تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب : ۳۲۷۰۸۱

شهرداری و شورای اسلامی دهدشت به مناسبت نوروز ۹۷ پیامی صادر کرد

۰
کبنا ؛یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
نوروز موسم تجدید عهد ما با بهار و بهار آفرین،
نوروز؛ نشانه‌ی آغاز و تحول، فصل نو شدن و تولد دوباره،
نوروز؛ موسم نزدیکی و پیوند دل‌ها و آرزوها، فرصتی مناسب برای بستن عهدی محکم برای رسیدن به شهری آباد و زیبا.
ضمن تجدید ارادت به ساحت همه مردم عزیز شهرستان کهگیلویه و شهر دهدشت به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز و تبریک سال نو ، اینک در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه شهروندان عزیز زندگی در شهری زیبا، شاد و آباد است که برای رسیدن به این هدف مهم انشاء الله در سال جدید با قاطعیت و پشت کار ، تلاش خواهیم کرد .
به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه ی شهروندان و مسئولین ، سال آینده در شهری با اخلاق تر ، زیباتر ، ایمن تر ، توسعه یافته تر ، و شاداب تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم و حالی احسن از امروز داشته باشیم .
سال ۹۶ را در حالی سپری کردیم که شهرداری و شورای شهر دهدشت کار و خدمت را با مشارکت شهروندان فهیم دهدشت در پروژه های مختلفی در عرصه های گوناگون شهری به اتمام رسانده و گام های کوچکی از جمله پروژه های عمرانی ، اجرای طرح های نوسازی و بهسازی در بخش های مختلف ، توسعه فضای سبز شهری ، کمک به مراکز و فعالیت های فرهنگی و ورزشی ، ارتقاء فرهنگ شهروندی و توسعه و ایجاد مبلمان شهری و ... برداشته شده است و این روند امید بخش به حول و قوه الهی تداوم خواهد یافت.
 
در ادامه ضمن آروزی سالی پر خیر و برکت برای همه ی شهروندان عزیز از همه ی پرسنل سخت کوش شهرداری بابت تحمل سختی های کار ، مسئولین و شهروندان به خاطر تعامل و همکاری سازنده با شهرداری در اداره شهر تشکر و قدر دانی نموده و همچنین از همه ی شهروندان بابت تمام نارسایی ها و کاستی ها در خدمات رسانی بهتر و آن هم به علت مشکلات مالی شهرداری و نبود اعتبار و بودجه کافی عذر خواهی و حلالیت می طلبیم و از شما شهروندان عزیز می خواهیم در سال جدید نیز مانند سال گذشته با بیان نقطه نظرات و پیشنهادات های سازنده خودتان ، خدمتگذارانتان را در شورا و شهرداری دهدشت برای ارائه خدمات بهتر یاری نماید.
 
مجددا سال نو را به همه ی شهروندان دهدشتی و آنانی که به شهر دهدشت عشق می ورزند و باعث افتخار و مباهات این شهر هستند تبریک و تهنیت می گوییم و در پایان برای ایران اسلامی پیشرفت روز افزون در تمامی عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... و برای شهر دهدشت شکوفایی و آبادانی و برای مردم شریف این دیار عزت ، سربلندی ، صحت و سعادت مسلت داریم.

شهرداری و شورای اسلامی شهردار دهدشت
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1