تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : ۳۲۶۶۹۷

تلنگر و جوابیه ای به شهردار چرام

۱۸
۰
کبنا ؛متن ارسالی
بعداز نشست خبری شهردارچرام با اصحاب رسانه این شهر و درج خبری با عنوان «واکنش شهردار چرام به اختلافش با عدل هاشمی پور/دکترکامرانی انسان بزرکی است/به اتمام توان از کاندید مجمع اصلاح طلبان حمایت می‌کنم» یکی از مخاطبین کبنا نیوز در واکنش به ایت مصاحبه جوابیه ای ارسال کردند که عیناً منتشر می‌گردد.
بسم الله الرحمن الرحیم
تلنگر و جوابیه ای به شهردار چرام
جناب آقای نوری زاده در مصاحبه خبری بیان کرده‌اند:
«بزرگ‌ترین کار فرهنگی این است که مردم به شهردار و شورای شهر اعتماد کنند»!!!!
بهتر است جناب شهردار بدانند که اولاً اعتماد مردم به شهردار و شورای شهر بزرگ‌ترین کار فرهنگی نیست.
ثانیاً با دامن زدن به مسائل جانبی نه تنها گامی در جهت جلب این اعتماد بر نمی‌دارید بلکه مطمئن باشید مسیر برعکس را انتخاب نموده و هرگز انتظار ساختن این اعتماد را هم نداشته باشید.
آقای نوری زاده گفته است:
«مدیر دفتر نماینده در آیین افتتاحیه صحبت‌هایی کرد که درشان وی و آن جلسه نبود»
لازم به تنویر افکار عمومی است که موضوع به افتتاحیه مسکن مهرچرام بر می‌گردد که مسئول دفتر نماینده ضمن کسب اجازه از معاونت محترم استاندار درخواست کرد که جناب آقای هاشمی بر حسب وظیفه در زیرسازی و آسفالت مسکن مهر تلاش وافر داشته و لازم است که مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب در جریان امور باشند گرچه نماینده مردم نیازی به تقدیر و تشکر ندارند و ضمناً هیچگونه اساعه ادبی نیز صورت نگرفت.
لازم است مردم فهیم و قدردان شهرستان چرام بدانند که سردار هاشمی پور در ارائه خدمت به آن مردم شریف عزمی راسخ دارد و چنین برخوردهایی هرگز کوچک‌ترین خللی در آن عزم آهنین به وجود نمی‌آورد.
روی اول سخنم قبل از جوابیه به شهردار محترم با اعضای محترم شورای شهر چرام است.
یقین دارم در زمان انتخابات و تشکیل مجالس و محافل تبلیغاتی، جناح سیاسی را اولویت ندانسته و در جلب رای و نظر مردم، همگرایی را مقدم دانسته‌اید.
حال جناب شهردار تبلیغات بسیار زود هنگام و البته بی هنگام انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را کلید زده‌اند، احساس می‌شود قبل از وی، اعضای محترم باید پاسخگو باشند و یا شهردار را الزام به پاسخگویی نمایند.
جناب نوری زاده گفته‌اند: دکتر کامرانی انسان متخصص و بزرگی است که آن را نشناخته‌ایم.!!!
ما هم ایشان را محترم دانسته و برایشان آرزوی سلامتی داریم.
البته جناب نوری زاده شهردار هستند و می‌توانند دبیرخانه کامرانی شناسی راه بیندازند.
ایشان مدعی است جریان فکری اصلاح طلب کهگیلویه متلاشی شده است و نیز اعلام نموده که تا پای جان حاضر است کمک نماید.!!!!
آیا بهتر نیست آزادش نمایند تا با یک عمل جراحی و کالبد شکافی، اصلاحات را نجات دهد؟
شهردار محترم بداند؛
شهرداری دستگاهی خدمت رسان و عمومی است و بی شک مدیریت سیاسی در آن جایگاهی ندارد و اگر هم شخصی با نگرش سیاسی بر اریکه آن تکیه زند توفیقی ندارد.
شهردار محترم بداند؛
شکوفایی، امنیت و آرامش روانی و رفاه همگانی مردم که سرمایه‌ی گرانبهای اجتماعی است جز با مشارکت مردمی و همگرایی عمومی و عملکرد فراجناحی حاصل نمی‌شود.
شهردار محترم بداند؛
افزایش شاخص‌های مشارکت و امید به بهبودی شهری بایستی جزء برنامه‌های لایتغر شهردار باشد.
شهردار محترم بداند؛
شهرداری که مسایل جناحی را دامن بزند قطعاً از مدیریت و مبلمان شهری و ترسیم چشم انداز توسعه شهری عقب می‌ماند.
شهردار محترم بداند؛
شهرداری موفق است که در جهت راهبردهای شهری و شهرسازی بتواند ارتباط مستمر و یکسان با همه جریانات و تشکیلات سیاسی البته بدون قید تعهدآوری برقرار نماید.
شهردار محترم بداند؛
شهرستان چرام به دلیل جاذبه‌های گردشگری متعدد و کم نظیر، از قطب‌های توریستی استان کهگیلویه و بویراحمد و ایران اسلامی است لذا در آستانه نوروز و ضرورت برنامه ریزی مدون در جذب مهمانان نوروزی و لزوم خدمت رسانی شایسته به آنان، انجام چنین مصاحبه ای نه تنها ضرورتی نداشت بلکه ضمن احترام به ایشان، بهتر است به جای طرح مسائل سیاسی و خوشایند هر کسی در اندیشه درآمد پایدار و جلب رضایت حداکثری مردم باشد.
پیشاپیش نوروزتان مبارک.
-------------------------------
سید حسین رهی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
جناب رهی نمک نشناسی نکن اگه اصلاح طلبان نبودن الان جناب هاشمی مجلس نبود وشما هم مشاور رسانه ابش نبودی هرکسی خط ومشی وفکری داره جناب نودی زاده هم ازاین قاعده مستثنی نبست همانطوری که دکتر بشارت عضو شورا و جناب حدادی هم اصلاح طلب هستن وبقیه خط فکری دیگری دارند بله ما اصلاح طلبان حاضریم به خاطر فکرمون از همه چیز خود بگذریم خواهشا با کلمات باری نکن وشما وهیچ کس دیگریدر حدی نیستین که به شورا که انتخاب مردمه بگین پاسخگو باشند حد وحدود خودتون را بدونید وحرمت متقابل رو نگه دارین
شهروند چرام
Iran, Islamic Republic of
نگارنده محتر م بداند چون در شهر چرام نیستن در صد وعیار محبوبیت مهندس نوری زاده رو نمی دو.نند مهندس نوری زاده ومهندس سبزعلی زاده محبوب ترین شهرداران بعداز انقلاب هستن
چرام
Iran, Islamic Republic of
شهردار محترم لطفا بجای سیاست طلبات مردم رو پرداخت کن
سلام
Romania
مطالب جناب رهی کاملاَ بجا ومنطقی است.ضرورتی ندارد که یک شهردارواردمسائل سیاسی وپیش انتخاباتی شود.بهتراست به فکرآبادانی شه باشی.آقای هاشمی عنایت ویژه ای به شهرچرام دارد.این سخنان چه معنایی دارد!!
ناصری
Iran, Islamic Republic of
تعجب می کنم شما خودتون گفتین که آقای هاشمی نیاز به تشکر نداره اما چطور این همه هجمه ونگرانی برا این که مهندس نوری از نماینده نکرد به راه انداختین آقای رهی با این مقاله ضمن این که اندکی از محبوبیت مهندس نوری کم نشده بلکه صد برابر محبوبیت ایشون بیشتر وبیشتر شده درود بر نوری زاده خوش فکر واصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس نوری زاد شجاع و بی باک
غ
United States
جناب رهی عزیز اقای هاشمی درزیرسازی واسفالت اونجا نقشی نداشت میدونی چرا چون درموقع انتخابات نشنیدم بگه کارخونه اسفالت وقیرگونی اماده باش اقای رهی احتمالا راه راگم کرده ای بدان که مهندس نوری زاده کوهیست کا بلدوزرهای عدل نمیتونن اون راتکون بدن
غ
United States
جناب رهی عزیز اقای هاشمی درزیرسازی واسفالت اونجا نقشی نداشت میدونی چرا چون درموقع انتخابات نشنیدم بگه کارخونه اسفالت وقیرگونی اماده باش اقای رهی احتمالا راه راگم کرده ای بدان که کوهیست کا بلدوزرهای عدل نمیتونن اون راتکون بدن
آشنا
Iran, Islamic Republic of
شهردار
هواسس به کار شهر باشه
حسن
Norway
درود برجناب رهی.ایشون هنوز از سیاست سر در نمیاره فقط میخواسته تیری به تاریکی بزنه ببینه میگیره.وگرنه چنین افرادی خبراز جریانها وخط مشی دو طرف نداره.سردارهاشمی هم بیشترین کارها وپروژه هاروتو چرام داره پیاده میکنه.درود برسردارسازندگی.
سید
Iran, Islamic Republic of
شهردار جدای از خط و فکر سیاسیش باید به فکر مردم باشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
خودت از متنت و حرفات خندت نمیگیره
چوب حق
Iran, Islamic Republic of
جناب . مدتیست که خیلی تغعیر کرده و دم از اصلاحات میزنه در حالی که دو دوره طرفدار موحد و یه دوره هم در کنار بزرگواری بودند و در دور گذشته هم به جای کامرانی ، به موحد رای دادند !!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای رهی اقای نوری زاده اصلاحطلب واقعی و پست پرست نیستند ایشان از فکرش می گوید جنابعالی نزز از دیدگاه خودت حرف بزن
چرام
Iran, Islamic Republic of
مسکن مهرآماده باش///////////////////////////////////
Iran, Islamic Republic of
با سلام
برادر عزیز قبل از اینکه مهندس نوری زاده یک مدیر اجرائی باشه یک مدیر ساسی بوده و مطوئن باش که امثال عدل هاشمی نخواهد توانست ترمز ایشان را بکشه... و تمام نیروهای اطلاح طلب استان اعتماد و اعتقاد خاصی به ایشان دارد.
Iran, Islamic Republic of
فقر استان کهکیلویه و بویر احمد یعنی .. کهکیلویه بودن.... دیگه نیازی به قال و قیل ندارد.
با توجه به نظر یکی از متخصصان جامعه شناسی.....
فقر مردم یک جامعه فقط مادی نیست بلکه فرهنگ فقری است که در دل آن جامعه نشآت گرفته است.
چرام همیشه زیبا
Iran, Islamic Republic of
به نظر من نوری زاده باید سکوت میکرد و سر جایش می‌نشست به جای توهین کردن به سردار سازندگی به شهر چرام رسیدگی کنه وضعیت نامناسب کوچه و خیابان ها رو درست کنه حق اون کارگر مظلوم شهرداری رو برگردونه اگه حرف نزنی نمیگن نوری زاده ای که نداری با این حرفات احترامی که پیش یه عده ی اندکی داشتی رو هم از بین بردی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1