تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۳۲۶۲۹۳

آقای تاجگردون مدیرانت را از خواب بیدار کن / افتتاح چند پروژه عمرانی در باشت (+تصاویر)

۰
کبنا ؛شهردار باشت در مراسم کلنگ‌زنی و افتتاحیه طرح‌های شهرداری باشت که با حضور غلامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران و باشت، عزیر فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد که پروژه‌های عمرانی شهرداری باشت که امروز کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود عبارتند از  افتتاح ساختمان اداری و تجاری شهرداری باشت در ۵ طبقه که ۳ طبقه آن تجاری و ۲ طبقه نیز براساس نیازمندی‌های شهرداری باشت به ویژه مهمانسرا و یک طبقه نیز برای شورا تعریف شده است.
لطف الله موسوی افزود: از آغاز به ساخت این ساختمان ۱۰ سال می‌گذرد اما همکاران ما توانستند ظرف مدت ۳ ماه این ساختمان را با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری احداث و تکمیل کردند.
موسوی تصریح کرد: با توجه به فضای کم ساختمان شهرداری و کمبود جا برای پرسنل شهرداری باشت ساختمان جدیدی با اعتبار ۲۸۰ میلیون تومان تعمیر، بازسازی و آماده شده است.
باشت فاقد ساختمان مجهز آتش‌نشانی
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه باشت فاقد ساختمان مجهز آتش‌نشانی و در خور این شهر بود، احداث ساختمان جدیدی با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از محل هزینه و منابع جاری شهرداری آماده شده که با نام ایستگاه شهدای آتش‌نشان به بهره‌برداری می‌رسد.
موسوی پروژه کلنگ‌زنی بلوار شفا با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، کلنگ‌زنی ترمینال باشت با اعتبار ۱ میلیارد تومان، فاز دوم پارک مالیات با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان،  پارک تپه‌ای با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، فرش و موزاییک کاری بلوار ۴۵ متری با اعتبار ۴۰۰ میلون تومان، زیرسازی و آسفالت بلوار آزادگان با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و رونمایی خیابانی با عنوان شهید ایوب مظفری از شهدای کشتی سانچی را از دیگر پروژه‌های عمرانی  شهر باشت عنوان کرد.
وی با مطرح کردن ضرب‌المثل چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است: خاطر نشان کرد: در خصوص عملکرد سه ماهه پرسنل شهرداری باشت به همین ضرب‌المثل بسنده می‌کنم، این پرسنل تا پاسی از شب پای کار هستند و از  تلاش در خصوص عمران و آبادانی شهر  کوتاهی نکرده‌اند و نخواهند کرد و انجام این امورات را وظیفه خود می‌دانند.
شهردار باشت در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از غلامرضا تاج‌گردون در خصوص جذب و اعتبارات و چانه‌زنی در سطح ملی و استانی برای بودجه شهرداری افزود: از نماینده مردم گچساران و باشت تشکر ویژه داشته و خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم.
موسوی در ادامه خطاب  به نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت گفت: چند موضوع را با شما در خصوص یادآوری ادامه کار بیان می‌کنم، اول اینکه مدیران شما یا خواب هستند یا خود را به خواب زده‌اند، اگر در خواب هستند آنها را بیدار کنید و اگر خود را به خواب زده‌اند کاری دیگر انجام دهید.
مدیران ترسو
وی افزود: در میان مدیران شهرستان افرادی وجود دارد که اگر مدیرکلی پشت تلفن یک اولتیماتوم و دستوری بدهد مدیر شما از ترس پای تلفن جان می‌دهد و فکر می‌کند مدیر کل یک قدمی ایستاده و قصد قورت دادن وی را دارد.
موسوی عنوان کرد: که مدیران ترسو به درد کار شما نمی‌خورد و برای مردم هم نمی‌توانند کار کنند.
مدیرانی که اصلا پای کار نیستند
شهردار باشت ابراز داشت: مدیرانی در شهرستان هستند که اصلا پای کار نیستند و تنها زمان را نگاه کرده و به حقوق و مزایا، پاداش، اضافه‌کاری به حق یا ناحق فکر می‌کنند، تدبیری بیندیشید.
موسوی گفت: آقای تاج‌گردون توصیه ما این است که علی‌رغم توانمندی شما که ۶ سال از آن می‌گذرد ولی تاکنون اداراتی به ادارات شهرستان اضافه نشده است که می‌توان به اداره امور مالیاتی، ثبت اسناد، آب منطقه‌ای، اداره برق که هنور مستقل نشده است، اشاره کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: آقای استاندار ما دوست داشتیم در این جمع صمیمی حضور داشته باشید اما توفیقی حاصل نشد اما انتظار می‌رفت پس از ۵ ماه گذشتن از سکانداری سکان استانداری  به شهر باشت سر زده و از نزدیک پای درددل‌های مردم می‌نشستید.
موسوی در ادامه خطاب به مسئولان گفت: این کارگزان و زحمتکشان شهرداری که در کنار شما نشسته‌اند شب و روز مشغول خدمت به همشهریان هستند، این افراد از سال ۸۹ تاکنون اضافه‌کاری و پاداشی دریافت نکرده‌اند و اکنون نیازمند کمک‌های شما هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بنگرو
Iran, Islamic Republic of
عشق ما لطف الله
گشین
Iran, Islamic Republic of
شهردار باشت حرف نداره ، بی نظیره
اما حیف که اصولگرایه
خاکم لیشتر
United States
خدا دونه همش وبو اعتبار حاج غلامه.واگرنه تو این چند سال از اصولگرایی خیری ندبدیم
روستایی
Iran, Islamic Republic of
لطفا آقای موسوی چرا آمار .....
۱. چرا اعتبار آتشناتی را ۲۰۰میلیون نوشتی ..مگه بجز رنگ کاری کار دیگری انجام دادی
۲. ساختمان شماره ۲ را ۲۸۰ میلیون نوشتی ... فقط نمای بیرون کار کردی وارد شیشه ای
۳.‌ ۵۰۰ میلیون برای پاساژ شهرداری ..‌ چرا ... مگه بجز نمای بیرونی چکار کردی
۰۰۰۰ آقای موسوی این آمار ها فردا پس فردا براتون.......
باشتی
Iran, Islamic Republic of
موسوی راست میگه .مدیران در خواب اند و فقط برای مزایا و حقوق به پستهاشون چسبیده اند.نمونه اش رییس شبکه که کلینیک پوست و مو زده و خیلی کم شبکه میاد.یا رییس اموزش و پرورش که از وقتی اومده اموزش باشت به ....نشسته و یا مدیر اداره راه که همش دنبال ....... و خیلی از مدیران دیگه
بیکارامیر
اشکال نداره مهم اینه تاج دوستش داره
کمیل
Iran, Islamic Republic of
کارش خوبه
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
ای ول موسوی خوب گفتی مدیران ترسو سخنرانی کوبنده بود امیدوارم همه مثل شما نترس حرف دل مردم رو به مسئولین بالا بزنن امیدوارم موفق باشی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خجالت اوره این ارقامی که زده شده
بازنشسته علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
مدیرشبکه بهداشت را از خواب بیدار نکتید....گناه داره بذارید به مطب و گردشش برسه . من ۲ سال پاداش بازنشستگی را نگرفتم
ن
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مطمین باش این بار بازنده انتخابات خودتی با این کارای...
روستایی
Iran, Islamic Republic of
همه آمارها .مثلا آتشنشانی ۲۰۰میلیون ؟؟؟؟؟؟؟
محمد حسینی نیک
Iran, Islamic Republic of
موسوی ۳ماه شهردارشده .
Iran, Islamic Republic of
لطفا کلمه شهید را با هماهنگی بنیاد شهید بکار ببرید حوادث هواپیمایی سانچی و اتوبوس حوادث اند شهید فقط در میدان جنگ روبروی دشمن می باشد
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1