تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۳۲۸۷۵۹

ادامه انتقادهای «حاج عدل» از احمدی؛ استاندار پروازی نمی‌خواهیم / وقتی آقای نماینده شرمنده می‌شود

۱۶
۰
کبنا ؛نماینده شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد اگر قرار است در این استان خدمت کند باید بال پروازی خود را بشکند و در استان ساکن شود.
عدل هاشمی پور در جمع مردم شهرستان لنده، ضمن تبریک سال نو به بیان گزارش عملکرد ۲۱ ماهه دوران تصدی نمایندگی مردم حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: بیش از ۲۱ ماه از انتخاب بنده به عنوان خادم مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده می‌گذرد و در این مدت کمتر از دوسال گام‌های بزرگی برداشته شد که شاید سالیان سال طول می‌کشید تا استارت آنان زده شود.
این نماینده مجلس افزود: هم اکنون ۱۴ مدیر پروازی در شهرستان لنده وجود دارد که من این را به جد پیگیری می‌کنم.
وی با تاکید بر اینکه شهرستان‌های محروم با برگزاری همایش توسعه پیدا نمی‌کنند، عنوان کرد: به طور حتم مطالبه گری و چانه زنی در جذب اعتبارات و اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف در توسعه بی بدیل است.
وی با بیان اینکه در استیفای حقوق مردم با هیچ کسی معامله و مماشات نداریم، ابراز کرد: مقام معظم رهبری امسال را به نام "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری کردند که باید دولت، مجلس و سایر قوا و نهادهای دیگر برای تحقق این دغدغه به حق حضرت آقا تلاش کنند.
وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه راهسازی از جمله اتصال لنده به جاده اصفهان، جایزان-لیکک، تشان به لنده و لنده به قلعه رئیسی افزود: آغاز عملیات اجرایی احداث پتروشیمی دهدشت، بهره برداری از سیمان سپو، معدن فسفات چرام، گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی و روستاهای مسیر، آبرسانی به ۴ شهر و ...از جمله کارهای انجام شده در چند سال اخیر است.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام خواستار استفاده از ظرفیت نیروی انسانی نخبگان این شهرستان‌های در مدیریت‌های استانی شد و گفت: نماینده عالی دولت فارغ از گرایش‌های سیاسی از نخبگان این حوزه استفاده کند.
 
وی افزود: به گلایه‌ها و دغدغه‌های مردم حوزه انتخابیه‌ام اشراف کامل دارم ولی لازم است همه بدانند که از همان روز اول به دنبال ایجاد فرصت‌های طلایی برای شهرستان‌های چهارگانه با فعال کردن پروژه‌های مختلف بوده و خواهیم بود.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: تلاش‌های زیادی در مدت ۲۱ ماه گذشته با فعال سازی پروزه های پتروشیمی دهدشت، سیمان تنگ سپو، محور پاتاوه، انتقال آب از سد کوثر، جاده جایزان به لیکک و جاده لنده به تشان، گازرسانی به قلعه رئیسی، دیشموک و سرآسیاب بهمئی و روستاهای بخش مرکزی لنده و موگرمون و صدها پروژه دیگر صورت گرفته است که جای بسی تاسف است که خیلی‌ها نمی‌خواهند و نمی‌توانند باور کنند که این همه خدمت صورت گرفت.
وی تاکیدکرد: از همان روز اول انتخاب اینجانب به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به دنبال اجرای بند بند وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی‌ام بودم و خداوند نیز یاری کرد و بیشتر آنان را شروع و برخی‌ها نیز با پیشرفت‌های قابل قبولی همراه است.
هاشمی پور اظهارکرد: پروژه پتروشیمی دهدشت بیش از ۱۲ سال راکد بود که با حضور حقیر عملیات اجرایی این پروژه استارت خورد و هم اکنون با بیش از ۱۵۰ نفر به طور مستقیم در فاز اول مشغول به کارهستند و عملیات‌های مختلف در این مجتمع در حال اجرایی است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه سیمان تنگ سپو نیز با اشتغال ۷۰ نفر از جوانان شهرستان کهگیلویه با پیشرفت خیلی خوبی همراه است.
وی خاطرنشان کرد: شاید تصور خیلی‌ها از گازرسانی به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی به دلیل موقعیت جغرافیایی غیرممکن می‌نمود ولی توانستیم به یکی از مهمترین شعارهای انتخاباتی‌ام که گازرسانی به قلعه رئیسی، دیشموک، جاورده و سرآسیاب ممبی و روستاهای شهرستان لنده بود جامه عمل بپوشانیم و این پروژه با بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در حال اجرایی است.
هاشمی پور به مسئله آب رسانی از سد کوثر به شهرهای دهدشت، لنده، سوق و چرام نیز اشاره کرد وگفت: عملیات اجرایی آب رسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، چرام، سوق و لنده در کمتر از دوسال با واگذاری به قرارگاه صورت گرفت که در همین مدت کم همه در جاده دهدشت به بهبهان شاهد فعالیت شبانه روزی پروژه هستیم که در کمترین زمان ممکن حجم عظیمی از خط انتقال و ایجاد مخازن انتقال آب از سد کوثر در حال اجرا است.
نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی گفت: حجم اعتبار این پروژه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان می‌باشد که به سرعت در حال پیشرفت است.
وی در ادامه خاطر نشان ساخت: هیچ مسئولی و هیچ شخصی نمی‌تواند بنده را ازپیگیری مطالبات به حق و قانونی مردم حوزه انتخابیه‌ام باز دارد و این را هم در عمل به همه ثابت کردم.
عدل هاشمی پور تاکیدکرد: بعد از قضیه استیضاح وزیر راه و شهرسازی همه به من گفتند که دیگر هیچ کاری عمرانی در حوزه‌های راه و شهرسازی صورت نمی‌گیرد که لازم می دانیم در جواب همه کسانی که این مطالب را تولید و نشر می‌دهند بگوییم که بعد از قضیه استیضاح، آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی با بنده تماس گرفتند و آدرس پروژه‌ها و میزان پیشرفت آنان را پرس و جو کرد و قول‌های مساعدی برای پیگیری این پروژه به ما داد.
وی گفت: قرار نیست بعد از استیضاح یک وزیر پروژه‌ها و کارهای حوزه راهسازی تعطیل و یا تحت الشعاع این مسئله قرارگیرند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: برای پیگیری و وصول مطالبات مردم حوزه انتخابیه‌ام تا یک لحظه از عمرم هم که باشد کوتاهی نخواهم کرد.
هاشمی پور خاطر نشان کرد: به جرأت و افتخار می‌توانم بگویم که تنها نماینده مجلس هستم که با توجه به گستردگی حوزه انتخابیه بیشترین دیدارچهره به چهره با مردم شریف حوزه انتخابیه‌ام را داشته‌ام.
وی تاکید: برای اولین بار در طول ۲۱ ماه گذشته دو بار وزیرنفت را به شهرستان کهگیلویه آوردیم و مباحث مربوط به پتروشیمی دهدشت را مورد نقد و بررسی قرار دادیم.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم شهرستان لنده به واسطه عملکرد مسئولان گذشته شرمنده‌ام و خجالت می‌کشم که چرا این شهرستان با این همه ظرفیت دارای این همه مشکلات است.
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی گفت: یک روز به یکی از روستاهای قلعه رئیسی رفته بودم، وقتی دیدم مردم برای تامین آب در مضیقه هستند شرمنده شدم و پس از پیگیری و رایزنی، مدیرکل آبفای روستایی متقبل شد که تا دو ماه آینده این معضل را رفع نماید.
هاشمی پور اظهارکرد: باید از مردم خوب شهرستان لنده به طور ویژه قدردانی کرد که بعد ازچهار دهه از انقلاب هنوز با صبر و متانت مشکلات را تحمل می‌کنند ولی مسئولان هم وظیفه دارند که برای رفع محرومیت‌ها و مشکلات این مردم قدم بردارند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: پروژه‌های فاضلاب شهری لنده، بیمارستان لنده، جاده تشان به لنده، گازرسانی به قیام، شیتاب، چهار راه آل طیب و روستاهای تابعه از مهمترین پروژه‌های شهرستان لنده در سال ۹۷ هستند که با تامین اعتبار اولیه شروع به کار خواهند شد و این وعده‌ای است که به مردم قبل از انتخابات داده شده بود.
عدل هاشمی پور با گلایه از برخی رسانه‌های استان گفت: با اجرایی شدن هر پروژه‌ای در حوزه انتخابیه‌ام حملات گسترده‌ای از سوی برخی رسانه‌ها آغاز می‌شود و نمی‌گذارند که برای این حوزه کار اساسی شود.
وی تاکید کرد: وظیفه نماینده مجلس نظارت است ولی خدا می‌داند تا امروز برای اشتغال جوانان حوزه انتخابیه‌ام با برخی نمایندگان و همکارانم درگیری لفظی پیدا کردم تا جوانان این شهرستان‌ها را در مشاغل مختلف به کار گیریم.
سردار هاشمی گفت: اخیراً در برخی استان‌ها و پروزه ها به کد ملی نگاه می‌کنند و فرزندان ما را اخراج می‌کنند که در همین خصوص با نماینده عسلویه چندین بار به گفت وگو نشستیم.
هاشمی پور در خصوص حضورش در انتخابات گفت: لازم است همه خوب بدانند که تا جان در بدن دارم و مردم به بنده اعتماد کنند در این عرصه خواهیم بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

لنده ای اصیل
Iran, Islamic Republic of
توروخدا این حرفها چه دردی برای شهرستان لنده دوامیکنه استاندار انسان فهیم وباتدبیری است مشکل از ماست
گچساران
Romania
ولا همی یه دوره تموم وابو مهلی شانس آوردی ایه
غلام
Iran, Islamic Republic of
ای جون جمله اخریت داغونم کرد.انگارحالاحالاهاهستی برای نمایندگی.نخی عزیزم ازاین فکرانکن بسه هرچی شعاردادی به نظرت مردم عقل ندارن ببینن هنوزنتونستی ۱۰کیلومترجاده را درست بکنی بعدوعده کارخونه وپتروشیمی میدی نخیرحاچ عدل خبری نیست دیگه بسه
آشنا
Iran, Islamic Republic of
استاندار پروازی برو
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
یعنی استاندار برای شرکت در جلسه به تهران می روند، می شود استاندار پروازی، حاج عدل به جهانگیری و رحمانی فضلی و هیات دولت بگو تشریف بیارند در ولایت شما جلسه برگزار کنند تا احمدی پرواز نکند #اخرین تیر در تاریکی رها کن حاج عدل، یعنی احمدی فردا هم بر کنار شود به امثال.پست نمیدهد، هر وقت اصول گرایان . مانند شما قدرت را به دست گرفتند در کشور، غنایم را بین خودتان تقسیم کنید، روحانی به و وزیر کشور به شما پست نمیدهند، با . اشنا نیستی سردار، برو چهار .ن با سیاست چکار داری اخوی
اسپر ازبویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
چطور قبل از انتخاب مدیران کل ، پروازی بودن استاندار اشکالی نداشت؟؟؟
البته منم اعتقاد دارم استاندار باید توی استان سکونت داشته باشه ولی این آقا(هاشمی پور) نیت دیگه ای داره که این حرفارو میزنه
طیب
Iran, Islamic Republic of
سردار دورانت تمام شد
شهسوار
Iran, Islamic Republic of
با سلام
حقیر ساکن روستای خیار کار در همسایگی دو طرح سیمان سپو و پتروشیمی دهدشت هستم.
لازم به ذکر است که هیچگونه تغییر و تحول و کاری در این دو طرح صورت نگرفته است .
فقط خاکبرداری در پتروشیمی که به نظر کارشناسان دانشگاهی غیر صروری بوده و فقط جهت .نجام شده. و بالغ بر ۲۰ میلیارد صورت حساب شده ولی زیر ۱ میلیارد هزینه شده است.

در مورد سیمان سپو هم طلبکاران اومدن همه ابزار و اروماتور و ترانس و فنس را بردند فقط یه زمین بایر و خشک باقی مانده.
یا ما اهل کلاچو نیستیم یا اقای هاشمی اونجا را ندیده.
تالبی
Iran, Islamic Republic of
در پترو شیمی و سیمان سپو هیچگونه کاری انجام نشده است.
طیب
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت کهگیلویه که مظلوم واقعه شد دراستان
لنده اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
واقعا بنازم به غیرت و شجاعتت سردار ، صددرصد در انتخابات آتی حامی شما خواهیم بود
ارش
United States
اقای هاشمی ما نماینده فرودگاهی هم نمی خواهیم نماینده ای که موقعی میاد چرام .شه
عدل شناس
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی جناب عدل خان برای همان پیمانکاران دوران .هست که برای دور بعدی برات. جمع کنند . ودیگر شرکات .ی حنات بی رنگه مهندس کلاس ؟؟؟؟؟؟
علی یار
Iran, Islamic Republic of
درود برمهندس عدل هاشمی پور نماینده محترم که پیگیر کارهای حوزه خود است. خدا قوت سردار
آزادی از گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده فعال شهرستان های کهگیلویه بزرگ
نقللی
Iran, Islamic Republic of
.رابه خدا بگو چرا نسبت پرسنل شاغل در . کاملا بی خبری .ه یا نماینده لایق در این دانشگاه نداری یا خودت بی خیال شدی مطمعن باش اکثریت این پرسنل از دستت ناراحت وفقط منتظر انتخابات آینده اند تا باشما هم صحبت وجوابت رابدهند .این خط --------واین هم نشون&& جوابها را خواهی دید .خداشاهده طرفدارت بودم اما . نماینده ات دردانشگاه را که دیدم از تو ونماینده ات وکارکردت .
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1