تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۷
کد مطلب : ۳۲۶۹۰۱

اجرای طرح درخت‌کاری همراه با آموزش شهروندی

۰
کبنا ؛پویش ملی خانه‌تکانی با رویکرد مصرف بهینه آب توسط تشکل نهضت سبز زاگرس برگزار شد.
در برنامه پویش ملی خانه‌تکانی فرهنگی با رویکرد بهینه‌سازی در مصرف آب توسط دبیرخانه استانی پویش, تشکل نهضت سبز زاگرس در پارک غدیر یاسوج برگزار شد.
امید سجادیان دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس بیان کرد: با توجه به اینکه منابع آب در کشور ما محدود بوده ضروری است از این نعمت الهی به‌درستی استفاده کنیم ازاین‌رو آموزش و ترویج فرهنگ صحیح آب در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .
 
وی به اهداف کلی این طرح  اشاره کرد و گفت: از اهداف کلی این طرح می‌توان به آگاه‌سازی و حساس سازی شهروندان در خصوص پیامدهای ناشی از مصرف بی‌رویه آب و اثرات زیان‌بار شوینده‌های شیمیایی در خانه‌تکانی‌های نوروزی اشاره کرد.
 
وی عنوان کرد: اهداف جزئی این طرح افزایش اطلاعات همگانی از وضعیت آبی کشور ، ارائه الگوهای مناسب خانه‌تکانی و مصرف بهینه آب ، آگاهی‌رسانی در خصوص تأثیرات استفاده بی‌رویه از شوینده‌های شیمیایی‌بر آب‌های زیرزمینی ، ارائه الگوی مدیریت مصرف شوینده‌های شیمیایی ، افزایش آگاهی عمومی در حوزه آب مجازی با محوریت مدیریت پسماند و دورریزهای غذایی و تقویت رویکرد مسئولیت اجتماعی و فرهنگ دیگر خواهی در راستای صیانت از منابع طبیعی و آبی کشور است.
دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس اضافه کرد: تشکل نهضت سبز زاگرس امسال برنامه‌های نهالستان خود را با گونه بومی و با همکاری محیط‌زیست راه‌اندازی کرد که در همین راستا ۲۳۰ نهال در پارک غدیر غرس شد.
سجادیان خاطرنشان کرد: پویش خانه‌تکانی و برنامه درخت‌کاری با حضور اقشار مختلف مردم ،بنیاد کودک،معاونت سیاسی فرماندار بویراحمد، منابع طبیعی شهرستان بویراحمد، اداره کل محیط‌زیست استان، واحد فنی اداره کال منابع طبیعی، شهرداری یاسوج و استانداری استان برگزار شد.کاشت درخت توسط یک زوج محیط‌زیستی در سالگرد ازدواجشان از دیگر موارد جالب‌توجه در این برنامه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1