تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۳۲۶۵۳۴

رونمایی از یادمان جانباختگان پرواز ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان یاسوج (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛با حضور استاندار یادمان جانباختگان پرواز ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان در یاسوج رونمایی شد.
به گزارش کبنا، یادمان ۶۶ مسافر آسمانی پرواز ۳۷۰۴ هواپیمای تهران - یاسوج امروز با حضور خانواده‌های جانباختگان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار یاسوج و جمعی از مدیران و مردم استان رونمایی شد.
در این آیین که با تلاش شهرداری یاسوج و استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار، برای یادبود مسافران پرواز ۶۶ نهال نیز غرس شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، اظهار داشت: در آستانه سال نو شاهد پرکشیدن ۶۶ نفر از هموطنان بودیم که جمع قابل توجهی از جانباختگان عزیز سفرکرده از فرزندان این استان بودند.
علی محمد احمدی عنوان کرد: با تمام تلخی هایی که این حادثه جانسوز برای ملت ایران به ویژه مردم این استان داشت، مردم ما جلوه خوبی از نوعدوستی، همدلی، فداکاری و همدردی با ملت بزرگ ایران به خصوص با خانواده های داغدار این سانحه در استان داشتند.
وی گفت:اگرچه یاد و خاطره این عزیزان در دل و ذهن ما همیشه جاودان است اما به رسم گرامیداشت یاد این عزیزان با توجه به همزمانی این موضوع با هفته درخت‌کاری یکی از فضاهای سبز مرکز استان را انتخاب کردیم تا این دو را به هم پیوند بزنیم.
وی افزود: با توجه به اینکه هنوز عملیات انتقال اجساد به پایان نرسیده اما با مدیریت استانداری و همکاری شهرداری در مقطع زمانی کوتاهی این وظیفه را انجام دادیم تا بتوانیم حداقل تسلی بر آلام عزیزان داغدار باشیم.
استاندار با بیان اینکه، امروز ۶۶ المان و درخت را انتخاب کردیم تا با یاد این عزیزان این نهال ها را غرس کنیم، افزود: این نهال ها همواره بر سینه طبیعت این استان ماندگار خواهد ماند.
احمدی بیان کرد: به روح جانباختگان درود می فرستیم و همواره این زخم و داغ بر دل‌ها خواهد ماند ولی هیچگاه تاثیری در عزم و اراده ما برای پیشرفت استان نخواهد گذاشت و با یاد و نام این عزیزان فرودگاه و پروازها را تقویت خواهیم کرد.
وی با تاکید بر اینکه از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان دعوت خواهیم کرد، افزود: امید است با یاری خداوند متعال بتوانیم استانی پیشرفته تر و مردمانی شادتر داشته باشیم.
احمدی با بیان اینکه شب گذشته نشست ستاد بحران در سی سخت برگزار شد، ابراز کرد: تا آخرین قطعه ای که از پیکر این عزیزان از محل سقوط هواپیما کشف و به یاسوج منتقل شود عملیات جستجو متوقف نخواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علی رغم بارش باران و دمای زیر ۳۰ درجه نیروهای ما در کمپ های آن منطقه مستقر هستند.
احمدی گفت: هماهنگی های لازم با هوانیروز انجام شده و به محض اینکه باد متوقف و شرایط جوی مساعد باشد این جان پناه و پناهگاه ها را در آن منطقه به شکل ثابت منتقل می کنیم که عملیات جستجو و انتقال را به شکل مستمر ادامه دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به هیچ عنوان عملیات جستجو منوط به پایان بارندگی و آغاز فصل بهار نیست؛ این وعده را دادیم که به یاری خداوند متعال تا پایان یافتن آخرین تکه از ابدان جانباختگان عملیات را ادامه دهیم.
احمدی از حضور باشکوه مردم استان در پاسداشت ها و یادمان های جانباختگان تقدیر کرد و گفت: خانواده های داغدار با تمام وجود درک کردند که مردم استان جانباختگان را همچون فرزندان خود می دانستند و این همدلی در تاریخ ماندگار خواهد بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

عماد
Iran, Islamic Republic of
کار زیبائی است . یادشان مانا
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1