تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۳۲۸۷۶۴

پیام فرماندار چرام به مناسبت روز طبیعت/آمادگی شهرستان چرام برای میزبانی از میهمانان نوروزی

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان چرام با صدور پیامی از آمادگی و تمهیدات لازم برای تامین ایمنی و آسایش شهروندان و گردشگران  در  روز طبیعت خبر داد.
متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین (ع)و روز پدر و همچنین ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی ایران و استقلال ایران عزیز  لازم است به استحضار برسانم که شهرستان چرام با تنوع آب و هوایی و مکان های گردشگری جذاب برای میهمانان و گردشگران است و ضمن خوش آمدگویی به این عزیزان از هموطنان دعوت می نمائیم  که در روز طبیعت به این شهرستان سفر نموده  اوقات فراغت خود را در دامان طبیعت به  خوبی و خوشی سپری کنند.

اینجانب ضمن تبریک این روز، برای تمامی شهروندان و گردشگرانی که از اقصی نقاط استان و کشور  که  قصد دارند به مهمانی طبیعت بروند لحظاتی سرشار از سلامتی و  شادکامی را آرزومندم و از شهروندان فهیم شهرستان چرام و دیگر گردشگران درخواست می نمایم که با رعایت احترام به حقوق شهروندی،رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ محیط زیست و خودداری از تخریب جنگل و طبیعت یک  روز به یادماندنی را کنار خانواده های خود سپری کنند.
امور عشایر شهرستان چرام این آمادگی را دارد که با آبرسانی با تانکر سیار در حوزههای گردشگری دو بخش مرکزی چرام و سرفاریاب خدمت رسانی کند.
همچنین همشهریان و گردشگران  عزیز اطمینان داشته باشند که در راستای تامین ایمنی  واحد فوریتهای پزشکی، آتش نشانی، پلیس راه، پایگاه امداد و نجات جاده ای و کلیه عوامل و اعضای شورای هماهنگی مدیریت خدمات سفر و بحران شهرستان چرام  آمادگی لازم برای ارائه خدمات رادارند.
در پایان ضمن  تسلیت شهادت حضرت زینب(س) در روز ۱۳فروردین لازم است از مدیران شهرستان چرام که در این مدت زحمات زیادی را متقبل شدند تقدیر و تشکر نمایم و در روزهای آینده همکاری بیشتری برای خدمات رسانی مطلوب به همشهریان و میهمانان نوروزی داشته باشند.
هادی فتاحی اصل
سرپرست فرمانداری شهرستان چرام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1