تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۲۹۰۹۴

اعزام ۱۴۵ نفر از تیم‌های متخصص و واکنش سریع به ارتفاعات دنا

۰
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تعطیلات نوروز ۱۴۵نفر از تیم‌های متخصص و واکنش سریع از استان‌های اردبیل، زنجان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، البرز و سازمان امداد و نجات هلال احمر عازم ارتفاعات دنا شدند.
عزیز فیلی دقایقی پیش اظهار داشت: هم اکنون ۲۰ نیروی امدادی برای ادامه جست و جوی بقایای پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای‌ای تی آر ۷۲ در دنا مسقر شدند.
وی عنوان کرد: ۲۰ نیروی متخصص هلال احمر از استان‌های زنجان، همدان و کهگیلویه وبویراحمد از شب گذشته در کمپ محل سقوط هواپیما در ارتفاعات چهار هزار متری دنا برای ادامه عملیات جست و جو پیکر جانباختگان سانحه هوایی مستقر شدند.
فیلی با بیان اینکه کار جستجو در ایام تعطیلات نوروز متوقف نشد و نیروهای امدادی در محل سقوط حضور داشتند ادامه داد: در طول ایام تعطیلات نوروزی عملیات جست و جو با جدیت ادامه داشت.
وی ادامه داد: در تعطیلات نوروز ۱۴۵ نفر از تیم‌های متخصص و واکنش سریع از استان‌های اردبیل، زنجان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، البرز و سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی و در زمان‌های تعیین شده برای یافتن بقایای پیکرهای جانباختگان به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا اعزام شدند.
فیلی عملیات جست و جو پیکر جان باختگان سانحه هوایی در طول ۲۰ روز گذشته را موفقیت آمیز و مثبت ارزیابی کرد و افزود: بخش عمده‌ای از بقایای پیکر جانباختگان در همین مدت توسط نیروهای متخصص و کوهنورد پیدا شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1