تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۸
کد مطلب : ۳۲۸۵۳۰

واکنش «دلاویز» به حضورش در انتخابات آتی گچساران

۱۰
۰
کبنا ؛محسن دلاویز در گفت‌وگویی با خبرنگاران پیرامون برخی گمانه زنی‌ها و احتمال حضورش در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: تاجگردون را یکی از شایسته‌ترین نمایندگان تمام ادوار مجالس کشور می دانم، ایشان استاندارد انتخاب مردم شریف گچساران را تغییر داده و امروز هر کسی نمی‌تواند عنوان نمایندگی این مردم فهیم را یدک بکشد، مردم البته قدردان تلاش‌های صادقانه نماینده خود هستند.
دلاویز در ادامه افزود: رابطه‌ام با دکتر تاجگردون فراتر از همشهری و دوست است و او را برادر امین و بزرگ‌تر خود می دانم ضمن اینکه حضورم در انتخابات مجلس در دوره گذشته، با مشورت و خواست دکتر تاجگردون بود.
دلاویز اضافه کرد: دکتر تاج گردون در قالب جناح نمی‌گنجد و فراتر از مرزبندی‌های معمول است، شخصیتی ملی دارد و مورد احترام عقلا و بزرگان کشور است و گرچه نیک می دانم ایشان اصلاح طلب واقعی است و در دوگانه عارف-لاریجانی، انتحاب ایشان دکتر عارف بود با اینکه بسیاری از فهرست امید انتخاب‌های دیگری داشتند.
محسن دلاویز گفت: گچساران امروز کارگاه عمرانی است در حالیکه تمام کشور تخصیص اعتبارات عمرانی در شرایط مناسبی نیست تمام راه‌های منتهی به گچساران امروز صدای توسعه را می‌شنوند حتی روستاهای دوردست دراین چند سال از نعمت گاز و آسفالت، اماکن ورزشی و ... بهره مند شده‌اند.
دلاویز ضمن اذعان به شایستگی‌های نماینده فعلی گچساران و باشت گفت: این بار نیز تردید ندارم مردم عزیز گچساران و باشت، رأی پیشین خود را تکرار می‌کنند چون تفاوت‌ها را احساس می‌کنند و وجدان عمومی بهترین داوری را در این مورد خواهد داشت.
دلاویز به رأی به تاجگردون افتخار و تصریح کرد: مانند مردم دیارم، خدمتگزاران سرزمینم را ستایش کرده و پاسخگوی افتخارآفرینی هاشان بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
..
آقا حناتون دیگه . هم رنگ نداره!
شایسته ترین نماینده ادوار مجلس!!!!!!!!
اسلام علیک یا صاحب الزمان عج
Iran, Islamic Republic of
خیلی زیرکانه حرفها. را زدی دوران.ا .رسید همانطوری که شما فقط به فکر. ودسته خود بودید مردم هم به فکر خود هستند ان شاء الله مردم به نه محکم به این .وقوم گرایی پایان خواهند داد خدا را شکر چون این . خودشون هم رای نمیدن چون خیلی زیرک اند فهمیدن دوره . تمام شده صد درصد دنبال موجند مطمئن هستند حتی کوچکترین امیدی حتی وزیدن یک نسیم کوچک به طرف فامیل بازی نمی بینند تمام ش. تمام شد طرف خودش هم متوجه شده دیگه نمیاد
جمونگ
Iran, Islamic Republic of
.خوب بلده
حسن
Iran, Islamic Republic of
پولات جای دیگه خرج کن
سحر
Iran, Islamic Republic of
دلاویز ول کن جون خوت تا دکتر یه نفس راحتی ودس تو یکی بکشه
بیکار
Europe
متن نظر شماتاجگردون هم باید یه روزی بره قرار نیست ک همیشه بمونه
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
آقای.. محترم اگه شما مردم گچساران وباشت رو فهیم میدانید به جای آنها حرف نمی زنی وبه جای آنها تصمیم نمیگیری.این سخنان . این مردم است.اینکه چه کسی نماینده مردم در اسفند ۹۸ است را مردم تعیین میکنن نه شما .
علی
Iran, Islamic Republic of
کی رای بیه وتو
اخ تا قیومت
Iran, Islamic Republic of
خداوندا..ا از چهره سیاست ما پاک بفرما!
آزادسرو
Iran, Islamic Republic of
.در غربت و... در بازار مسگران!
,بیچاره گچساران و ایران!
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1