تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۳۲۸۱۸۱

رشد ۲۲ درصدی اسکان مسافران نوروزی در بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛ظهر امروز ستاد خدمات سفر،کمیته ارزیابی عملکرد ورسیدگی به شکایات وکمیته برنامه ریزی و آمار شهرستان بویراحمد به ریاست فرماندار و با حضور اعضای ستاد خدمات سفر و روسای ادارات در محل فرمانداری بویراحمد تشکیل جلسه داد.
در این جلسه ضمن ارائه گزارش اعضای ستادخدمات سفر شهرستان بویراحمد از روند خدمات رسانی به مسافران وگردشگران نوروزی، شاخصهای آماری جهت برآورد صحیح امکانات وبرنامه ریزی های لازم جهت مرتفع نمودن مشکلات و موانع پیش روی گردشگران مورد بررسی وتبادل نظر قرار گرفت.
شاهرخ کناری با بیان اینکه شهرستان بویر احمد تا کنون با رشد۲۲ درصدی اسکان مسافر نوروزی ورشد ۱۵ درصدی در بازدید از جاذبه های گردشگری مواجه بوده است، گفت: بر اساس آخرین اطلاعات ۹۳۰ کلاس درس در بیش از ۹۰ مدرسه برای اسکان مسافران و فرهنگیان پیش بینی شده بود که علاوه بر این کلاسها همه ی اماکن هتل، مسافرخانه ای وپارکهای مرکز استان در فاز اول تعطیلات نوروزی تکمیل وپذیرای مسافران بوده است.
رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد تصریح کرد: با تکمیل محل های پیش بینی شده برای اسکان مسافران مجبور به استفاده از فضای سالنهای ورزشی وسوله ها برای اسکان گردشگران در این ایام شدیم.
فرماندار بویراحمد گفت: بر اساس آخرین اعلام رسمی تا کنون که نیمه اول تعطیلات نوروزی را پشت سر می گذاریم بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان بویراحمد بازدید وقریب به ۱۵۰ هزار نفر نیز در این شهرستان اسکان داده شد.
رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد امنیت را یکی از شاخصه های اصلی تعطیلات نوروزی برشمرد واذعان داشت: با تلاش نیروهای خدوم نظامی وانتظامی، امنیتی واطلاعاتی تا کنون هیچگونه مشکل ناامنی وسلب آسایش مسافران گزارش نشده است.
فرماندار بویراحمد با تقدیر از همه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر،گفت: شهرستان بویراحمد به منظور استقبال از مسافران وگردشگران در نیمه دوم تعطیلات نوروزی آمادگی لازم را دارد.
کناری از برگزاری جشنواره و مسابقه ی پخت غذاهای سنتی در شهرستان بویراحمد خبر داد و افزود: تمهیدات لازم جهت برگزاری این جشنواره و معرفی ظرفیت های گردشگری ورسوم وفرهنگ بویراحمد به گردشگران اندیشیده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ياسوج
Iran, Islamic Republic of
رشد کجا بود شهر یاسوج خلوت است اصلن مسافری نداره به جز کسی که مسیرش باشه
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1