تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۴
کد مطلب : ۳۲۶۷۲۶

فعالیت شورای شهر گچساران عملاً متوقف گردیده است

۱۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ 
اصرار بر ماندن شخصی در منصبی که در حضور ۷ ماهه خود، صرفاً باعث ایجاد تنش و فضای تقریباً ناآرام بر پیکره مدیریت شهری شده است
و موجب عدم رضایتمندی مردم و مسئولین و سلب اعتماد از اعضای شورای شهر همان کسانی که بدون چشم داشت او را بر این کرسی نشاندند، چه معنایی دارد؟
به همان اندازه  که شهردار را نماد پاکدستی و ایستادگی در برابر فشارها وانمود کرده‌ایم به همان میزان باید از چرخش ۱۸۰ درجه‌ای او از افرادی که به وی رای دادن تا در این منصب بنشیند و امروز یار و یاور کسانیست که بیشترین تلاش را نمودند تا این اتفاق صورت نگیرد باید تعجب نمود؟!!!
هضم این موضوع دشوار است که چه اتفاقی می افتد که نه ۱ نفر و ۲ نفر بلکه هر چهار نفر از اعضای شورا که از ابتدا موافق وی بودن امروز مخالفآن سرسخت او هستند؟
به نظر می‌رسد باید واقع بینانه و بر مبنای عقلانیت به موضوع نگریست به دلیل اینکه نمی‌توان صرفاً اعضای شورا که منتخب مردم هستند را محکوم کرد و نمی‌توان چهار نفر را بدون فرصت و مجال دفاع از خود محکوم نمود  و یک نفر را که در آستانه استیضاح است را با مظلوم نمایی و اسطوره سازی نماد پاکدستی معرفی کرد!!!!
سوالی ک امروز شهردار گچساران باید پاسخ دهد اینست که چرا نتوانست رضایت افرادی که به او رای دادن را حفظ نماید؟
چرا پل‌های پشت سر خود را خراب نمود؟
چرا اقای شهردار به گونه‌ای عمل ننمود که تنش‌ها کاهش یابد و اختلاف نظرها کمتر شود بلکه در جبهه مخالف با افرادی همراه شد که اساساً مخالف او و حضورش بودند؟
به نظر می‌رسد همراهی گروه ۳ نفره در شورای شهر گچساران با آقای شهردار به هیچ وجه من الوجوه به‌واسطه عملکرد و شایستگی وی نیست بلکه صرفاً یک اقدام سیاسی برای پاتک زدن به گروه ۴ نفره که باعث و بانی وضعیت موجود هستند.
لذا هیچ اقدامی و هیچ حرکتی که در شورای شهر صورت می‌پذیرد لله و فی الله نیست  و صرفاً حرکت حرکتیست برخواسته از لج بازی و رو کم کنی و ضد حال زدن به حریف؟
به نظر می‌رسد به همان میزان که مخالفت و تلاش گروه ۴ نفره برای استیضاح شهرداری که خود وی را منصوب نموده‌اند را محکوم می‌نماییم متقابلاً می‌بایست حمایت بی معنا و مفهوم گروه ۳ نفره برای ابقا  شهردار را نیز باید محکوم کرد
چون اساساً حرکت حرکتی سیاسی و به سخره گرفتن مدیریت شهریست
علی ایحال به نظر می‌رسد باید فضایی فراهم شودکه اختلاف نظرها و کشمکش‌های بی پایان سیاسی در شورا کمتر شود، شهردار موظف است نظر اعضای مخالف وی همان کسآنی که مدیون آنهاست را مجدداً جلب نماید که اینکار از عهده وی بعید به نظر می‌آید.
در هر صورت شورای شهر باید فرصت را از دست ندهد فرصت سوزی در درجه اول متوجه مردم و شهروندان خواهد بود، خاکی که از این فرصت سوزی بلند می‌شود بچشم مردم خواهد رفت.
منتخب مردم را نمی‌توان از شورای شهر خارج کرد.
او منتخب مردم است ولی اعضای شورا باید به گونه‌ای به اتفاق نظر برسند که حداقل فضایی را فراهم نمایند که در کنار اختلافات وحشتناک خود در نوع نگاه و عقیده بتوانند با هم کار بکنند.
وجود این اختلاف نظرها در تمام شوراها در همه جای کشور وجود دارد  و یک امر کاملاً طبیعی است ولی نه تا حدی که کار و تلاش متوقف و تعطیل شود.
امروز بدون تعارف باید گفت که عملاً فعالیت شورای شهر در گچساران متوقف گرویده که علت آن هم روشن است.
این در حالیست که اختلافات در جای خود کار و خدمت هم در مسیر پایدار و بی پایان خود باید ادامه پیدا کند، در پایان به نظر می‌رسد رفتن شهردار فعلی به خیر صلاح همه است لذا تاریخ نشان داده است که تغیر وتحول موجب تغیر در رفتار  و در عملکرد می‌شود این تغیر به‌شرط آنکه اشتباهات گذشته تکرار نشود موجب کاهش اختلاف دیدگاه‌ها و افزایش روحیه وحدت و برادری در بین اعضای شورا خواهد شد و از سرگیری فعالیت شورا خواهد شد.
امیدواریم که هر چه سریعتر اتفاق اقدامی مناسب صورت گیرد  و شاهد شورایی هماهنگ‌تر صادق‌تر و دارای روح همکاری بیشتری باشیم
و سلام و رحمه الله
-----------------------------------------
مخاطب کبنا نیوز مدرس دانشگاه
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قلندر
Iran, Islamic Republic of
جان خودت شورای شهر چه کسی که قبل از ورودش سوپر مارکت داشت همون بهتر متوقف شود
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقایون فکر کردن آقای ظفری آدم ضعیفی یه و میتونن به خواسته هاشون برسن اما زهی خیال باطل
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که مرغابی بود بر سر آن شهر بدبختی زیاد
بعضی از اعضای محترم شهر را که حقیقتا میشناسم چیزی جز سود و جیب خود را نخواسته و نمی خواهند.
شهردار را خوب نمی شناسم که قضاوت کنم
شهسوار
عاقلانه بود اگر میگفتند فعلا ایام نوروز در پبشه حرفشه نزنیم تا بعد تعطیلات

این اخلال در خدمات دهی به مسافرین نوروزیست
قاسم
Iran, Islamic Republic of
شما چه مدرس دانشگاهی هستید که متن شما در . است. دوست عزیز شما اول باید الفبای نوشتاری بیاموزید و بعد انشای خود را تقویت کنید و آنگاه بحث کارشناسی کنید. لطفا حرف .
دکتر- ع
United States
ضمن عرض سلام خدمت همشهریان عزیز
در خصوص مطلبی که بیان شده مخاطبی که پیشنهاد و متنی را ارسال میکند و فاقد هویت میباشد نباید جواب ان شخص را داد که در این بازه و مرقومه روی من به همشهریان و خوانندگان میباشد و صرفا نگارنده نیست چون بر هیچ مبنا و رفرنسی صحبت ننموده و چنین کسانی دنبال باج خواهی و گرفتن رانت سیاسی هستند که از اب گل الود ماهی بگیرند. در خصوص شهردار هم کاملا مبرهن است که دنبال کار است و باج گیر و باج ده نیست و مجدد بر همه روشن شده که اعضای چهار نفره دنبال چی هستند. دوستان لطفا فکر کنید و با نه گفتن به شورای چهار نفره و به حمایت از سه نفر دیگر بار دیگر ارامش را به شهر برگردانیم تا شهردار جوان با انرژی که دارد شهر را دگرگون تر کند . به امید فصلی نو و حرکتی نو و در اخر خطاب به سیاسیون سیاست زده شهرم با شعری تمام میکنم که:
درخت تو گر بار دانش بگیرد. به زیر آوری چرخ نیلوفری را
لیزه
Iran, Islamic Republic of
این چه مدرس دانشگاهی هست که تفاوت شهر و شهرستان را نمی داند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با این تحلیل ها سعی در متشنج کردن اوضاع شهر دارین،واقعا اگه مدرسی باید قلمت در خدمت به مردم باشه نه در خدمت افراد سود جو.پس هر تحلیلی که می کنی هم در دنیا و آخرت باید جوابگو باشید.پس خدایی بنویس.
حسن
Iran, Islamic Republic of
مخالف شهردار هستند فقط به یک علت چون باج نداد
Iran, Islamic Republic of
ظفری فقط داره از رحمانی و متولی خط میگیره
Iran, Islamic Republic of
اداره بازرسی به عمکرد واحد حقوقی شهرداری دوگنبدان نظارت کند زمین خواری بی داد میکنه
شرمنده از معرفی
نظر همه را چاپ کنید .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1