تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۳۲۷۶۳۰

احضار ۴۰۰ متهم در رابطه با زمین‌خواری / شناسایی ۲۰۰ چاه غیرمجاز

۶
۰
کبنا ؛

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ٣١٠ پرونده در رابطه با تصرفات اراضی ملی خبر داد.


به گزارش کبنا به نقل از میزان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود جدی دستگاه قضا به دستبرد‌هایی که به منابع طبیعی، محیط زیست، کوه، رودخانه و انفال وارد می‌شود خبر داد و گفت: ۳۱۰ پرونده در رابطه با تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی و محیط زیست تشکیل و در این رابطه ۴۰۰ متهم احضار و قرار‌های تامینی متناسب برای آنان صادر شده است.

مهرداد کرمی با اشاره به بازگشت ۴۲۱ هکتاری از اراضی ملی و منابع طبیعی به بیت‌المال از ورود جدی دستگاه قضا به دستبرد‌هایی که به منابع طبیعی، محیط زیست، کوه، رودخانه و انفال وارد می‌شود خبر داد.

وی گفت: همه ادارات متولی پای کار هستند و دستور داده‌ایم که به محض مشاهده تصرفات ابتدایی ورود و به نمایندگی از دادستان برخورد کنند.

دادستان یاسوج در ادامه به حوزه تغییر کاربری اراضی زراعی اشاره کرد و گفت: ۷۸ پرونده تشکیل و ۸۰ نفرهم متهم این پرونده‌ها هستند که ۸ هکتار اراضی که تغییر کاربری اراضی داده اند با وضع سابق اعاده شده است.
کرمی به اقدامات دستگاه قضایی در خصوص رفع حریم رودخانه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در حریم رودخانه بشار بیش از سه چهارم حریم این رودخانه رفع تصرف شده است و برای سال آینده نیز برنامه‌های خوبی را در دست انجام داریم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه منابع طبیعی، حفظ طبیعت و محیط زیست کار‌های خوبی انجام شده است، گفت: در ایام نوروز با فعال‌تر شدن گشت‌های منابع طبیعی و محیط زیست از تصرف، تخریب حاشیه‌ی رودخانه ها، اراضی ملی، منابع طبیعی و محیط زیست جلوگیری می شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان به چاه‌های غیرمجاز اشاره کرد و افزود: در دو سال گذشته، ۲۰۰ چاه غیر مجاز در سطح استان شناسایی شده است که تعدادی مسلوب المنفعه شده و تعدادی هم در مرحله رسیدگی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای دادستان محترم و زحمت کش، همه مردم به توانایی شما اعتقاد دارند، لطفا حریم رودخانه بشار در قسمت منطقه دهنو یاسوج واگذار شده به شخصی که نسبت فامیلی داره با یکی از مدیران و تا حالا هیچ اقدامی صورت نگرفته لطفا بررسی شود.
شهروند یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب آقای دادستان محترم
با خبر شدیم که عدهای سود جو و منفعت طلب و یا به نوعی زمین خوار قصد تصرف یک مکان تفرجگاهی واقع در منطقه زردک که محل تفریحی عمومی مردم شهر یاسوج، حومه شهر و روستاهای اطراف مخصوصاً حوزه سررود جنوبی بخصوص در ایام بهار می باشد را دارند و متاسفانه . مرتبط نیز با آنها همکاری میکند. خواهشمند است دستور فرمایید جهت جلوگیری از واگذاری این منطقه به افراد متقاضی و یا هرکس دیگری خود داری شود.
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب دادستان به داد دشتک سی سخت برسید ا.. با استفاده از..هکتارها از این زمینها را تصرف و فنس کشی کرد
همشهری علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همه جاهای عمومی داره توسط ارفرادی خاص تصرف میشه پس حق عمومی مردم چه می شود .اگر این زمینها چه حاشیه رودخانه ها که بر اثر عدم بارش باران داند نصرف می شوند چه کوهها ودشتها برای عموم مردم مهیا بشه وبه فرد خاصی داده نشود تا همه مردم کشور از ان استفاده کنند خواهشمندیم این کار صورت گیرد
منصور
Iran, Islamic Republic of
مسعولین محترم منابع طبیعی ، دادگستری استان برای رضای خدا یک بار بیایید قسمت دشتک سی سخت ببینید در طی این دو سه سال چه زمینهایی را واگذار نموده اید زمینهایی پر از گینه و درختان جنگلی که اگر یک بوته از همین گینه ها رو یه فردی که هیچ کسی رو داخل ادارات .اما به راحتی به فلان آقایون کس و کار دار به خاطر چهار دونه رای زمینهای هکتاری . خداوند .ی که همچنین مجوزهایی را .
عشایر
Iran, Islamic Republic of
چرا متن عشایر را نمی زنی
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1