تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۳۲۶۰۳۰

تشکر «تاجگردون» از آخوندی / احداث تونل ۱۲۵ میلیارد تومانی در گچساران / این پروژه بویراحمد گرمسیر را نجات می‌دهد

۳
۰
کبنا ؛با حضور مسوولان عملیات اجرایی فاز دوم جاده گچساران - چرام با اعتباری به مبلغ ۱۵۷ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ‌زنی شد.
آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرام با حضور محمدرضا کدخدا زاده معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل، مدیر عامل موسسه حرا، مسوولان استانی و شهرستانی نماینده مردم گچساران و باشت در روستای آبریگون برگزار شد.

در این آیین علی محمد احمدی با بیان اینکه این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر اجرا می شود، اظهار کرد: این پروژه با اعتباری به مبلغ ۱۵۷ میلیارد تومان اجرا می شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمدبا بیان اینکه در این پروژه یک دستگاه تونل به طول دوهزار و ۶۰۰ متر احداث می شود، افزود: در این مسیر ۷ هزار و ۴۰۰ متر جاده احداث می‌شود.
وی با اشاره به قطعه اول این پروژه گفت: قطعه اول این طرح عمرانی به طول هفت کیلومتر است که تا کنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.
احمدی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۸۰۰هزار متر مکعب خاکبرداری و ۴۵۵هزار کیلومتر خاکریزی انجام خواهد شد، گفت: با احداث این تونل مسیر مواصلاتی ۱۵ کیلومتر کاهش می‌یابد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: اعتبار اختصاص داده شده برای احداث یک دستگاه تونل ۱۲۵میلیارد تومان است.
احمدی خاطرنشان کرد: با افتتاح این مسیر راه مواصلاتی که از نوع درجه دو بود به درجه یک تبدیل می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲هزارو ۸۰۰ تن آسفالت در این طرح بزرگ راهسازی استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به حجم بتن ریزی این تونل ابراز کرد: ۱۴هزارو ۵۰۰ متر برای اجرای این طرح عمرانی ساخت تونل در گردنه دیل انجام خواهد گرفت.
احمدی اظهار داشت: پروژه ملی جاده پاتاوه - دهدشت یکی از مهم ترین طرح های راهسازی کهگیلویه وبویراحمد است که قطعه سوم آن به طول ۶۳ کیلومتر در حال اجراست.
وی گفت: یکهزار میلیارد ریال اعتبار امسال برای این طرح ملی اختصاص داده شد که از این میزان ۹۰۰ میلیارد ریال تاکنون تخصیص داده شده است.
با اجرای شدن این طرح دهستان بویراحمد گرمسیری در شهرستان گچساران را به بنادر جنوبی متصل خواهد کرد
 
تاجگردون: شبانه‌روزی پیگیر بودم / قرارگاه خاتم الانبیاء جور سازندگی را در حد بسیار خوب متقبل می‌شوند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸ کیلومتر از جاده چهارخطه بابامیدان، گچساران به بهبهان با اعتباری به مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
۱۸ کیلومتر از جاده چهارخطه بابامیدان، گچساران به بهبهان روز پنجشنبه با حضورمحمدرضا کدخدا زاده معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در گچساران به بهره برداری رسید.
در این آیین محمد علی احمد اظهار کرد: محور بابا میدان، گچساران به بهبهان در ادامه محور قائمیه- بابا میدان بخشی از کریدور شرقی غربی فارس به خوزستان است که نواحی جنوب غربی کشور را به مناطق شرقی متصل می‌کند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: نظر به اهمیت این کریدور حمل بار و مسافر، احداث باند دوم بزرگراه بابا میدان- گچساران به بهبهان به طول ۱۵۰ کیلومتر به عنوان یکی از اولویتهای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور قرار گرفت که پیش از این حدود ۶۵ کیلومتر آن تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: امروز شاهد افتتاح ۱۸ کیلومتر دیگر از این محور مزبور به بهره برداری می‌رسد که با تکمیل آن ضمن تسهیل تردد و کاهش زمان سفر، افزایش ایمنی وکاهش مصرف سوخت را به همراه خواهد داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به مزایای احداث مسیر چهارباند در این شهرستان گفت: با به بهره‌برداری رسیدن این پروزه موجب کاهش زمان سفر به میزان حدود ۳۰ دقیقه، افزایش ایمنی به لحاظ تفکیک رفت و برگشت، کاهش مصرف سوخت، به صفر رساندن تصادفات رخ به رخ و بهبود وضعیت راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است.

احمدی با بیان اینکه برای اجرای این طرح اعتباری به مبلغ به مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است، عنوان کرد: تعداد ۵۹ دستگاه پل به طول یک‌ هزار و ۴۷۵ متر ساخته شده است.
وی افزود: همچنین بیش از ۵۹۲هزار متر مکعب خاکبرداری، ۳۶ هزار متر مکعب بتن ریزی، ۱۰۷ هزار متر مکعب زیر اساس و اساس در این طرح ملی انجام گرفته است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: در این طرح ملی بیش از ۸۹ تن آسفالت در مسیر بزرگ بزرگراه بابا میدان- گچساران - بهبهان اجرا شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت گفت: به جرات می‌توان گفت قرارگاه خاتم الانبیا در این سالها جور سازندگی را در حد بسیار خوب متقبل شدند.
آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرام با حضور حضورمحمدرضا کدخدا زاده معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل، مدیر عامل موسسه حرا، مسوولان استانی و شهرستانی و نماینده مردم گچساران و باشت در روستای آبریگون برگزار شد.
در آیین کلنگ‌زنی غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: این پروژه تاثیر بسزایی در منطقه خواهد داشت چرا که با ایجاد یک راه می‌توان یک منطقه را نجات داد.
نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: از مسیر کهگیلویه که پروژه پاتاوه - دهدشت که در حال انجام است که انشالله به نتیجه خواهد رسید تا این پروژه به حوزه بویراحمد گرمسیر و جنوب گچساران که یک منطقه بسیار محرومی بود که به آن بی‌توجهی صورت گرفته بود.
تاجگردون افزود: باید کارهایی انجام شود تا دوباره این مناطق احیا می‌شدند و خدا را شکر کارهای زیرساختی به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش همه عوامل و مدیران کل که امروز آمدند کارهای زیر ساختی انجام شده است.
وی با بیان اینکه انجام این پروژه امروز شاه کلید اصلی موضوع است، عنوان کرد: زمانی که پروژه پاتاوه به دهدشت تمام خواهد شد، پروژه چرام و ضرغام آباد و یک جاده فرعی درجه ۲ تبدیل به یک جاده اصلی با یک تونل وزین انجام خواهد شد.
نماینده مردم گچساران و باشت اذعان کرد: با نگاهی به محور جنوب و محور باباکلان و بعد میشان و گناوه کارهای بزرگی در حال انجام است و این پروژه قطعا یک پروزه سنگینی خواهد بود که موجب احیا و ابادانی منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای چندین طرح در شهرستان گچساران توسط موسسه حرا گفت: پروژه‌های سختی مانند آب رسانی به اراضی باباکلان توسط همین موسسه در این شهرستان در حال اجرا است و پروژه احداث تونل در این شهرستان قطعا یک پروزه سنگین خواهد بود که موجب احیا و آبادانی منطقه خواهد شد.
تاجگردون گفت: اکنون هر چه تلاش بود به صورت یک الی دو نفره بود و من هرشب و هفته‌ای سه یا چهار شب با این آقایان در تماس بودم.
نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به قرارگاه خاتم الانبیاء عنوان کرد: من از قرارگاه خاتم به خصوص این موسسه تقدیر و تشکر می‌کنم که به جرات می‌توان گفت جور سازندگی را در حد بسیار خوب متقبل می‌شوند.
نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: مهمترین فعالیت موسسه حرا در احداث تونل در کشوراست که با بهترین تجهیزات این پروژه‌ها را در دست دارند که من از ایشان خواهش کردم به منطقه بیایند و این کار سنگین را انجام دهند.
خدمت آقای آخوندی رسیدم
وی با بیان اینکه با آقای گنجه‌ای خدمت وزیر راه آقای آخوندی رسیدیم، عنوان کرد: از مجوزی که آقای آخوندی برای احداث تونل در این شهرستان داده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.
تاجگردون با اشاره به تلاش‌های کدخدازاده ابراز کرد: از ایشان نیز به دلیل همکاری خوبی که داشته‌اند تقدیر و تشکر ویژه‌ای دارم.
تاجگردون در ادامه با اشاره به مسیر اصفهان به گناوه عنوان کرد: با احداث این مسیر مسافت صد کیلومتر کاهش خواهد یافت.
وی در ادامه با اشاره به احداث تونل در مسیر گچساران- چرام ابراز کرد: این پروژه بویراحمد گرمسیر را نجات خواهد داد.
تاجگردون با بیان اینکه تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا این پروژه و روستاهای اطراف از بن‌بست خارج شوند، خاطرنشان کرد: چندین سناریو برای پروژه کارشد و سنگین‌ترین پروژه است که در آن نگذاشته‌ایم روستای دیل که قدیمی‌ترین روستای این شهرستان است در این مسیر حذف شود.
نماینده مردم گچساران و باشت خاطرنشان کرد: این تونل با اعتبای به مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد و با پایان یافت این پروژه مردم از این مسیر بهره‌مندخواهند شد.
وی با تقدیر و تشکر از قرارگاه خاتم بیان کرد: این هدیه‌ای از نظام به مردم در شب عید است.
 
اجرای بیش از ۹۹۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگ راه در کشور
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: بیش از ۹۹۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگ راه در کشور در حال احداث است که از این تعداد ۸۵۰ کیلومتر در قالب طرح اقتصاد مقاومتی است.
۱۸ کیلومتر از جاده چهارخطه بابامیدان، گچساران به بهبهان باحضورمحمدرضا کدخدا زاده معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در گچساران به بهره برداری رسید.
در این آیین محمد رضا کدخدا زاده اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴۳ هزار کیلومتر راه اصلی و بزرگ راه در کشور احداث شده است.
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل افزود: هم اکنون ۲ طرح عمرانی در شهرستان گچساران در حال انجام است. وی در ادامه با اشاره به احداث راه اصلی و بزرگراه در کشور گفت: بیش از ۹۹۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگ راه در کشور در حال احداث است که از این تعداد ۸۵۰ کیلومتر در قالب طرح اقتصاد مقاومتی است.
کدخدا زاده با اشاره به تهعدات شرکت ساخت و ساز و زیربناهای حمل و نقل کشور ابراز کرد: تا پایان سال مالی امید است که ۸۵ درصد از تعهدات این شرکت در زمینه ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل صورت بپذیرد.
وی در ادامه با اشاره به اعتبارات تخصیص داده شده در زمینه راه اصلی در کشور گفت: در سالجاری برای احداث راه اصلی و بزرگراه مبلغ یک هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال تخصیص داده شده است.
وی افزود: این میزان اعتبار برای عملیات اجرایی ۱۰۲ طرح عمرانی بزرگ در مناطق مختلف کشور در پیش‌بینی شده است.
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با بیان اینکه با اجرای ۱۲ هزار کیلومتر راه اصلی و بزرگ در سطح کشور از مهمترین برنامه‌های شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور است ، خاطرنشان کرد: در حال حاضرپنج هزار کیلومتر از اجرای راه اصلی و بزرگ راه در کشور در دست مطالعه و بیش از ۷ هزار کیلومتر در حال اجرا است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خاکم لیشتر
United States
درود بر تو میرشکار
محمد
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا
شیر بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون باید با کمیسیون و ریاست خداحافظی کند
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1