تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب : ۳۲۶۹۱۹

جزئیات سی‌امین روز امداد در ارتفاعات «دنا»

۱
۰
کبنا ؛مشاور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: در سی‌امین روز عملیات امدادی حادثه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج تعداد ۱۰ نفر از نجات گران آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بویراحمد به محل حادثه اعزام تا با شبمانی عملیات جست‌وجو را انجام دهند.
به گزارش کبنا، مسعود مثنوی اظهار کرد: این تیم‌ها به مدت ۴ شب در محل حادثه حضور و عملیات جست‌وجو را انجام می‌دهند و پس‌ازآن تیم‌های جدید به منطقه اعزام خواهند شد.
مثنوی افزود: برای این تیم‌های تخصصی، امکانات و تجهیزات اسکان با برپایی کمپ اسکان کوهستان پیش‌بینی‌شده که شب‌ها در نزدیکی محل حادثه اسکان و روزها عملیات جست‌وجو را انجام دهند.
وی تصریح کرد: یک فروند بالگرد امدادی سازمان امداد و نجات تا پایان عملیات در استان مستقر بوده و نسبت به عملیات امدادرسانی هوایی و انتقال نیروهای امدادی و تجهیزات موردنیاز اقدام می‌نماید.
مشاور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بیان داشت: از ابتدای عملیات امدادرسانی در حادثه فوق و در طول ۳۰ روز عملیات تاکنون،‌ تعداد ۱۴۷ تیم امدادی مشتمل بر ۶۱۵ نفر از نجات گران و اعضای تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر از استان‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی، البرز و سازمان امداد و نجات، کوهنوردان یخ و برف فدراسیون کوهنوردی، ارتش و نیروهای مردمی و محلی با قریب به ۱۳۰ سورتی پرواز بالگردهای امدادی جمعیت هلال‌احمر به منطقه اعزام و عملیات جست‌وجو و انتقال پیکر جان‌باختگان را انجام داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جواد
United States
خدا قوت
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1