تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۳۲۸۱۹۳

چرا مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج تغییر کرد

۱۹
۰
کبنا ؛مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج تغییر کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز و طی مراسمی محمد رستمی بعد از حدود ۳ سال خدمت در آتش‌نشانی یاسوج جای خود را به هاشم یوسفی دارد.
رستمی در مراسم تودیع خود به اقدامات صورت گرفته در مدت خدمت در آتش‌نشانی یاسوج اشاره کرد و گفت: بازگشایی خیابان جمهوری به سمت آبشار، جابه‌جایی ایستگاه مرکزی که در مدت چند سال به مانعی تبدیل شده بود و برگزاری دوره‌های تخصصی کوهستان، غواصی، اطفای حریق و دعوت از مربیان مجرب کشوری در یاسوج از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: برای رفاه حال نیروهای آتش‌نشانی طرح ۲۴-۴۸ اجرا شد، ضمن اینکه ۷۰ درصد خودروهای مستهلک و فرسوده آتش‌نشانی تعمیر شد و ۹۰ درصد بدهی‌های آتش‌نشانی پرداخت شد.
این مسؤول با اشاره به کمبود تجهیزات آتش‌نشانی افزود: مکاتباتی با دستگاه‌ها انجام گرفت و با همین امکانات بهترین خدمات‌رسانی انجام گرفت.
فارس در این باره نوشت؛ عزل و نصب‌های سیاسی و طایفه‌ای و قومی در استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه رایج بوده و نباید چندان به چنین اقداماتی خرده گرفت بلکه باید نشست و گذشت زمان را نظاره‌گر بود که چه موقع و چگونه این رویه‌های عجیب و غریب تغییر خواهد کرد.
تغییرات مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند همه جای کشور موضوعی عادی و در چارچوب عرف و قانون است و نمی‌توان مجموعه‌ای را به خاطر این کار سرزنش کرد اما تغییرات مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از موارد بنا به یک سخن قدیمی در این استان «بی رضای خداست».
امروز خبردار شدیم که مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج در وسط تعطیلات نوروز تغییر کرد در روزی که نیروهای امدادی از جمله آتش‌نشانی در آماده باش کامل به سر می‌برند و به جای ایجاد روحیه در چنین مجموعه‌ای و آن هم در چنین روزهایی به کل روحیه خدمت را در پرسنل آتش‌نشانی می‌کشیم.
چنین تغییر و تحولی در چنین روزی تحلیل‌های مختلفی را به دنبال دارد اول اینکه آیا مدیرعامل سابق اقدامی ناشایست و نابخشودنی انجام داده بود که در چنین روزی و این گونه برکنار می‌شود؟
باید از اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار محترم یاسوج پرسید در تعطیلات نوروز که باید به فکر مردم و مسافران و گردشگران باشید آن قدر تغییر یک مدیر برایتان مهم بوده که دست به چنین کاری زده‌اید و آیا همه کارها روی روال بوده و مشکل دیگری نداشته‌اید که در چنین روزی دست به چنین کار مهمی زده‌اید؟
سوال از اعضای محترم شورای شهر یاسوج و شهردار محترم این است که چرا و به چه دلیل در چنین ایامی این گونه باز هم به قول قدیمی‌ها دست پاچه شده‌اید و تغییر یک نیروی امدادی را در تعطیلات عید کلید زده‌اید و آیا روزهای خوب دیگری نبود که آن را به امروز موکول کرده‌اید.
بی‌گمان تغییر یک نیروی امدادی در چنین روزی هرگز از روی تدبیر و درایت نبوده که چنین با عجله مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج را برکنار کرده‌اند اما باز جای تعجب نیست که در استان کهگیلویه و بویراحمد چنین اقدامات عجیب و غریبی را در اوج آماده باش نیروهای امدادی شاهدیم چرا که اصولا برای برخی مسوولان و تصمیم‌گیرندگان استان ما بسیاری از مصلحت‌ها مهم و با ارزش نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

مختار
Iran, Islamic Republic of
بذار , زنو بچه اش خوشحال شوند - بروند مسافرت
محموداباد
Iran, Islamic Republic of
همین کارا را کردیم که می گن لر /
غریب
Iran, Islamic Republic of
آقای رستمی نیروی خوب و توانمندی بوده و هست در این جامعه امروزی آدم کار بلد و خبره نمیخواهند دنبال آدم چاپلوس و.......... هستند
انصافا شهردار یاسوج ..... خدا .شهر یاسوج و مادوان برسد که این افراد میخوان اداره اش کنن........
علی پور
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف دارد هرچه باشد آقای رستمی از نیروهای خوب آتش نشانی یاسوج بود ودارای تجارب ارزنده ای است واین شایسته مدیران که چند سال کارکنند وبا بی احترامی ودر شرایطی که همه نیروهای اماده باشد هستند کا رناخوشایندی است بنده به عنوان یک شهروند از مسئولینی که بدون برنامه ریزی دست به چنین اقداماتی می زنند گله مند هستیم .در ثانی باید این اقدامات تودیع ومعارفه که جای خود را به عزل ونب داده برای احترام این دوکلمه جایگزین شده خوب است مسئولین بدانند ایا خوشحال می شوند که در شرایط نامساعد خودشان را تودیع یا عزل کنند .بنده فقط ارباب رجوع بودم وچندین بار که به ایشان مراجعه نمودم که ایشان باخشروئی جواب ما راداد .
Iran, Islamic Republic of
لزومی نداشت از غیر بومی ها استفاده شود بویراحمد جوانهای متخصص و پای کاری دادرد
کریمی
Iran, Islamic Republic of
تبریک به آقای اکبری ......؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این. مال نورآباد بود بود به این پست رسیده بود دوست جاوید بود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نماینده ی استان بوده که یک نفر از دهنوی ممسنی به واسطه ی خویشاوندی
با اهالی تریتا جی ۳ سال مدیر بوده
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
کسانی که این کار کردن و اشتباه خود پی میبرند
بومی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تا جای که اطلاع داریم باید از غیر بومی تجربه کسب کنیم قدر نشناس هستیم
بومی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اقای رستمی از زحمت کشای اتش نشانی بودند وتنها فردی که به درد این جایگاه میخورد ایشان بودند اززندگی وزن وبچه اش به خاطرکارش میزد باتمام وجودعاشق کارش بودان شااله هرجا باشن موفق باشن مدیرباغیرت ومتعهد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
متخصص اگر رشته منابع طبیعی باشه بدرد اتش نشانی نمی خوره بابا حرف منطقی بزنید
بومی
Iran, Islamic Republic of
بومی و غیربومی بودن مهم نیست؛مهم خدمت به مردم است که ایشان در این خصوص زبانزد عام و خاص بود؛چون به فرموده شهید بهشتی (ره)ما باید شیفته خدمت باشیم نه تشنه قدرت!!
مسعودزارع
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام وتبریک سال جدید...این تحول خیلی هم عجیب نیست چونکه حداقل شهردار محترم راحت شد به دلیل اینکه دونفر از اعضایی شورا بسیار به شهردارمحترم فشار وارد میکردند
مسعودزارع
Iran, Islamic Republic of
بومی و غیربومی نداریم برادر مهم اینه ک نیرو پایه کار باشند
تامر
Iran, Islamic Republic of
درود بر آتش نشان خودم محمد رستمی ایشان چوب فداکاری خود را خورد کاش ایشان چوب رای ندادن به آقایان ا.. و ذهن کجی به .. را نمی خورد آقای شهردار برای شما هم م.. که اختیار حوزه مدیریتی خود را نداری
امید
Iran, Islamic Republic of
حیف این نیروی انقلابی و پای کار ک با ندونم کاری بعضی ها تغیر کردند
Iran, Islamic Republic of
برادر اعمال هرکسی رو خدا میدونه و شما چطور قضاوت میکنید آدمهایی هم وجود دارند که خیلی خوب و به این نظام هم پایبند تر هستند ولی ریا کاری نمیکنند
Iran, Islamic Republic of
چرا نمیخواهید منطقی فکر کنید؟؟؟؟؟محمد رستمی در زمان رانندگی اتوبوس در اتوبوسرانی راندیدید که الان میگید مدیر کارآمد.ایشون با پارتی بازی به اینجا رسید.ای پست مدیریت مرررررد میخواهد نه.....
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1