تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۳۲۸۹۹۷

دلاویز موفق‌ترین مدیر یک دهه‌ی اخیر

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ 
رضا رنگیان
ایران ما مدت زمانی بود که اقتصاد و بخصوص هویت ذخائر نفتی آن به خوابی عمیق و ممتد رفته بود اما نقطه روشن و امیدوار کننده، شاهد رشد و شکوفایی جوانانی بوده‌ایم که به رغم مشکلات پیش رو اما بیم و امید را تبدیل و نسل‌های آینده را امیدوارتر به دنیای پیش رو کرده است.
دلاویز موفق‌ترین مدیر یک دهه‌ی اخیر ایران ما مدت زمانی بود که اقتصاد و بخصوص هویت ذخائر نفتی آن به خوابی عمیق و ممتد رفته بود اما نقطه روشن و امیدوار کننده، شاهد رشد و شکوفایی جوانانی بوده‌ایم که به رغم مشکلات پیش رو اما بیم و امید را تبدیل و نسل‌های آینده را امیدوارتر به دنیای پیش رو کرده است. اما چیزی که همیشه مسئولین ارشد این نظام را دچار نگرانی می‌کرد، نبود جانشین‌های قوی در راس مدیریت نفتی بعد از بازنشستگی سلسله مدیران باسابقه دانست. در آذر ماه ۱۳۹۲ خبری در جراید و خروجی خبرگزاریهای داخلی مبنی بر انتخاب مدیرعامل نفت پاسارگاد دیده شد که در نوع خود جالب توجه بود، چهره‌ای جوان و کم و بیش گمنام سکاندار یکی از حساس‌ترین بنگاههای اقتصادی کشور تکیه داده بود که دارای حواشی‌های متنوعی نیز شد. موفقیت در راه پر پیچ و خم پاسارگاد ثمره این انتصاب بود که با تمامی حواشی، نگاه به جوانان زیباترین گوشه این انتصاب بود که مطمنا جوانان ما به آینده امیدوارتر شدند. از آن روز تا به الآن پله‌های ترقی را یکی به یکی و با موفقیت طی کردند که شاید اگه انصاف بیشتری نیز وجود داشت مسلماً جایگاه واقعی این نخبه سیاسی و علمی بیشتر از چیزی هست که الان شاهد آن می‌باشیم. در این بین وجود مدیرانی که با تکیه بر توانایی شخصی و قدرت پرستیژ بالا بتواند نماینده‌ای شایسته باشد برای جمهوری اسلامی و در جلب اعتماد کشورهای همسایه در روزهای اوج تحریم قدمی مهم بردارد همانا خدمتی بس بزرگ و ارزشمند است در جهت ارتباطات مسالمت آمیز ایران با دیگر کشورها و پیشرفت در حوزه‌های تکنولوژی نفت باشیم. دکتر دلاویز که مدت زمان زیادی نسبت به حضورش در نفت خزر نمی‌گذرد اما با تلاشهای خستگی ناپذیر و نبوغ مدیریتی خویش توانست در این مدت اقدامات بس مهم و ارزشمندی در راه سرافرازی بیشتر جمهوری اسلامی ایران انجام دهد از به حرکت در آوردن مجموعه‌ای نیمه جان ولی حساس که خود آبرو و حیثیت این مرز و بوم بود و تلاش در توافق با کشورهای حوزه دریای خزر بخصوص جمهوری آذربایجان و حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان و جناب دکتر زنگنه وزیر نفت هشت سند و یادداشت تفاهم همکاری گل سرسبد این تلاش‌ها دانست. دکتر زنگنه در جمله‌ای پر معنا پس از تفاهم ایران و آذربایجان ابراز داشتند که ” قفل دریای خزر برای توسعه میادین نفتی باز شد. مطمنا با وجود مدیران دوراندیش و با کفایتی چون دکتر دلاویز می‌توان روز به روز به توسعه میادین نفتی دریای خزر امید بیشتری بست.
با آرزوی توفیق و سربلندی جناب دکتر دلاویز و به امید روزهای روشن‌تر برای ایران اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

سعيد
Iran, Islamic Republic of
اخه دلاویز جه کار شاقی انجام داده که داری تعریف و تمجید الکی میدی
البته ما با ای..
ارش
Iran, Islamic Republic of
تعریف و تمجید .....
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1