تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۳۲۶۶۵۳

تعیین تکلیف قراردادهای بلاتکیلف سنواتی در آبفای استان/ثبت رکورد در اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی آبفا

۱
۰
کبنا ؛به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد سیدعلی لدنی نژاد صبح امروز با اشاره به مهم ترین اقدامات صورت گرفته در شرکت آب و فاضلاب استان طی سه سال اخیر اظهار کرد: با  برنامه‌ریزی  لازم و تلاش  کارکنان آبفای  استان اقدامات موثری  در  سه سال  اخیر  در زمینه اجرا و تکمیل پروژه های آب و فاضلاب صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه  و بویراحمد افزود: آسیب‌شناسی کلیه قراردادهای عملیاتی شرکت و تعیین تکلیف بالغ بر ۳۲۰ قرارداد بلاتکلیف سنواتی مربوط به سال های ۱۳۷۸ به بعد از جمله این اقدامات بود.
وی  بیان  کرد: این قراردادهای بلاتکلیف  موجب اختلال جدی در توان عملیاتی و بروز اختلافات با پیمانکاران و مشاورین شرکت و صدور آراء قضایی متعدد علیه شرکت شده بود.
لدنی‌نژاد از کاهش مدت زمان ساخت و اتمام پروژه‌های عمرانی شرکت  به عنوان یکی از نکات بارز در اجرای پروژه ها  شرکت آب و فاضلاب   طی سه سال اخیر یاد کرد و گفت: در حالی که مدت زمان اجرای پروژه‌ها در سال ۹۳ به  هشت سال رسیده بود  این زمان به کمتر از ۵ سال در سال ۹۶ رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری کردن خط آبرسانی به گچساران از سد کوثر را   از دیگر پروژه‌های مهم  در  حوزه آبرسانی دانست و گفت: تکمیل و افتتاح فاز اول طرح فاضلاب گچساران و تکمیل و افتتاح فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب گچساران که ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته است با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های  این شرکت بود که در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری رسید.
لدنی نژاد اجرا و وارد مدار بهره‌برداری کردن مخزن آب شهر چیتاب  ظرف ۶ ماه  از جمله پروژه‌هایی دانست که در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری رسید و گفت:  با اجرای این  مخزن  در این بازه زمانی  رکورد اجرای اینگونه پروژه ها در استان شکسته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بدون پارتی
Iran, Islamic Republic of
مردعمل و بهترین مدیر وبی حاشیه ترین مدیرو تخصصی ترین مدیر در حوضه کار خودش ایشان هست
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1