تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۳۲۶۶۶۵

پایان عمر کوچه خاکی در شهر مادوان

۵
۰
کبنا ؛شهردار مادوان گفت: فروردین ۹۷ عملیات آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش کبنا از یاسوج، داریوش جهانبخش در گفت‌وگو با کبنا با تبریک پیشاپیش سال نو به همه هموطنان و آرزوی توفیق برای آنها و همچنین خوشامدگویی به مهمانان نوروزی، اظهار کرد: وظیفه رسالت شهرداری خدمات رسانی و سرویس دهی به شهروندان و اولویت اول آن در این برهه زمانی استقبال شایسته و بایسته از مهمانان نورزی است.
شهردار مادوان گفت: با توجه به اینکه شهر مادوان حد فاصل دو شهر توریستی و گردش پذیر یاسوج و سی سخت واقع شده است، شهرداری مادوان خدمات شایسته ای در زمینه های مختلف به همشهریان ارائه داده و در این مقطع این خدمات برای اثبات مهمان نوازی مردم خوب و فهیم این شهر مضاعف خواهد شد.
جهانبخش افزود: مهمترین اقدامات این شهرداری برای استقبال از مهمانان نوروزی که در حال انجام است، عبارتنداز؛ تنظیف و پاکسازی محیط شهر و عابر و خیابان‌ها، آذین‌بندی و نورپردازی خیابان‌های اصلی شهر، کاشت گل و گیاه و درختچه های فصلی و دائمی در بلوار، ترسیم جداول و پیاده‌روها، رنگ آمیزی جداول و خط کشی معابر می‌باشد.
وی همچنین اضافه کرد: آماده کردن ورودی شهر و پاک سازی اراضی خالی نصب انواع بنر در سطح شهر از دیگر اقدامات این شهرداری به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی می‌باشد.
شهردار مادوان گفت:کارکنان این شهرداری در روزهای پایانی سال و در ایام تعطیلات نوروز در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی در حال آماده باش کامل هستند.
وی افزود: در فروردین ۹۷ عملیات آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های خاکی از سرگرفته می شود و این مژده را به مردم خوب شهر مادوان می‌دهم که بعد از اتمام این عملیات هیچ خیابان و کوچه‌ی خاکی در سطح شهر نداریم.
جهانبخش ادامه داد: عملیات لکه گیری آسفالت خیابان‌ها به منظور ترمیم نوارهای حفاری و رفع چاله ها در خیابان‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی پروژه‌های دیگری من جمله ایجاد دیوار حفاظتی در مسیر دره آبرفتی، ایجاد سالن همایش شهر و تکمیل ساختمان آتش‌نشانی را در اولویت کاری شهرداری مادوان دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهرون
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردارکدام پارکها رامیفرمایی شایداشتباه میکنی از دره بنسنجان تااخرمادوان یک پارک وجودندارداگردیدی هرچه گفتی راست گفتی به نظرم خودت نمیدانی تنها شهری که پارک نداردشهرشماست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا بنازمت مهندس عزیز
اهالی خیابان ولیعصر
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد جناب شهردار ، انصافا باید خسته نباشید عرض کنم
الف
Iran, Islamic Republic of
روستاست نه شهر بخاطر عوارض شهر شد
مادوان
United Arab Emirates
فقط تیت تی عوارض اینهمه خدمات را نیبینی برادر
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1