تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۳۲۶۷۰۴

اجرای طرح آرامش بهاری در ۵۱ بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز از ۲۸ اسفندماه امسال آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۷ در ۵۱ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران بابیان اینکه امسال طرح موفق آرامش بهاری در سازمان اوقاف و امور خیریه استان اجرا شد، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز از ۲۸ اسفندماه امسال آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۷ در ۵۱ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود، که همه اصحاب فرهنگ این طرح را به‌عنوان یک برنامه اثرگذار در ایام نوروز پذیرفتند.
جنتی‌پور افزود: این طرح با حضور ۴۰ روحانی آموزش‌دیده سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ایام نوروز به‌صورت صبح و عصر در بخش‌های مشاوره، کودک و نوجوان، مسائل شرعی، همه واقف باشیم، مشاوره وقف، مشاوره بانوان، عفاف و حجاب اجرا می شود، و همچنین ۲۰ روحانی بومی در این طرح حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه همه‌ساله در ایام نوروز زائرانی از کشورهای خارجی به امام‌زاده بی‌بی حکیمه مشرف می‌شوند، بیان داشت: بقاع متبرکه استان برای ایام نوروز سطح‌بندی شدند، که امامزاده بی‌بی حکیمه (س) گچساران در سطح ویژه قرار دارد، که ۸ روحانی در این بقعه مستقر می‌شوند، و همچنین در نوروز امسال بیش از هزار و ۵۰۰ زائر از کشورهای حوزه خلیج‌فارس شامل عراق، عمان، کویت و سایر کشورهای عربی حرم این حضرت را زیارت کردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بابیان اینکه خدمات اوقاف و امور خیریه استان کمتر از سایر دستگاه‌های خدمات رسان نیست، افزود: بقاع سطح دو در استان ۱۹ بقعه است، که روحانیون در این ایام به زائرین خدمات ارائه می‌دهند، و همچنین برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه مناطق صعب‌العبور اجرا می‌شود.
جنتی پور بابیان اینکه علیه فعالیت‌های فرهنگی و بقاع متبرکه تبلیغات کذبی صورت می‌گیرد، گفت: هجمه‌های زیادی علیه بقاع متبرکه و فعالیت‌های فرهنگی از سوی رسانه‌های ضدانقلاب منتشر می‌شود، که با اجرای این فعالیت‌های فرهنگی برخی از تخریب‌های دشمنان خنثی می‌شود.
وی بابیان اینکه در نوروز امسال بالغ‌بر یک‌میلیون و ۵۰۰ زائر امامزادگان استان را زیارت کردند، افزود: جاده‌های منتهی به برخی از امامزادگان مشکلات و معضلاتی دارد که این موضوع را در شورای اداری استان مطرح کرده‌ایم و امیدواریم که دستگاه‌های متولی نسبت به بهسازی وضعیت جاده‌ها اهتمام لازم را انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1