تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۳۲۸۱۹۴

افشاگری عدل هاشمی‌پور علیه استاندار و یک اعتراف تلخ

۱۲
۰
کبنا ؛متن ارسالی
شاید اگر تاریخ به عقب باز می‌گشت و بار دیگر کهگیلویه بزرگ در بزنگاه تاریخی ۷ اسفند ۱۳۹۴  قرار می‌گرفت هیچ گاه مردم دانای آن دیار، نام عدل هاشمی پور را در صندوق رای نمی‌انداختند تا در بازه زمانی کوتاه مدت بر اساس رفتارها، گفتارها و عملکردهای پر حاشیه اما بی فایده آن جناب، به اشتباه تاریخی خود پی ببرند و به خاطر این انتخاب سراسر اشتباه، تاوان بزرگی برای خود و آیندگان به میراث بگذارند!
جناب آقای هاشمی پور!
گفتار تند و حملات سنگین شما به استاندار و تیم مدیریتی ایشان در ایام نوروز پیش آنکه دلسوزی شما را برای آینده حوزه انتخابیه‌تان هویدا کند؛ ضعف گسترده و ناتوانی مفرط شما  در مسئولیت مهم نمایندگی ملت را بیش از پیش هویدا کرده است؛ به گونه‌ای که نشان داد عدل هاشمی پور، انسانی مقتدری که توانایی او در بحث‌های دفاعی قابل تحسین است اما به واقع او با اصول مدیریتی و اجرایی و سیاست ورزی فرسنگ‌ها فاصله دارد و چوب این ناتوانی را هم شخصیت حقوقی-حقیقی اش  می‌خورد و هم مردم بیگناهی که به اشتباه بر اساس فضای هیجانی آن روزهای انتخابات کهگیلویه بزرگ، او را به عنوان صدای ملت خویش برگزیده‌اند!
جناب آقای هاشمی پور!
در سخنرانی یتان بیان کرده‌اید که: «دکتر احمدی استاندار استان، آن زمانی که نماینده شهرستان‌های دهلران و آبدانان بوده است برای تجهیز این دو منطقه به نعمت گاز،  شب تا صبح شمایی  راکه مسئول وقت قرارگاه خاتم النبیاء بوده‌اید؛ را ول نمی‌کرد!».
اگرچه شما با این گفتار سعی در تحقیر دکتر احمدی و بزرگ جلوه دادنِ قدرت و نفوذ گذشته خود  را داشته‌اید؛ اما حقیقت این است این کلام شما نوعی ترور شخصیتی علیه عدل هاشمی پور بوده است!
چرا که شما صادقانه با کلامی تند و تلخ اعتراف کرده‌اید فردی که اکنون بر کرسی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد  تکیه زده است به اعتراف خود شما در گذشته، انسانی سخت کوش، پیگیر، توانمند، پر نفوذ، درد آشنا و مردمی بوده است که از قضا بر خلاف شما به وظیفه نمایندگی خود نیز آگاه و واقف بوده تا جایی که برای رفع محرومیت حوزه انتخاییه اش، خواب را از چشم مسئولانی چون شما ربوده بودند تا حق طبیعی مردم حوزه انتخابیه‌اش هم چون دهلران و آبدانان را بستاند؛
این گفتار شما به خوبی نشان می‌دهد که احمدی با عهدی که با مردمش بسته بود وفادار ماند و اسیر زرق و برق دنیوی نشد و بالاخره نعمت گاز را به خانه‌های مردم دهلران و آبدانان رساند و اٌجاقشان را گرم و پرنور کرد تا احمدی نشان دهد، او مرد عملگرایی واقعی به دور از سخنرانی‌های هیجانی و احساسیست؛ اما اکنون بعد از گذشت دو سال این سئوال در افکار عمومی مطرح می‌شود؛ آیا عهدی که هاشمی پور با مردمش بسته بود؛ بر آن عهد و پیمان وفادار مانده است؟ چرا رونقپ چندانی در کهگیلویه مشاهده نمی‌شود؟ چرا تناسب ملموسی بین آن شعارهای پر اٌمید انتخاباتی تا واقعیت تلخ و نااٌمید کننده این روزهای لیکک، بهمئی و چرام وجود ندارد؟ آیا آن عهد و وفا، سرابی بیش نبوده است؟
ای که دل برکندی از پیمان یاران قدیم  ****  گاه گاهت یاد باید کرد از عهد و داد  __  (امیرخسرو دهلوی)
جناب هاشمی پور!
آیا با خود فکر کرده‌اید  شما نیز چه اندازه به اختیارات و وظایف نمایندگی مجلس، آگاهی و اشرافیت داشته‌اید؟
آیا شما همانند دکتر احمدی، نماینده سابق حوزه دهلران و آبدانان، برای احقاق حقوق مردم حوزه انتخابیه‌تان اینچنین پیگیر بوده‌اید و از مسئولین وقت، مطالبه گری کرده‌اید؟  کی و کجا؟ لطفاً بیان بفرمائید!
چند بار برای حق مردم کهگیلویه و بهمئی صدای آنان شده‌اید تا ماحصل این تندخویی، کلام شیرین توسعه برای مردم شریف باشد؟
آیا فکر نمی‌کنید به جای فرار از پاسخگویی به مطالبات به حق مردم لنده و چرام و حمله به استاندار استان، بهتر نیست رسم و آئین نمایندگی و احقاق حقوق مردمی را از نماینده سابق دهلران و آبدانان و استاندار فعلی استان بیاموزید تا شما هم در مسئولیتی که چند صباحی به امانت به شما واگذار شده است نامی نیک از خود برجای بگذارید؟
تا بر اساس رهنمود امام علی (ع) که می‌فرمایند: «هرکس به من کلمه‌ای بیاموزد مرا (بنده) خود کرده است» مورد تحسین مردم کهگیلویه بزرگ قرار بگیرید؛ نه آنکه این مردم فهیم، همچون امروز برای پایان دوره نمایندگی یتان حتی ثانیه‌ها را نیز بشمارند تا که شاید با تغییر شما، فضای عمران و آبادی، تعامل و صلح به این دیار فرهنگ خیز مجدداً بازگردد!
نام نیکو گر بماند ز آدمی  ****  به کزو ماند سرای زرنگار __ (سعدی)
 
جناب هاشمی پور!
تاریخ زنده هست و گواهی خواهد داد که اگر روزی علی محمد احمدی به عنوان نماینده دهلران و آبدانان برای مردم محروم حوزه انتخابیه‌اش، خستگی را خسته کرده بود و درب اتاق مسئولین را یکی پس از دیگری به صدا در می‌آورد؛ اما در روزگاری نچندان دور عدل هاشمی پور به عنوان نماینده چهار شهرستان، به جای آنکه به فکر توسعه آموزش و رفع موانع تربیتی در منطقه خویش باشد، با وزیر آموزش و پرورش به جهت تغییر مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های تحت امرش جلسه برگزار می‌کرد تا نیروهای همسوی خود را جایگزین آنان کند!
باید افسوس خورد که اٌفق فکری نمایندگان ما چنان کوتاه شده و عدم آگاهی از حدود و اختیارات نمایندگی‌شان چنان آنان را ضعیف و ناتوان کرده است که به جای آنکه جناب نماینده در ملاقات با وزیر درخواست تجهیز کلاس‌های درسی حوزه انتخابیه‌اش به بهترین امکانات روز آموزشی را داشته باشند یا حتی خواستار رفع محرومیت تحصیلی دانش آموزان دیشموکی یا قلعه رئیسی و غیره را از وزیر مطالبه کنند؛ خواستار جابه جایی مدیران سیاسی و غیر متخصص شده‌اند تا به خیال خود دست به اقدام فرهنگی و ارتقاء بحث آموزشی برده باشند تا اینگونه دین خود را به لیدرهای سیاسی یشان  اَدا  کرده و اینچنین مطالبه‌های به حق مردمی را در پای مطالبه سیاسی لیدرهایشان قربانی کند.
جناب هاشمی پور!
آیا سطح خواسته‌های شما از وزیر آموزش و پرورش با سطح خواسته‌های دکتر احمدی نماینده سابق دهلران و آبدانان  از شما در زمانی که در قرارگاه خاتم النبیاء مسئولیت داشتید؛  قدرت تحلیل، توانایی، موقعیت سنجی و آینده نگری شما و دکتر احمدی را به جامعه مخابره نمی‌کند تا در ترازوی فهم ملتِ قدر شناس، عیار  سره از ناسره مشخص شود؟ که بی شک همین اعتراف ماندگار و تاریخی یتان،  بهترین شاخص برای ارزیابی عملکرد شما در برابر چشمان تیز بین مردم است!
البته ما مردم نیز باید ایمان بیاوریم که دنیای هر انسانی به اندازه خواسته‌های اوست و افسوس برجامعه ای که سردمداران آن، خواسته‌های کوچکی داشته باشند و افسوس تر آنکه مردم آن منطقه نیز به واسطه چنین مسئولین کوچک اندیشی نیز باید هزینه سنگینی چون مرگ تدریجی رویاهایشان را بپردازند!
حال با اعتراف صادقانه جناب هاشمی پور،  مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده باید دست به انتخابی مهم و سرنوشت ساز بزنند که یا سقف مطالبه‌های به حقشان را همچون اٌفق فکری نماینده فعلی‌شان کوچک کنند یا آنکه به اندازه وسعت خواسته‌های به حق و بزرگشان، نمایندگانی بزرگ برای حوزه انتخابیشان در مجلس آینده انتخاب کنند تا صدای دادخواهی آنان از مسئولین کشوری باشند!
---------------------------------
سید محمد حبیبی
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
افرین بر تو
حسین
Iran, Islamic Republic of
بله جناب هاشمی آدم باشخصیت و خوبی است.موحد ۱۶ سال مجلس بود هیچ کاری برای منطقه چاروسا ودیشموک مورد بزرگواری هم همینطور ولی جناب هاشمی طی یک سال توانست برای ما کاری کند.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
در ود بر سردار هاشمی
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه بزرگ نماینده ی بزرگ میخواهد
.از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
دووبرشما،مردم کهگیلویه بزرگ که به حاج عدل رای دادندوایشون روانتخاب کردندازروی ناچاری،واینکه گزینه ی بهتری بین نبودوازایشون تاحدودی ازدیگرکاندیدا،اصلحتربود راانتخاب کردند،وموضوع دیگرحاج عدل مشاوران خوب وکارکشته ندارد،مشاوراش خیلی مبتدی ودرحد وشآن یک نماینده نیستند،کسانی هستندکه فقط بفکرخودواطرافیانشون هستند،نه بفکرمردم وآینده ی نمایندگی هاشمی،درواقع خودش باید هوش وهواسش روجمع وجورکند،ویکی هم مردم توادوارقبلی توانتخابشون خیلی اشتباه کردند،اینبارخواستن جبران کنندولیگ
باشت
Iran, Islamic Republic of
خوب نوشتی.افرین.
آقای احمدی استاندار اقای باشخصیت ، کاربلد و پیگیری هستن.
جناب هاشمی با تمام احترامی که براتون قایلیم، بعضی صحبت های جنلجالیتون به دل نمیشینه و قبولش نداریم. با صبوری و آرامش میشه کوه را به زانو دربیاری!
Reza
Iran, Islamic Republic of
مردم دانای دهدشت ۱۶ سال به موحد و ۸ سال به بزرگواری رای دادن تا ثابت کنند بر اساس طایفه گری و بدون برنامه هستن حالا تو اومدی در مورد انتخاب مردم دهدشت تو این دوسال آیه یاس میخونی حالا هاشمی ها هم حزب روحانی نیست متاسفانه هرکاری انجام بده نمیشه کار رو جلو ببره این . ایران هست ،امارات به اندازه یکی از شهرهای ایران هست به اندازه کل نفتش صادرات داره و سرمایه گذاری شده حالا ما هنوز دنبال حزب جناح هستیم و نفت کهگیلویه و بویر احمد رو میبرن اون ت.. که دماغش رو بلد نیست بالا بکشه نمیدونه محلی نقشه هست استان با بیشترین آمار بیکاری استان ،شماها هم اومدید لفظ قلم حرف میزنی از امثال عدل هاشمی معجزه میخوای..
كاظمى
Iran, Islamic Republic of
یک ماه هاشمى پور به ١۶ سال موحدتون میرزه در ١۶ سال یک جاده روستایى هم آسفالت نشد
انصاری
Iran, Islamic Republic of
عدل هاشمی هم برای دفاع از حق مردم با استاندار برخورد کرده .ز ؟؟؟چون به سادات رای ندادند اشتباه کردند ؟؟؟انهایی که رای دادند ۲۰سال تجربه تلخ رای دادن را دارند و بسیار خوشحال هستند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این قلم توانا. حقیقت مطلب این است که آقای هاشمی پور در کسوت پیمانکاری نمی تواند و نتوانسته جایگاه نمایندگی کهگیلویه بزرگ را حتی مثل قبل حفظ کند.
یاسر
Germany
برادر خداوکیلی اگه اندازه یه سر سوزن عدل هاشمی . میداد
اینهمه . نمینوشتی
بویراحمدجانباز
Iran, Islamic Republic of
خداپدرومادرنگارنده متن رابیامرزد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1