تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۳۲۶۹۸۷

واگذاری اولین «طرح اقتصادی» به بخش خصوصی در تنگ گنجه‌ای یاسوج (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار،رئیس برنامه وبودجه استان،فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل میراث فرهنگی استان ،مدیرکل اقتصاد و دارایی وبرخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی واگذاری اولین طرح اقتصادی استان به بخش خصوصی عصردیروز دوشنبه ۲۸اسفند ماه  در تنگ گنجه ای کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمددر آیین با تقدیر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان در واگذاری پروژها به بخش خصوصی گفت: این دستگاه با واگذاری سه پروژه به بخش خصوصی در میان دستگاه‌های اجرایی استان پیشتاز بوده وچنددیگر پروژه این دستگاه اجرایی نیز در دست واگذاری است.
حسن نوروزی افزود: در مجموع ۱۸۰۰ پروژه در استان در حال اجرایی شدن است، که از این تعداد ۵۳۷ پروژه  قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد.
نوروزی اظهار داشت: دستگاه های استان دارای تعداد پروژه متفاوت قابل واگذاری هستند و باید در راستای تحقق اهداف گام بردارند و نسبت اجرای این مهم اقدام کنند.

وی بر تلاش بیشتر دستگاه ها در راستای تحقق خصوصی سازی و واگذاری پروژه های با قابلیت واگذاری به بخش خصوصی تاکید کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز تصریح کرد: چهار پروژه تفریحی و گردشگری در استان قرار بود به بخش خصوصی واگذار شود که امروز شاهد اولین کلنگ زنی واگذاری این پروژها بودیم.
 
محمود باقری با بیان اینکه کار واگذاری سه پروژه دیگر در نیمه اول سال جدید(۹۷)صورت می گیرد اظهار کرد:این پروژه ها شامل اردوگاه گردشگری باغ فردوس در گچساران، تنگ تا مرادی در بویراحمد، و شلال دان در باشت است.
 
وی با بیان اینکه برخی پروژهای دولت در قالب قرار داد (bot) به بخش خصوصی با هدف اشتغال زایی و سرمایه گذاری واگذار می‌شود، عنوان کرد: جمعا تا پایان اردیبهشت ماه ۹۷بیش از ۸پروژه گردشگری در این استان بر اساس قرارداد BOT (ساخت، بهره‌برداری و انتقال) به بخش خصوصی با هدف رونق اشتغال واگذار می‌شود.
 
عضو کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری در کهگیلویه بویراحمد با اشاره به نحوه واگذاری این پروژها افزود:قراردادهای واگذاری این پروژه ها با بخش خصوصی ۲۰ ساله دوره ساخت و نیز سه سال دوره بهره برداری خواهد بود که بعد از این مدت زمان باید اردوگاه های تفریحی به سازمان میراث فرهنگی برگرداننده شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شمشیری ازیاسوج
Iran, Islamic Republic of
افرین بر تو فرماندار عزیز
دکتر
India
دورد بر مهندس باقری توانمند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1