تاریخ انتشار
جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۰
کد مطلب : ۳۲۷۳۸۲

سردار «حاج عدل» بدون ترس مظلومیت جانباختگان سقوط هواپیما فریاد زد

۲
۰
کبنا ؛متن ارسالی
با سلام خدمت شما و همه خوانندگان کانال خبری کبنا و تبریک سال جدید و با امید به اینکه سالی پر از موفقیت و پیشرفت برای استان و همه هم استانیهای عزیز در پیش رو داشته باشیم.
 
*کاش بازماندگان حاثه هواپیما در نامه سراسر عشق و تشکرشان نسبت به دکتر تاجگردون ،تلاش‌های حاج هاشمی را هم می‌دیدند*
این روزها در کانال‌های خبری استان سیل نوشته‌های تقدیر از جناب اقای دکتر تاجگردون در مورد نطق ایشان در روز جلسه استیضاح وزیران کار و راه وشهرسازی را شاهد هستیم.
انواع نوشته‌ها با یک مضمون و نسبت به یک شخص خاص ،همه تقدیر و همه تشکر از شخص دکتر تاجگردون.
ما هم خوشحالیم که فرزندی از دیار لر نشین باشت در مجلس شورای اسلامی فریاد برمی آورد و از مظلومیت استان و فقر مردم محروم ما سخن می‌گوید و وظیفه همه ماست که به داشتن چنین فرزندانی فارغ از جناح بندی‌های سیاسی و ایلی افتخار کنیم . همه ما فرزندان کهگیلویه و بویراحمد باید شهامت چنین فرزندانی را که از این استان در مرکز برای دادخواهی مردم ما تلاش می‌کنند بستائیم و ارج نهیم.
ولی انچه که در این بین باعث دل آزردگی جمع کثیری از مردم استان، خاصه مردم کهگیلویه بزرگ شده است، آن است که در همین کانال خبری نامه‌ای سراسر تشکر و تواضع از طرف جمعی از خانواده‌های سرنشینان هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج به پاس تلاشهای دکتر تاجگردون درج گردید که البته کاری بسیار نیکو وارزشمند می‌باشد اما دلگیری ما از ان است که چرا هیچ اسمی از سردار تلاشگر و خستگی ناپذیر حاج عدل هاشمی پور حداقل در نوشته بازماندگان حادثع هواپیما ذکر نشده است. آیا فقط دکتر تاجگردون در مجلس فریاد دادخواهی شما را سرداد.. آیا ندیدید فرزند شایسته کهگیلویه با وجود آنکه از نظر زد و بندهای سیاسی و لابی گری ها حداقل در ظاهر نسبت به دکتر تاجگردون محدویت بیشتر و دست پائینتری دارد اما چنان استوار و محکم و بدون ترس از هر اتفاقی حاضر نشد پا پس بگذارد و محکم و استوار صدای مردم استان و محرومیتها و رنجهای انان شد..به‌راستی همه ما با تمام احترامی که برای دکتر تاجگردون قائلیم اما میدانیم که ایشان با توجه به جایگاه ریاستشان بر کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین با پشتوانه فراکسیون امید کمتر ترسی به دلش راه می‌داد چون قدرت ایشان قطعاً با توجه به جایگاهش در مجلس بسیار بیشتر است و دستی بازتر در رایزنی‌ها و تعامل مجلس و دولت دارد.
اما در آن سو فرزندی شجاع از دیار کهگیلویه بزرگ، سرداری تلاشگر که از زد و بندها و پشت پرده‌ها هیچ ترسی به دل راه نداد و فارغ از تمام سیاست بازی‌ها و زد وبند های درون مجلس، تنها با اتکاء به خداوند و به عشق مردم استانش لب به انتقاد گشود و به قهرمان بودن فرزاندان دیار آریو برزن در طول تاریخ پرداخت و به دادخواهی مردم استانش برخواست.
بیرون از مجلس و از بدو حادثه هواپیمایی نیز سردار هاشمی تمام تلاش و همت خویش را بکار بست تا بتواند از درد و رنج بازماندگان بکاهد.. هم با حضور در صحنه حادثه و هم حضور در جلسات متعدد و هم استفاده از قدرت خویش برای فراهم نمودن امکانات لازم ذره‌ای پا پس نکشید...
ایا به‌راستی وظیفه ما نیست که به پاس تلاشها و ایثارگری‌های چنین فرزند برومند و شایسته‌ای تمام قد بایستیم و به ایشان دست مریزاد بگوئیم..
در پایان بر خود لازم میدانم از طرف مردم شهرم چرام به پاس تمام تلاشهای شبانه روزی و زحمات سردار هاشمی پور و بخصوص نطق سراسر عشق به هم استانیهایش و فریادهایش در مظلومیت و دادخواهی مردم استان در جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم..
کاش انان که در این روزها فقط از سخنرانی و تلاش دکتر تاجگردون تشکر می‌کنند فارغ از همه چیز و با سرشتی پاک ،زحمات و سخنرانی سردار هاشمی را هم حداقل با یک تشکر، ارج می‌نهادند.
با آرزوی سالی پر از شکوفایی برای استان محرومم کهگیلویه و بویراحمد.
------------------------------------------------
سعادت علیزاده-چرام-القچین سفلی
------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فعلا خیلیا کاسه از اش داغتر شدن فقط بخاطر منافع خودشون
از کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
تاج سر قضیه اخوندی دو .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1