و اتحاد را به حاشیه برده و نمی‌گذارند مظلومیت استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر و متن اصلی خویش فریاد زده شود.
۵: من بر این باورم که دکتر تاجگردون درقالب جناح نمی‌گنجد و فراتراز مرز بندی‌های معمول است و شخصییتی ملی دارد مورد احترام عقلای استان وکشور است به بزرگان کشور به او احترام می‌گذارند و این یعنی احترام به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد.
البته به آقای تاجگردون یادآور می‌شوم ریاست کمیسیون مجلس که نصیب شما شده است
به حکم محکم باقی نخواهد ماند و این نیز بگذرد و تضمینی برای ریاست در آینده نیست.
انتظار داریم که رویکرد حمایتی و عملکرد نظارتی شما در رابطه با نقطه به نقطه این استان یکسان وهر کاری که برای مردم این استان انجام بدهید برای همیشه در صحیفه استان ودر صفحه سوابق حضرتعالی مثبوت خواهد شد.
------------------------
حمید محمدی‌زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

خامی
Iran, Islamic Republic of
به خاطر یه پست کوچولو که بهش دادن چقدر چاخان میکنه!؟
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
راستی شما بچه کجایی اقای محمدی؟
غریب علی
Iran, Islamic Republic of
هالو جون خودت بیلمو
ایل بزرگ جلیل
آقای محمدی بااین تعریف وتوصیف شما وامثال شماتاجگردون اسطوره نمیشه /آقای محمدی مثل اینکه یادت رفته برادرشماآقای دکترمحمدی معاون سیاسی استانداری رابدلیل اختلاف گوهرگانی ها باجلیل که تاج سردسته آنهاهستندبرداشتندکجارفته غیرت جلیلی شما/اگرنمیدانی /بدان عمرتاج تمام شده هم تومنطقه هم تومجلس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا عابر . چه شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آه تاجگردون که .پیدا کرده ای ما مردم محروم و زجر کشیده . ندیده ایم و تو در عمل به همه این موارد جامه عمل پوشانده ای حال نمیدانم این آقایان..این . را در .پیدا کرده اند خدا بهتر میداند.
حسن
Iran, Islamic Republic of
خدایی چه چیزی راخواستی ثابت کنی؟
ایهمه .از ایشان تاکی ادامه خواهدداشت
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
واقعا این . داره.
بویری
Iran, Islamic Republic of
.رای طایفه جلیل نذاشتی آقای .
پورفتحی
Norway
البته . ک در مدح و ستایش غلام مطلب می نویسی.بینیت . چنه
قلندر
Iran, Islamic Republic of
من که خیییییییییییییلی دکتر روددوستدارمش.. جان ناقابل قلندر فدااااااات چون عند شایستگی و لیاقته
پشیمان از رای به تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
...با جمهوری اسلامی هستند،مواضعشونم طوری میگیرن که اگر ..،نشان به این نشان که هنوز اصولگرا و اصلاح طلب بودن این آقا بر حاج بهرام هم روشن نیست،پس آیا چنین .ی را میشود .د؟؟؟؟
رضایی
Iran, Islamic Republic of
قربون .عزیز
بیکارامیر
خدا شدر مادرت بیامرزه که حقیقت را گفتی
بابا حیدر از گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدی زاده ،نقد بعضی از عملکردها ویا گفته ها به معنی تخریب نیست . حتی کسانی که به ایشان رای ندادند او را دوست داشته و از مفاخر گچساران میدانند .شهردار قبل هم از نیروهای ارزشمند است شما که امروز بخاطر تعریف از نماینده یکی دیگر را تخریب میکنید در جایی که برایتان منفعتی داشته باشد عکس این کا را هم انجام خواهید داد . مردم گچساران عاقل و هوشیارند و همه نیروهای خود را حمایت میکنند .
مچ گیر
Iran, Islamic Republic of
والله ما .ت بود یه چیزی بگید که حداقل یه بدبختی .
مستقل
Romania
برادر جان . خود نداری
ما میدانیم که .این متن را به شما دیکته کرده
از خودت بپرس ببین کجای این‌ معادله ای
اسلام علیک یا صاحب الزمان عج
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام خدمت نگارنده محترم وعرض سلام وتبریک سال نو خدمت آقای دکتر تاج گردون خود آقای دکتر هم خوب می داند که ۹۰% مردم نه تنها حوزه انتخابیه اش بلکه سراسر استان ایشان را نماینده ملی وگل سرسبد مجلس می دانند ولی خود هم به شخصه می دانند که خیلی از مدیران ومسولین اجرایی وانتصابی وتعدادی هم از .. خود ایشان .ی به جناب دگتر گردید هنوز هم دیر نشده این مدیران چند سال امتحان پس داده اند واقعا هم خودشان وهم کارکردشان فرسایشی شده ودیگر برنامه ای ندارند و وجدانا ضعیفترین مدیریران در طول انقلاب بودند چون بیشترشان فقط خود پرور وفامیل بازند بعضی از انها هم حتی یک رای نه به آقای تاج گردون دادند ونه به رئیس جمهور همین انتصابها . دوستان نزدیک به دکتر شده وخود دکتر خوب می داند که نگرانی مردم از همین . هست دیگران زحمت وتلاش کردند بدون رای ها ومخالفین مدیر شدند
شهروندی از گچساران
Romania
نمیدونم .دادن نزدیک بود . هم بنویسی یکم تفکر بر حرف بزن لطفن
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدزاده باید دفاع کند چون بنده خدا را مدیرکل آقای تاجگرون گذاشته رییس اداره روابط عمومی . باشد متون زارع پور را نمایان وبه نام خود اطلاع رسانی کند زیرا وظیفه اش اطلاع رسانی است ولاغیر
همشهری
کو برا ..هر روز ی تجمع بخاطر تبعیض وبی عدالتی .پیام روز . من بالکن حونه ۶۰۰ میلیونی ..مردم بدبخت وفقیرن
لا
Romania
... بینا کرده است
دوگنبدان
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج با /خودش فقط پیمان بسته
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1