تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۳۲۸۸۳۶

آقای «هاشمی» با همین عینک مردم لنده را ببین

۰
کبنا ؛همایش علل توسعه نیافتگی شهرستان لنده با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
قنبر زکی‌نژاد از فرهنگیان شهرستان لنده در این همایش با تبریک سال نو و تبریک روز ولادت امام علی (ع) و روز مرد، اظهار کرد: نمره مسئولین در آخر سال به اندازه مجموع اعداد سال ۲۰ باشد.
قنبر زکی نژاد دلیل توسعه نیافتگی شهرستان لنده را فقر فرهنگی، مادی و بدشانسی به خاطر قرار گرفتن این شهرستان دربن بست دانست و اظهار داشت: مشکل اشتغال جوانان، بی توجهی به استخراج معادن بوکسیت کوه سیاه وفسفات قیام ومعادن گچ شهرستان با غلظت ۹۸ درصد، عدم استفاده بهینه از آب رودخانه مارون در آبیاری زمینهای مجاور وعدم اختصاص سرانه ورزشی وفرهنگی و…. ازمشکلات این شهرستان هستند.
وی ضمن گلایه از نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: چگونه جناب هاشمی شرکت درهمایش بهمئی رابزرگترین افتخار سال می‌دانند اما دراین همایش شرکت نمی‌کنند؟؟ وچرا نماینده باعینکی که به دیگر مناطق می‌نگرند با آن لنده را نمی‌بینند. این فعال فرهنگی مردم لنده را قدردان مسئولان خدوم دانسته وگفتند: پنجاه شصت سال پیش فردنظامی به نام سروان سوری دراین شهر خدمت می‌کرد هنوز مردم به نیکی از وی یاد می‌کنند.
زکی نژاد در ادامه ضمن گلایه از فرزندان مرکزنشین افزود: جایگاه و نفوذ آن‌ها مهم‌تر و الاتر از تاجگردون است و خواستار توجه بیشترآنها به شهرستان هستیم.
زکی نژاد در ادامه عدم استخدام جوانان بومی درادارات ونهادهای شهرستان واشتغال نیروهای غیربومی دراین شهرستان راگوشزد کردند و گفت: خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی مسئولین هستیم.
قنبر زکی نژاد در پایان ضمن تشکراز افرادی که در اختصاص طرح پایلوت اقتصادی به لنده زحمت کشیدند، و افزود: از مسئولین ومردم می‌خواهیم که با این طرح همکاری کنند تا گوشه‌ای ازمشکلات شهرستان بااین طرح مرتفع گردد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1