تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۳۲۸۲۰۲

هاشمی‌پور: پیوستن بهمئی به خوزستان شایعه است / من مخالفم / آقای گوهرگانی این طلسم را بشکنید

۵
۰
کبنا ؛همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی برای چهارمین بار با حضور مسئولان کشوری، استانی و منطقه‌ای و تعدادی از بهمئی های خارج از شهرستان، در شهر لیکک برگزار شد.
به گزارش کبنا، چهارمین همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی جمعی از مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی  در سالن تربیت بدنی کوثر شهر لیکک برگزار شد.
این همایش با حضور دکتر محمد علی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس، عدل هاشمی پور نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در مجلس، عالیپور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب، دکتر قادر آشنا مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپهری مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، گوهرکانی معاون اقتصادی و برنامه ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، پیرامون مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری، صیدالی، مدیرعامل شرکت نفت گچساران، مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس آموزش و پرورش امیدیه، فرمانداران بهمئی و بهبهان، ائمه جمعه بهمئی و جایزان برگزار شد.
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در این همایش ابتدا با اشاره توهین نماینده مردم رباط کریم به قوم لر، گفت: نوروزی باید هرچه سریعتر تا مجلس تعطیل است عذرخواهی کند و نگذارد کار به مجلس بکشد.
عدل هاشمی پور در ادامه خطاب به معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای گوهرکانی طلسم زمین‌های منابع ملی شهر لیکک را بشکنید که انتظار داریم تعیین تکلیف زمین‌های شهر لیکک از مصوبات همین همایش باشد.
وی با اشاره به خدمات شرکت نفت به شهرستان بهمئی، گفت: احداث جاده لیکک به جایزان، پرداخت یک میلیارد و دویست میلیون تومان به شهرداری لیکک، پرداخت ۹ میلیارد تومان به حوزه ورزش حوزه انتخابیه از عنایات وزارت نفت به بهمئی در سال‌های اخیر است.
عدل هاشمی با اشاره به پیگیری قول روز ۲۲ بهمن مبنی بر احداث کارخانه لوله سازی در بهمئی، گفت: هر چند اما و اگرهای بسیاری به خصوص مشکل تامین زمین و برق برای احداث این کارخانه وجود دارد اما پیگیر جدی احداث این کارخانه هستم.
نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: از معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت مناطق نفتخیز قول به‌کارگیری چند نفر از جوانان بیکار بهمئی به عنوان نیروهای کارگری ۵ دکل حفاری فعال در حوزه نفتی این شهرستان را گرفتم.
هاشمی پور در پایان سخنان خود با شایعه خواندن الحاق شهرستان بهمئی به استان خوزستان، گفت: تمام حرف و حدیث‌های جدید در خصوص جدایی شهرستان بهمئی از استان کهگیلویه و بویراحمد و الحاق آن به استان خوزستان یک شایعه است، این کار هرگز رخ نمی‌دهد، بنده مخالف هستم.
فرماندار بهمئی در ادامه این نشست با اشاره به آمار بالای بیکاری در این شهرستان، گفت: شهرستان بهمئی در حوزه‌های نفت، کشاورزی و گردشگری پتانسیل‌های بالایی دارد اما قبل از شکوفایی این استعدادها باید به فکر توسعه زیرساختهای عمرانی در شهرستان باشیم.
حکمت اله سنایی تصریح کرد: برق شهرستان ما کفاف مصرف منازل را هم نمی‌کند؛ برق شهرستان بهمئی برای استفاده در صنایع و در مواقع بحرانی بسیار کم است و شهرستان بارها دچار خاموشی می‌شود، به لحاظ بودجه‌ای برق ما مستقل نیست و ایستگاه برق شهرستان سال‌هاست که نیمه کاره رها شده است.
سنایی در پایان با اشاره به کمبود آب در بهمئی خاطرنشان کرد: در زمینه آب مشکل جدی داریم، پیشرفت پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی از سد کوثر سرعت مطلوبی ندارد، باید قبل از شروع بحران آب سد کوثر به شهرستان برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه این همایش لیکک جای زندگی نیست.
ععلی یار
Iran, Islamic Republic of
واقعا سردار دارد تلاش می کند. همه شب و روزکارکردن اشتغال برای جوانان است.خسته نباشی. مرد
شهسوار
Iran, Islamic Republic of
من قول میدهم پس هستم.
اگه قراره نماینده ها و مسولان بیایند و صحبت کنند بجای همایش کنفرانس خبری برگزار کنید.
حقیقت
Iran, Islamic Republic of

وکیلی بخواه بیا دهدشت حواست بو تحویلش نگیر
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
وکیلی بخواه بیا دهدشت حواست بو تحویلش نگیر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1