تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۳۲۶۰۷۷

احداث تونل ۱۲۵ میلیارد تومانی در گچساران / این پروژه بویراحمد گرمسیر را نجات می‌دهد/ تشکر «تاجگردون» از آخوندی دو روز پس از استیضاح (+تصاویر)

۰
کبنا ؛آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرام با حضور حضور محمدرضا کدخدا زاده معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، مدیر عامل موسسه حرا، مسئولان استانی و شهرستانی در روستای آبریگون برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: نماینده مردم گچساران و باشت در آیین کلنگ‌زنی اظهار کرد: این پروژه تاثیر بسزایی در منطقه خواهد داشت چرا که با ایجاد یک راه می‌توان یک منطقه را نجات داد.
غلامرضا تاجگردون افزود: از مسیر کهگیلویه که پروژه پاتاوه - دهدشت که در حال انجام است که انشالله به نتیجه خواهد رسید تا این پروژه به حوزه بویراحمد گرمسیر و جنوب گچساران که یک منطقه بسیار محرومی بود که به آن بی‌توجهی صورت گرفته بود.
تاجگردون افزود: باید کارهایی انجام شود تا دوباره این مناطق احیا می‌شدند و خدا را شکر کارهای زیرساختی به  برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش همه عوامل و مدیران کل که امروز آمدند کارهای زیر ساختی انجام شده است.
وی با بیان اینکه انجام این پروژه امروز شاه کلید اصلی موضوع است، عنوان کرد: زمانی که پروژه پاتاوه به دهدشت تمام خواهد شد، پروژه چرام و ضرغام آباد و یک جاده فرعی درجه ۲ تبدیل به یک جاده اصلی با یک تونل وزین انجام خواهد شد.
نماینده مردم گچساران و باشت اذعان کرد: با نگاهی به محور جنوب و محور باباکلان و بعد میشان وگناوه کارهای بزرگی در حال انجام است و این پروژه قطعا یک پروژه سنگینی خواهد بود که موجب اعمران و آبادانی منطقه خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای چندین طرح در شهرستان گچساران توسط موسسه حرا گفت:  پروژه‌های سختی مانند آب رسانی به اراضی باباکلان توسط همین موسسه در این شهرستان در حال اجرا است و پروژه احداث تونل در این شهرستان قطعا  یک پروژه سنگین خواهد بود که موجب عمران و آبادانی منطقه خواهد شد.
نماینده مردم گچساران و باشت  با اشاره به قرارگاه خاتم الانبیاء عنوان کرد: من از قرارگاه خاتم به خصوص این موسسه تقدیر و تشکر می‌کنم که به جرات می‌توان گفت جور سازندگی را در بسیار عالی متقبل می‌شوند.
نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: مهمترین فعالیت موسسه حرا در احداث تونل در کشوراست که با بهترین تجهیزات این پروژه‌ها را در دست دارند که من از ایشان خواهش کردم به منطقه بیایند و این کار سنگین را انجام دهند.
تاجگردون در ادامه با اشاره به مسیر  اصفهان به گناوه عنوان کرد: با احداث این مسیر مسافت  صد کیلومتر کاهش خواهد یافت.
وی در ادامه با اشاره به احداث تونل در مسیر گچساران- چرام  ابراز کرد: این پروژه  بویراحمد گرمسیر را نجات خواهد داد.
تاجگردون با بیان اینکه تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا این پروژه و روستاهای اطراف از بن‌بست خارج شوند، خاطرنشان کرد:  چندین سناریو برای پروژه کارشد و سنگین‌ترین پروژه است که در آن نگذاشته‌ایم روستای دیل که قدیمی‌ترین روستای این شهرستان است در این مسیر حذف شود.
نماینده مردم گچساران و باشت خاطرنشان کرد: این تونل با اعتبای به مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد و با پایان یافت این پروژه مردم از این مسیر بهره‌مندخواهند شد.
وی با تقدیر و تشکر از قرارگاه خاتم بیان کرد: این هدیه‌ای از نظام به مردم در شب عید است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در بخشی از صبحت هایش عنوان کرد: از عباس آخوندی  وزیر راه و شهرسازی که با اصل موضوع  و همچنین طراحی مسیرموافقت  کردن تا شرکت زیر ساخت و توسعه بتواند این فرآیند راطی کند تقدیر و تشکر می کنم.
گفتنی است: این در حالی است که دو روز قبل نماینده شهرستان های گچساران و باشت یکی از نمایندگان بود که نقش پررنگ و سرسختانه بدنبال استیضاح وزیر راه و شهرسازی بود که در نهایت استیضاح رای نیاورد و عباس آخوندی مجددا در وزارت راه و شهرسازی ابقا شد.
خاطر نشان می سازد: محورهای استیضاح وزیر راه و شهرسازی عدم توانایی در مواجهه با بحران‌های موجود در سیستم حمل و نقل کشور،‌ عدم نظارت بر سیستم ناوگان هوایی و ریلی و بروز مشکلات در کشور و مرگ تعداد بسیار زیادی از هموطنان، عدم اجرای برنامه‌های ارائه شده به مجلس در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی،بی‌انگیزگی در اداره امور این وزارتخانه و عدم پاسخگویی مناسب به مردم و نمایندگان بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بومی منطقه
United States
از نماینده محترم و مسوولین دلسوز و کارآمد تشکر می نمایم.برای مهندس قوام ارشدی رییس شورای شهرستان و از جوانان برومند دیل آرزوی توفیق دارم.
شرمت الله
Romania
به مد روز نان میخوری
کریمی
Romania
اولا این کلنگ زنی مربوط به هفته پیش بود ولی به تاخیر افتاد یوحنای آقای... دیگه رنگی نداره
دوگنبدان دیروز
Romania
اخ و بخت مردم. گمراه. که افتادن باتو. کمربندی گچساران .یازده سال که دست نخورده مانده . زیر رادک هر روز تصادفه . چرا کمربندی تکمیل نمیکنی تاجگردون
سادات
Iran, Islamic Republic of
از اون طرف استیضاع میکن بهد میره ازس تعریف میکن
جوانان
Iran, Islamic Republic of
............... جایگاهی دردیل ندارد ومتن .........هم خودش نوشته
احسان حاتمی
Iran, Islamic Republic of
سوال داشتم از آقای جهانبین مدیر عامل هلال احمر استان، هدف شما از حضور در این مراسم چ بوده؟ آیا شما کاری دیگر بجز همراهی دکتر تاج گردون نداشتید؟ مگر وظیفه شما نظارت بر عملیات تجسس اجساد سقوط هواپیما تهران به یاسوج نیست؟
یا ثارالله ابن ثاره
Iran, Islamic Republic of
چرا بعضی ها از کار وخدمت به این مردم وافتتاح یاکلنگ زنی پروزه ها ناراحت میشن آیا مردم ما مستحق چنین خدماتی نیستند ایا از جیب وکیسه شما کم میشه این همه حسادت برای چیه هر گوشه ای از این کشور استان شهرستان آباد بشه متلق به همه ملت ایران است آقای تاج گردون خوشت از ش نمی یاد نیاد ولی روتو کن انور بگو خدایا شکرت که در ذات این ادم توانایی قرار دادی تا بتواند به مردم شهرستانش خدمت کند من مثل شماها از عملکرد تک تک مسولینش نگران وناراحت وانزجار خود را به این مسولین منفعت طلب اعلام میدارم ولی واقعیت را نمی توان انکار کرد شخص آقای تاج گردون بی بدیل وبسیار توانمند وتوانمندی هایش غیر قابل انکار وضعف مدیرانش غیر قابل بخشش هم این مدیران ضعیف منفعت طلب باعث تیز شدن تیرها ونیزه های اناقاد بسوی شخص نماینده شده آب دریا را اگر نتوان کشید هم به قدر تشنگی باید کشید اگر مدیران استانی را نمی توانی حداقل جهت رضایت مندی فکری به این موجودات زنده شهرستانی بکن از دفتر هایت شروع کن تابرسد به خلاصه مصلحت شهر خویش خسروان دانند عوض نکن وآخرش وببین حرف حق همیشه تلخه
جمشید
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بی نظیری تو
با تمام کاستی ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر نمایند نترس.لااقل اخوندی کار این نماینده رو تسریع میبخش.فعلا بقیه نمایندها به حساب نیومدن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
وقتی تاجگزدون در تریبون مجلس عنوان میکنه لر پشت کوه دیگه باید همه جوک ها درمورد لر بنویسند چه دلیلی داشت بخاطر اهدافش از لر به عنوان .... پشت کوهی یاد کنه تاجگردون باید از لرها معذرتخواهی کنه
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان انتظار داری که دو روز پس از استیضاح تاجگردون وزیر رو دار بزنه؟ استیضاحی بود و تموم شد. با هم که دشمن نیستند. انتقاد به جای خود و تشکر از کارهای صورت گرفته هم به جای خود
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون موجب غرور هر گچسارانیست
حقگو
واقعا بعضی ها نمک نشناس هستنن هر چه براشون بکنی ، بازم می نالند و نق نق میزنند ، درود بر تاجگردون تلاشگر ،
حقگو
حالا نه که نماینده های قبلی خیلی از این کارا کردن ، حالا برای بعضی ها این پروژه خیلی اهمیتی نداره ، نماینده های قبلی برا تبلیغات شون ، وعده احداث پل هوایی میدادن ، و بعد هم از عهده شون هم بر نمی آمد ، براشون پل هوایی خیلی کار مهمی بود ، چرا مغرضانه قضاوت می کنید ، درود بر تاجگردون تلاشگر ، درود بر مرد خستگی ناپذیر
یاسوج
با افتتاح این پروژه عملا فاتحه دهدشت را باید خواند چون باز هم دهدشت در بن بست قرار میگیرد چرا که جاده خیراباد به بهبهان با شرایط جدید بهتریت مسیر به اتصال به جاده اصفهان است و بیشتر ترجیح میدهند از بهبهبان به جاده جدید دیل رفت و امد صورت گیرد تا مسیر بهبهان به دهدشت
بانو
Iran, Islamic Republic of
کارهای بزرگ را مردان بزرگ به ثمر می نشانند
انسان
Iran, Islamic Republic of
میگم این ..که با خودش هم قحر و با همه مشکل داره هر جا تاجگردون دنبالش برادر شما آرای تاجگردون دارید کم میکنی بس دیگه شما توی روستاتون هیچکس با دید مثبت نگاهت نمیکنه همه میگن . رای نمیدیم به تاجگردون
محمود
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانبین میدونه رفتنی است داره با همکاری رشیدی پیش تاجگردون رایزنی میکنه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام
تاجگردون یک نیروی ملی و فراملی است ولی حیف که داره کم .
دهدشتی .
Iran, Islamic Republic of
درود به شرف تاجگردون .به خدا خیلی از مردم گچساران قدر نشناسند
قصیرالکلام
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون معلوم بود که .میگه .تاجگردون کمربندی را درست کند بهتر است
دیل
Iran, Islamic Republic of
.. شما که در دیل مدتی هست برعلیه تاجگردون وگوهرگانی تبلیغ میکنی چرا د.
محسن
Iran, Islamic Republic of
عزیزان این تونل جاده تهران را به بوشهر وصل می کند در مسیر شهرهای دهدشت چرام گچساران و....روستاهایشان بهره مند می شوند تنها مربوط به دیل نیست ولی کمربندی را هم انشالا تکمیل خواهند کرد ورودی شهر از سمت دیل جالب نیست پل شرکت هم خرابه هم پیچ ناجوری داره روشنایی هم ورودی شهر ندارد از نماینده محترم تشکر می کنم
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
این جاده یک طرح ملی شمال به جنوب می باشد ، نقش ارزنده ای در کاهش مسافت و صرفه جویی در مصرف سوخت خودروها دارد، البته که رفت وآمد مناطق بویراحمد گرمسیر و دگر مناطق همجوار آسانتر می شود، اما نباید آنرا منتی بر این مردم گذاشت حق این مردم خیلی بیشتر از این حرف هاست ، جوانان این مناطق حق اشتعال هم دارند،که متأسفانه عملی نشده وانها هم مانند بسیاری از جوانان غیور قشقایی بی عدالتی را تجربه میکنند.
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1