تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۳۲۷۹۵۱

بازدید بیش از ۶۸۰ هزار مسافر از مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
کبنا ؛
سخنگوی ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۲۸ اسفندماه تا امروز ۶۸۰ هزار و ۳۴۳ مسافر از مناطق گردشگری استان بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوزاز یاسوج ،محمود باقری با اشاره به آمار اقامت‌کنندگان در استان اظهار کرد: در پنجمین روز از فروردین ۸۲ هزار و ۲۶۵ نفر در استان اقامت کردند.

سخنگوی ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین  ۱۱۲ هزار و ۴۳۰ مسافر از مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

وی  بازدیدهای نظارتی ۴ مورد عنوان کرد و گفت:  آمار کلی از ۲۸ اسفند تا امروز ۴۰۷ هزار و ۸۴۷ نفر در استان اقامت    ۶۸۰ هزار و ۳۴۳ مسافر از مناطق دیدنی استان بازدید  و بازدیدهای نظارتی  ۴۴۸ مورد بوده است.

نام شما

آدرس ايميل شما

درخت
Iran, Islamic Republic of
عشقش عکسه فقط جلوب دوربین ..بابا ول کن باقری جان به اندازه کافی عکس گرفتی برو یه کم به فکر بقیه شهرستانا باش ...
Iran, Islamic Republic of
اخ و بختم به این امار را از کجا اوردی اگه ما داخل این شهریم خبری از این مسافرهایی که شما میگی ما نداریم خدایی کمی انصاف و صداقت داشته باشیم
سعید محمد حسینی
مردم عزیز استان استحضار دارید نیاز انسان به تفریح و تفرج جزء لاینفک وجود او است، انسان سالم انسانی است که در کنار کار وتلاش زمانی را به گردش در طبیعت نیز اختصاص دهد لذا این نیاز بشر ایجاد، مهیا نمودن وآماده سازی مراکز تفریحی وتفرجی طبیعی و یا مصنوعی را با نگاه به مسایل زیست محیطی و توسعه پایدار به مدیران جامعه ما دیکته می نماید.اگر بدون توجه به توسعه پایدار و حفظ المانهای طبیعی و تنها به دلیل ایجاد آمار و ارقام گردشگری،استان را محل استقرار برخی گردشگران غیر مسئول کنیم باید تبعات زیست محیطی واز بین رفتن منابع را نیز بپذیریم. آنچه که طی این سالیان شاهد آن هستیم از بین رفتن منابع بوده و استاندار محترم استان و... باید در این زمینه جاره دیگری بیاندیشند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1