تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۳۲۵۹۴۰

لطفاً به مردم احترام بگذارید؛ به جای استیضاح...

۹۸
۰
کبنا ؛متن ارسالی
مجلس شورای اسلامی ماهی پرتلاطم را گذراند که درچندسال گذشته کم نظیر بود نمایندگانی که سلامتشان توسط شورای نگهبان تاییدشدتابه نیابت ازملت حافظ بیت‌المال باشندخود از امضای طرح اعاده اموال نامشروع به بیت المال می هراسندوبه درودیوارمیکوبندتاهواسها راازاین طرح هراسناک منحرف کنند واین تلاش شدیداستان کهگیلویه و بویراحمد رادربطن این تلاطم قرارداد.
سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان پایانی تلخ را برای سال ۱۳۹۶، رقم زد و احساسات مردم شریف ایران را از هر قوم و هر نژاد که باشند جریحه دار نمود وازطرفی باعث شروع فعل و انفعالات سیاسی درمجلس شورای اسلامی شد که به استیضاح وزرای راه و شهرسازی و رفاه انجامید
سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان و مرگ سخت و تأثر برانگیز همشهریان مظلوم‌مان موج قدرتمندی از احساسات پاک مردم را برانگیخته کرد اما افسوس که بازیگران دنیای سیاست به جای اینکه از این انرژی آزاد شده در جهت رفع اشکالات و احقاق حقوق مردم شریف و مظلوم استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده کنند و با کشاندن مقامات حکومتی به استان و گوشزد کردن کاستی‌های موثر دراین فاجعه بزرگ و جذب امکانات و بودجه‌های لازم برای ترمیم ابعاد فاجعه و توسعه زیرساخت‌های موجود برای جلوگیری از تکرار این گونه فجایع متاسفانه بر موج احساسات مردم سوار شدند تا از این احساسات پاک برای تسویه حساب‌های سیاسی خود بهره گیری کنند اما غافل از این بودند که موج‌سواری حتی از پرواز تهران به یاسوج هم خطرناک‌تر است.
خبره‌ترین موج سوارها هم فقط لحظه و مکان سوار شدن را انتخاب می‌کنند و از زمان و مکانی که پیاده خواهند شد بی خبرند.
روی سخن من با دکتر تاجگردون طراح استیضاح است؛
بهتر نبود بجای استیضاح شتاب‌زده از ظرفیت‌های فضای ایجاد شده برای کمک به یافتن و انتقال اجساد و زمینه سازی برای جلوگیری از تکرار این فاجعه بهره می‌بردیم؟
بهتر نبود بجای رنجاندن وزیری که به یاسوج آمده بود تا امکانات وزارت را بسیج کند همراهی می‌کردیم و وزیر رااجبارا به سنگرتقابل هل نمی‌دادیم؟
بهتر نبود منتظر نظر کارشناسان می‌ماندیم تا مقصر را بشناسیم؟
آیا تجهیزات فرودگاه یاسوج مربوط به چندسال پیش است؟
آیا بهتر نبود این اتفاق غمبار و وحشتناک را به سیاست آلوده نمی‌کردید؟
آیا این حق مردم نیست که به شعورشان احترام بگذارید؟
شما دو دوره است که ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارید، خدا شاهد است که روزی که برای اولین بار به ریاست کمیسیون انتخاب شدید همچون کودکان شادمانی کردم و گریستم و با خود از محرومیت پایان یافته و مسیر شکوفایی آغاز شده داستانها ساختم اما افسوس که شما می‌دانستید، فرودگاه یاسوج نیاز شدیدی به تکمیل و توسعه باند دارد تا هواپیمای جت بتواند بنشیند و برخیزد اما کاری نکردید!
افسوس که شما می‌دانستید فرودگاه یاسوج نیازشدیدی به تجهیزات ناوبری و ایمنی پرواز دارد، اما توجه نکردید!!!!!!
شما سالهاست می‌دانستید که پرواز یاسوج خواهد افتاد(به دلیل وضعیت نا ایمن و ...) و فقط زمان دقیقش را نمی‌دانستید، جناب دکتر که هر انسان تحصیلکرده ای این را می‌دانست و اکثر کسانی که امکانش را دارند هرگز گذرشان به فرودگاه یاسوج نیفتاده و نخواهد افتاد که شما و تعداد زیادی از سیاسیون از همین خیل مسافران فرودگاه‌های شیراز و اهواز هستید (البته دکتر تاجگردون پرواز گچساران دارند)
جناب آقای دکتر تاجگردون شما با همه چیز سیاسی برخورد می‌کنید اما کاش از اندوه دیگران بهره برداری سیاسی نمی‌کردید، اگر فرض بر این بگذاریم که وزیر راه مقصر اصلی این فاجعه بود، آیا نماینده بویراحمد بیشتر از شما مستحق اعاده دعوا بر علیه وزیر راه نبود؟
اگر فرض را بر کمکاری نماینده بویراحمد بگذاریم چرا همه انرژی‌تان را در استیضاح وزیر رفاه مصرف کردید و در استیضاح دکترآخوندی تماشاگر صرف بودید؟
به نظرشما جای فریادهایی که بالبان خشکیده و دستان لرزان برسر وزیر رفاه می‌کشیدید در استیضاح وزیر راه خالی نبود؟
آیا واقعاً سطح آگاهی ما مردم را در همین اندازه می‌دانید که متوجه نشویم که شما از این اتفاق وحشتناک برای تسویه حساب با دکتر ربیعی استفاده کردید؟
به نظر شما مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد حق ندارند، بپرسند که چرا دکتر تاجگردون بجای وزیر راه که مسوول مستقیم فرودگاه و ناوگان هوایی است، یقه دکتر ربیعی وزیر رفاه را چسبیده است؟
آیا نمی‌توان استنتاج کرد که انحراف افکار عمومی از امضا نشدن طرح اعاده اموال نامشروع توسط جنابتان و سایر دوستان بجز حاج زارع نماینده محترم بویراحمد که دراین استیضاح نمایشی هم به‌حق همراهی نکردند و مقاومت دکتر ربیعی در مقابل تغییر وضعیت بعضی کارگران قراردادی و پیمانی و ندادن بعضی امتیازات زمینه ساز این استیضاح پرشور بوده است؟
اینکه با امکانات مشروع همکاران دنا را با بلدوزردی صاف می کنید تا افکار عمومی را منحرف کنید به خودتان مربوط است
اینکه شما با رای اصلاحات به مجلس می‌روید، ولی برای ریاست مجلس بر خلاف فراکسیون اصلاح‌طلبان و به نفع لاریجانی اصولگرا تلاش می‌کنید به خود شما و مردم حوزه انتخابیه شما مربوط است اما شما را به خدا قسم می‌دهم نماینده کهگیلویه مظلوم را وارد بازی‌های سیاسی نکنید، زیرا مردم کهگیلویه خاطرات بسیار بدی از ماجراجویی‌های سیاسی وکلای مجلس داریم و در این رفتارها نقشی بهتر از قربانی نصیب نماینده کهگیلویه نخواهد شد و عواقبش را باید پروژه های نیمه متروک و متروک کهگیلویه بپردازند کهگیلویه سال‌های عمرشان از کیلومترهای طولشان هم پیشی گرفته است.
خداوند همه ما را هدایت کند که قلم و قدم را جز برای رضای خدا بر نداریم و سایه پر نعمت مقام معظم رهبری و نظام مقدس اسلامی را برمرز و بوم ایران مستدام دارد، ان شاالله.
--------------------------------
میر آرش تقوی
نام شما

آدرس ايميل شما

علي
Iran, Islamic Republic of
ازاین زاویه به موضوع نگاه کنیم واقعا چرا؟باآخوندی بست ونطق حماسیشو برا ربیعی که کاره ای نبودایرادکرد ای خدابگم چکارت کنه.
علي
Iran, Islamic Republic of
راستی طرح اموال نامشروع چطورشد لرپشت کوهی؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
بهتر نبود که امثال جنابعالی مطالعه بیشتری داشته باشی تا بفهمی که منظور از استیضاح چیست و چه موقع انجام می گیرد؟ چرا باید استیضاح نمود؟
آیا سخن برای مشروعیت بخشیدن با سکوت منفعت طلبان مجلس شورای اسلامی, بویژه نماینده ای است که برای سکوت و خموشی خود در مجلس نیازمند چنین مدیحه گویی هایی است. درود .ن با این همه منفعتش. درود بر .ن با این یکرنگی و طراوتش. درود بر . با این همه خاصیت دارویی اش. درود ب. با این همه فصاختش. و درود بر
..با این همه منفعتیش.
برادر عزیز،
تنها انتظار ما از نمایندگان این است که با بینواترین مردم، دردمند باشند و برای عزت نفس خود و مردمشان, از جان مایه بگذارند.
فردا
Iran, Islamic Republic of
حق نمایندگان است اقای تاجگردون نیازی به این گفته هاو این موج سواری ندارد عزیزم
سعید
Iran, Islamic Republic of
درود بر میر آرش عزیز که مثل همیشه در بیان حقائق قلم راندی و سخن گفتی
بی درد پر دردسر
Iran, Islamic Republic of
عالی بر سند . ابرخی نمایندگان مهر زدی. جنابعالی حتماً یا دکتر هستی یا مهندس. اینچنین نظریه های. از این دو گروه بر می آید. چه خوب. کردند که به موقع شیپور زن وکیل دوله ها باشی.
ای..بر این قلم باد که از اصالت دور شده است. ای. باد که عزت را از نسل ما دور کرده است؟ ای. اخلاقهای که نیاموختند چگوه حق بستانیم و اینگونه ذلت نکشیم؟ به چه قیمتی فکر میکنی تو خوب نوشتی؟ تو را خوب بزرگ کرده اند که خوب گذشته پرصلابتت را فراموش کنی.
شهاب
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی حرف دل تمام مردم استان را به زیبایی بیان کردید امیدوارم. بشنود
مجیدی
Iran, Islamic Republic of
. و دستان لرزان را خوب آمدی
عالی بود
دنا
Iran, Islamic Republic of
میر ارش تاج کارش درست بود . وبقیه نمی زارن به استان چیزی برسه استان را جز .
تالبی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
درود بر کمال پرهیز
رضائي
Iran, Islamic Republic of
قشرتحصیلکرده ای که میفهمندومدح وثناگوی کسانی شدندکه مدتهاست صداقت راقربانی سیاست کردند باید ازآیین.د کاش جناب تقوی این چرا راهم اضافه میکردند که چرادکتروکیلی ساکت استیضاح آخوندی بود؟
درودبرتقوی
تغییر
United Arab Emirates
به خدا سوگند که این متن را یا با غرض شخصی نوشتی یا .ر شخص دیگری هستی (خودتون بهتر میدونین چه کسی)
در روز استیضاح قلب تمام کسانی که خون لر در رگشان جریان دارد با هر جمله دکتر تاجگردون شجاع و حاج هاشمی غیور به تپش افتاد و قطعا ارامشی بود برای بازماندگان فاجعه سقوط هواپیما
کسانی باید.باشند ک. وعده ها و قول ها و فراکسیون هایشان را خوردند
کسانی باید در پیشگاه مردم پاسخگو باشند که حاضر بودند سالها بر صندلی سبز (وسابقا قرمز)مجلس تکیه بزنند ولی حتی یکبار از رنج و درد مردمشان نگویند
ممل آمريكايي
Iran, Islamic Republic of
موجسواری حتی ازپروازیاسوج هم خطرناکتراست ??????????فدات میرآرش
لنده
Iran, Islamic Republic of
مثل همیشه قلمی شیوا ومنطقی
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
این توی دلم کپک زده بودکه تاجگردون توگچساران اصلاحطلبه اماتهران اصولگراست ..
محرم
Iran, Islamic Republic of
درود برمیرآرش کسانی که بامردم صداقت ندارند لایق نمایندگی نیستند
لنده ای آباد
United Arab Emirates
درود بر میر آرش با قلم شیوایش،متاسفانه تشویش اذهان عمومی تمومی نداره،مردم ما هم که ساده هستند و سرشون رو کردن زیر برف و نمیخوان متوجه بشن
مدافع حرم
Iran, Islamic Republic of
ر..
همنشین دنا
Iran, Islamic Republic of
احسنت. درود بر شرفت. گل نوشتی. مرحبا.
تيرتاجي
Iran, Islamic Republic of
شیرم میرآرش کهگیلویه همیشه مردمان صادق وآزاده داشت شیرم میرآرش
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
.میشود آقای تاجگردون ودکتروکیلی بارای اصلاحطلبان به مجلس میروندامابه لاریجانی رای میدهندتا رئیس کمیسیون وعضو هیئات رئیسه بشوند هواپیماسقوط میکند وزیراشتباهی رااستیضاح میکنندودراستیضاح مقصر تشکیلاتی سکوت میکنند!!!!!مردم رااینقدرساده لوح نپندارید
تغییر
Iran, Islamic Republic of
.شت کوه آمدی ما نیامدیم
شفاف
Iran, Islamic Republic of
منطقی تر این بود که هاشمی وارد بازی ..ی تاحگردون نمیشد, علی برکت الله
من
Iran, Islamic Republic of
درود جناب تقوی
صادقي
Iran, Islamic Republic of
درودبرمیرآرش میرقلم
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه. تحت تاثیر احساسات تاجگردون قرار گرفتند ایشان در گچساران به خاطر مشکلات خود و‌امام جمعه محبوبیتش را از داست داده بود و به همین خاطر با استفاده از احساسات مردم در دفاع احساسی برامد و هیچ نتیجه ای نگرفت حالا فقط یک نفر از طرفداران تاجگردون جواب من را بدهد کدام یک از مدیران بویراحمد را ایشان منصوب کردند و پیگیر کار ایشان بودند مگر همین ها نبودند که تمام تلاش خود را برای مدیران بویراحمد از جمله دانشگاهها انجام داد جرا مردم بویراحمد فقط برای مخالفت با یک شخص دیگر اینچنین. مردم را زیر سئوال میبرند اگر چنین جلسه ای در گچساران برگزار بشود ایا مردم باوی حاضر به کسارکت در این جلسه هستند واقعا بای. برای مردم ساده و احساس.
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
با سلام...جناب تاجگردون شما چطور تونستی بخاطر فوران چاهه ۱۴۷ رگ سفید که توی استان خوزستان بود همراه رفیق دیرینت جناب زنگنه صدبار بری ولی یکبار هم به محل حادثه پرواز آسمان سر نزدی حالا شدی داعیه دار مردم بویراحمد؟؟در .ی که بخوای برای مردم بویراحمد تعیین تکلیف کنی شما بعد از اینکه..ت نه اینکه صداتو ببری بالاتر...مردم کهگیلویه ی بزرگ به گوش باشید که آقای هاشمی در . تاجگردون قرار گرفته هیچ گاه مردم دهدشت و حوم.بهرام تاجگردون رو به خودشون فراموش نکردن و نمیکنن این راه به ترکستانه جناب غلامرضا تاجگردون...مردم بویراحمد هیچ نیازی به . شما بمون برای همون باشت . و پارک آبی شما فقط . چون برای گچساران هم کاری نکردی...پس باش شما که از همه .ن از بویراحمد و کهگیلویه نباش برو یه سر بزن به تاریخ ببین کجای تاریخ.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر میر عزیز

متاسفانه سقوط هواپیما فقط دست اویزی برای انتقام گیری سیاسی شد چرا اقای تاجگردون از وزیر نفت در باره اتفاقات حوزه نفت در گچساران سوال نکرد فقط هدف .و بس و . بر موج احساسات غم دیده مردم شدن دوره قهرمان بازی گذشته و در ضمن اقای تاجگردون شما یک لر هستید ولی عضو فراکسون ترک زبانان
مردم محروم ما نیازی به قهرمان ندارند و فقط و فقط دلسوز نیاز دارن
Iran, Islamic Republic of
. برای خواص روشده است وتنها بخشی ازعوام احساساتی برای این نمایشهاهورامیکشند وبخشی . هم بازارگرمی میکنند
اشکال . این است که نمیدانی کجا پیاده خواهی شد
پشت كوهي
United States
ماهنوزپشت کوه هستیم حاج غلام چرا مردم رادست کم میگیرید ؟وزیر رفاه گناهی درافتادن هواپیمانداشت گیرم هواپیمافرسوده وزارت راه چرااجازه پروازداد؟واقعا نظرتون . مامردم همین است؟وزیر راه را ول کردید وجواب جنازه های بالای کوه را ازوزیر رفاه میخواهید؟!!!. گنه کرد دربلخ آهنگری ...تاجگردون یقه وزیررفاه راگرفت
ابراهيم
Romania
درود بر میرآرش
بسیاز زیبا و حرف دل همه روشنفکران رو زدید
معامله گری بجای احقاق حق و حقوق مردم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اینه شخصی بیاد جلوی تریبون مجلس اعلام کنه من لرم پشت کوه امدم این جسارت است این توهین هست یانه شما بگید چه فرقی با اصطلاح چماق لری داشت
عسلويه
Iran, Islamic Republic of
این نظرات همش کار نگارنده متن است
سفیر
Iran, Islamic Republic of
طرف بیکاره با پنج گوشی داره یاداشتشو تایید میکنه به شما ربطی داره
احساس خواه
Iran, Islamic Republic of
در تاریخ جمهوری اسلامی ایران استان کهگیلویه وبویر احمد نماینده ای شجاع تر از ستار هدایت خواه ودکتر غلام رضا تاجگردون مردم استان ندیده ستار هدایت خواه با حالی که ۱۲ دقیقه از وقت رئیس جمهور وقت به ایشان داده شد تا در دفاع از کابینه صحبت کنه اما وزیر کلیدی همین دولت را (مرحوم کردان ) را استیضاح کرد ودکتر تاج گردون هم با حالی که در انتخابات بشدت از آقای روحانی حمایت کرد دیدیم در مجلس در موافقت با استیضاح آقای ربیعی چگونه صحبت کرد که باعث سر افرازی وسر بلندی قوم لر شد . میر آرش هر نماینده ای که شجاعت داشته باشه وبتواند از حق مردم دفاع کند از هر قوم وجناح سیاسی باشد قابل ستودنی هست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
میر
حالت خوبه؟
اونقد ضعیف نوشتی که ارزش جواب هم .
باید تحلیل هایت را بیشتری کنی
نمیشد تو همه استیضاح ها تاجگردن هی بیاد صحبت کنه ارزش خودش رو پایین بیاره
اگه در استیضاح صبح که ربیعی بود وکیلی و زراع همراهی می کردند دیگه ربیعی استیضاح میشد و برای عصر انرژی میماند.....
خاکم لیشتر
United States
حیف تاج گردون که .ی داره بهش حرف میزنه
كارمندفرودگاه
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت شخصیتهای سیاسی رادرفرودگاه یاسوج ندیدم فقط روزی که استاندارجدیدرا آوردندکه هواپیمانفاوت داشت
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ..ب شدند
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
میر آرش وظیفه نماینده دفاع از حق مردم هستش نه سازش با وزیر برای پروژه عمرانی
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
.ده روز انتخابات اصلاحطلب است قبول که شدراه افتادسمت تهران ازپل بریم که گذشت اصولگرامیشه ومیره .
حسيني سوق
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون فرمودیدامروزآدم لاریجانی نیستم ??یاللعجب??مگرنماینده مردم میشودآدم کسی غیرازمردم باشد!!!!؟؟؟؟؟
پيرو
Iran, Islamic Republic of
بگذار حاج غلام چندروزی قهرمان عوام باشد
وکیلی باچشم گران ودهان بسته استیضاح رادنبال میکرد
این رفتارها درقرن ٢١جایی ندارد
بهمن درست
Iran, Islamic Republic of
گل کاشتی میر
حسن كچل
United States
لطیفه برترسال:هواپیمایی سقوط میکند و وزیررفاه استیضاح میکنند$$$$$. نفربرگزیده استندآپ کمدی مجلس
سلامت
Iran, Islamic Republic of
پوپولیسم بلای جان جهان سوم است این استیضاح جزدشمنتراشی برای استان چه نتیجه ای داشت؟شما.تاجگردون بودیدسردار شماراانداخت جلو خودش تونل کوه دیل را از آخوندی.
علي آقا
Iran, Islamic Republic of
درودبرمیرآرش که آبروی قلم راحفظ کرد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
این نامه جز ابراز عجزچیست؟
شان نماینده این است؟


به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است؛
حضور محترم استاندار کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای دکتر احمدی
با سلام و احترام، لازم میدانم به‌عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت استیلای حقوق حقه موکلینم نکاتی را خدمتتان معروض دارم.
قبل از آن مواردی را که در هنگام تصدی مسئولیت استانداری متذکر شدم را یادآوری می‌نمایم.
وظیفه خود را همکاری و همراهی با جنابعالی در خدمتگزاری به مردم و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و می دانم.
در جهت استقرار منویات مقام معظم رهبری و جلب رضایت مردم، مشفقانه و برادرانه فضای سیاسی حاکم بر استان را متذکر و جنابعالی را به رعایت عدل و انصاف، پرهیز از افراط و تفریط و دوری از افرادی که با تنگ نظری و سیاست زدگی، نظام، انقلاب و رهبری اولویت آنان نیست را خواستار شدم.
جنابعالی نیز در ابتدای پذیرش مسئولیت دنبال رضایت خالق و مردم بودید و در موارد متعدد توسعه استان را بر محور عدالت و انصاف ترسیم و نوید دادید اما عملکردتان در ۶ ماه گذشته در راستای آن شعارهای آرمانی نبوده است.
بنابراین مواردی را در چند بند عرض می‌نمایم.
۱_ در اظهار نظری عجیب ابقاء وزیر راه را به نفع استان دانسته‌اید در حالیکه تجربه نمایندگی مجلس را دارید!!! و گفته‌اید پس از سانحه هوایی دوبار به استان آمد، بهتر است بگویید چند ساعت در استان حضور داشت و اصلاً آمدنش چه خروجی داشت و چرا حتی شب را در پا دنا نماند؟
آیا سوال کردید، چرا حداقل اخطار هواشناسی را جدی نگرفت؟
اگرچه استیضاح ناموفق بود اما این حسن را داشت که ابعاد مختلف سانحه هوایی تهران یاسوج برای ملت شریف ایران محرز گردید و این استیضاح در نزد افکار عمومی و وجدان‌های بیدار موفق بود.
به‌عنوان استاندار استان، چرا همراه مردم استان و همدرد خانواده‌های جانباختگان نیستید؟
۲_ صحبت‌های زیادی از تعالی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار می‌دارید که صرفاً محدود به برگزاری جلسات متعدد و غیر ضرور است که در این شش ماهه برگزار شده و البته تاکید داشته‌اید که مدیران کل شخصاً حضور یابند که متاسفانه حرمت، شان و شخصیت حقیقی مدیران در آن جلسات نیز رعایت نمی‌شد که موارد لازم را خدمتتان عرض می‌نمودم و رسانه‌ها و افکار عمومی نیز تذکرات دلسوزانه را ارائه می‌دادند.
حال خروجی جلسات را بفرمایید؟
۳_ شهرستان‌های چهارگانه حوزه انتخابیه اینجانب علیرغم خدمات متعدد نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان در محرومیت بسر می‌برند و با وجود نیروهای نخبه، متخصص، توانمند و متعهد که خوشبختانه در سطح ملی از آنان بهره می‌جویند اما متاسفانه به دلیل معاملات سیاسی در مدیریت استان جایگاهی ندارند و حتی آنانکه در دولت یازدهم به خدمت گرفته شدند یا عزل شده و تعدادی نیز در آستانه عزل قرار دارند، چرا؟
واگذاری مسئولیت‌ها و مناصب را بر اساس دو اصل شایسته سالاری و انقلابی بودن با لحاظ جامعیت را به‌عنوان مطالبه مردمی و در راستای حقوق شهروندی، مطالبه می‌نمایم.
امیدوار بوده و هستم که با دوراندیشی و برنامه ریزی اصولی، واگذاری مسئولیت‌ها بر مبنای عدالت و در جهت تقویت انسجام مردمی باشد.
اکنون و با استناد به آنچه که در این ایام اتفاق افتاد و تصمیماتی که برای ادامه مدیریت استان در دستور کار دارید، صرفاً بر اساس فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص تعامل قوا برای تسهیل امور مردم، خدمتگزاری و جلب رضایت آنان و در راستای چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشفقانه و قاطعانه میگویم؛ عدالت و انصاف را سرلوحه کارتان قرار دهید و نسبت به مطالبات به حق مردم همیشه در صحنه شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خصوصاً جوانان و نیروهای متخصص، با مشخصه دانایی، توانایی و تعهد در مدیریت کلان استان بی تفاوت و بی توجه نباشید.
چراکه هم نسبت به آنان و هم آینده و توسعه استان مسئول هستید.
بدانید که بنده در جهت ایجاد حقوق مردم حوزه انتخابیه‌ام و در دستیابی آنان به فرصت‌های ممکن و موجود، هرگونه مصلحت و مسامحه کاری را کنار گذاشته و ملاحظه هیچ مسئولی را نخواهم داشت.
بنابراین از تمام ظرفیت‌ها، راه‌ها و راهکارهای قانونی و ممکن استفاده خواهم کرد.
در پایان فرازی از نامه‌ی مظهر عدالت و تقوا امیر مومنان علی (ع) به مالک اشتر را به‌عنوان یک سند معتبر و الگوی تمام عیار مدیریتی یادآور می‌شوم، امیدوارم آنرا نصب العین قرار دهید.
ای مالک؛
«باید محبوبترین کارها نزد تو اموری باشند که به حق و عدالت موافقتر و با رضایت توده مردم هماهنگ‌تر باشد. چراکه خشم توده مردم، خشنودی خواص را بی اثر می‌سازد، اما ناخشنودی خاصان با رضایت عموم جبران پذیر است.»
سایه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی مستدام باد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۴
عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، یهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
چنگلوا
Iran, Islamic Republic of
سیاست بدون صداقت سم هلاک است
کسانی که بامردم روراست نباشند درخاطره تاریخ ارجمندنخواهندماند
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
جناب میر آرش. شما به مردم احترام‌بذارید. چقد پیشنهاد . سکوت و همراهای با . برای دادن پروژه. ای خاک.... این تفکر. امثال شما سبب عقب ماندگی ما لرها شده است
مهرآفرين
Iran, Islamic Republic of
دست مریزادمیرآرش عزیز جای این مطلب درتاریخ استان خالی بود اصلاحطلب .
عبدالرزاق سيادت
Iran, Islamic Republic of
اسم خودم رانوشتم که همشهریان بدانند
تاجگردون با رای مابه اصلاحات پشت پازد اگرامروز لاریجانی بجای عارف رئیس مجلس است . امثال تاجگردون و وکیلی است
عبدالرزاق سيادت
Iran, Islamic Republic of
اسم خودم رانوشتم که همشهریان بدانند
تاجگردون با رای مابه اصلاحات پشت پازد اگرامروز لاریجانی بجای عارف رئیس مجلس است گناه امثال تاجگردون و وکیلی است
راوي
Iran, Islamic Republic of
ایول دایی جان قلمت طلا
فندروك
Iran, Islamic Republic of
حاج بهرام کجایی که برندتاجگرردون شده ..
تقي زاده
Iran, Islamic Republic of
سیاست دراستان ما ازصداقت فاصله زیادی گرفته است ومتاسفانه مردم حاضرنیستندمعایب کسانی راکه ظاهرا موفق شده اندراببینند متاسفانه فرهنگ ماآسیب جدی دیده است وهدف وسیله راکاملاتوجیه میکند کسی آرمان ندارد ومادیات معیارسنجش انسانهاشده است غم انگیزاست
درودبرمیرآرش که هنوز آرمان دارد
همشهري
Iran, Islamic Republic of
ای بابا!؟؟اصلا خودت متوجه هستی چی نوشتی؟خودت نوشتی وخودت هم اومدی کامنت گذاشتی،آخه کاملا مشخصه تمام کامنتها از یکی دو نفره ،ساعت کامنت گذاری ها رو ببینید خیلی تابلویه!!!
ولی به هر صورت باشه برادرآقای تاجگردون اصلا به کل ضعیف،....شما زرنگ و باسواد!؟ ولی خداوکیلی آنچه که مشخصه نماینده دهدشتی که نیست ،نماینده یاسیج هم که بیخیال حتی یک حرکت ،نقد،تعریف،تمجید،اعتراض،موافق یا مخالف بابا یه تکونی .!؟؟ ولی خداوکیلی بعد از سالیان سال وشاید قرنها به عبارتی شاید بعد از مرحوم آریوبرزن استان ما نتونسته حتی یه وزیر معرفی کنه حتی نتونستیم یه نفر یا یک نماینده مطرح درکشور معرفی کنیم اکنون استان رنگ یک فرد شجاع، بانفوذ و وملی رو به خودش دیده ! بسا اومدیت فراریش دادیت. ؟؟ایشا فقط سی تخریب و .!
خرامان
Iran, Islamic Republic of
مثل وزرای ما و دولتهایمان در قبال استان مثل آن است که سر را به خواب زده و با هزاران توپ و تشر بیدار نمیشود.
استیضاح برگ زرینی بود بر کارنامه ی دکتر تاجگردون که حمیت و مردانگی مرده ی این استان را کمی به رخ. کشاند.
اگر در بحث عدالت و تقسیم به حق سرمایه و صنعت و رفاه دخول کنید میبینید در هیچ دوره ای نه .و نه زمان .اهمیتی به این خطه ی کشور داده نشده .
چگونه است که این استان هنوز یک صنعت مادر یا پایین دستی که بتوان آنرا مجتمع صنعتی نامید را ندارد هنوز؟
آیا این ۴۰ سال مسامحه و همراهی و کرنش با این و آن کافی نبود؟
الحق که دکتر تاجگردون شرف و حیثیت و جایگاه وزارت به حقش را برای رساندن داد مردم این استان هزینه کرد گرچه لقب امیر کبیر را برای کل استان نه به صورت خودخوانده که افتخاری کسب کرد.
درود بر شرف دکتر تاجگردون و دکتر عدل هاشمی و ..با وزرا در دوران نمایندگی بدنبال پست و منسب برای بعد از نمایندگیشان ، اختیار و آزادی عمل خود را یه .
دکتر اسکندری
Iran, Islamic Republic of
باباجان خودت نمیخاد سهل انگاری و . نماینده یاسوج را با تفسیر نابجا و . توانایی تاجگردون جبران کنید تاجگردون از کلیه نمایندگان مجلس یه سروگردن بالاترهست خواهشا بیشتر از این استان را تضعیف کنیدو شعور مردم رو پایین نبینید
گناره
Iran, Islamic Republic of
جان خودم کامنتها کار خود نویسنده متنه
دوستدار گچساران
United States
جناب میرآرش هواپیمایی آسمان زیر مجموعه ی وزارت رفاه میباشد.
موحدي
Iran, Islamic Republic of
اموال ..همان بلدوزرهایی هستندکه قرارشدکوه دناراصاف کنند اموال . بی ام و های سفیدهستند
كهگيلويه سرافراز
Iran, Islamic Republic of
تو زبان گویای مردم هستی میرآرش از طعنه های خودفروشان مرنج ودلسردنشو جای تو قلب مردم است
دهدشتي
Iran, Islamic Republic of
دکترعدل .!!!!!
تقوي
Iran, Islamic Republic of
سمت چپ همین مطلب رانگاه کنید مطالب میرآرش همیشه درصدرپربازدیدترین مطالب سایتهاهستندایشون نیازی به کامنت نوشتن ندارندشمابااین حرفهاماهیت خودتون راافشامی کنید
یورد خالی
چندین سال یاسوجی ها سکان را بدست داشتند حال گ یک گچسارانی توانسته از حقوق از دست رفته گچساران دفاع کند اینچنین مورد بی حرمتی قرار میگیرد انصافتان کجا رفته جناب .لطفا سری به گچساران بزنید وپیشرفت این شهر و دیار را مشاهده کنید
لر
Iran, Islamic Republic of
لر لزوما پشت کوهی نیست ازاین سمت که نگاه کنیم بقیه پشت کوه هستند لررابه هزارمشخصه دیگرمیشودمعرفی کردنه فقط چماق وپشت کوهی!!لربه شجاعت وصداقتش معروف است دکترتاجگردون
من ازشماراضی نیستم
لیلا رسمپور
Iran, Islamic Republic of
مطالب میرآرش همیشه برایم جالب هستند چون صراحت و صداقت ذاتی در سطرهای متن مشهود است ودراین موردبایدبگم واقعا تاجگردون سطح سواد و تحلیل مردم را دست کم گرفتند
لیلا رسمپور
Iran, Islamic Republic of
با حضور مسولان صورت گرفت
احداث تونل ۱۲۵ میلیارد تومانی در گچساران / این پروژه بویراحمد گرمسیر را نجات می‌دهد/ تشکر «تاجگردون» از آخوندی دو روز پس از استیضاح (+تصاویر)
این در حالی است که دو روز قبل نماینده شهرستان های گچساران و باشت یکی از نمایندگان بود که نقش پررنگ و سرسختانه بدنبال استیضاح وزیر راه و شهرسازی بود که در نهایت استیضاح ...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
.ی بالای کوه .ی تونل را کلنگ زد ازهمین تونل میایم سراغتون
معینی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما میر آرش عزیزلذت بردم
قاضي پورنماينده مجلس
Iran, Islamic Republic of
افشاگری بی نظیر قاضی پور علیه تاجگردون در ارتباط با جلسه استیضاح وزیران
افشاگری نادر قاضی پور از رای نمایندگانی که پشت تریبون رفتند

نماینده مردم ارومیه در گفتگو با آرمان:باطناب پوسیده نمایندگان اصلاح طلب و مستقل مجلس به ته چاه رفتیم .

نکته جالب در این زمینه این بود که کسانی که پشت تریبون مجلس قرار گرفتند و در مخالفت با وزرا صحبت کردند در نهایت به وزرا رأی موافق دادند و با استیضاح مخالفت کردند.

بنده به چشم خود دیدم که یکی از افرادی که در پشت تریبون مجلس قرار گرفت و بسیار آتشین در مخالفت با وزرای دولت صحبت کرد در نهایت رای موافق به وزرا داد و بر خلاف آنچه قبلا نشان داده بود عمل کرد.
کانال فصلی نو
https://t.me/joinchat/AAAAADv6YJfTlkZNO3uQDw
عماد
Iran, Islamic Republic of
احسنت . تحلیلی صحیح و منصفانه با قلمی زیبا وشیوا . درود

تاجگردون نهایت بهره تبلیغاتی را از فضای عاطفی و احساسی حاکم بر جامعه را به سود خود رقم زد و بدون اینکه خدشه ای بر روابط خود با وزیر مسئول دراینمورد وارد کند درنطقی سراسر احساسی ربیعی را پیشاهنگ مقصرسقوط هواپیما معرفی کرد .
معلوم نیست چرا یقه آخوندی را نگرفت و علل فرسودگی ناوگان هوائی ؛ دلایل سقوط ، مشکلات فرودگاه و ... همه و همه را به عدم بیمه هواپیما تنزل داد. گوئی که بیمه بودن هواپیما جلوی همه حوادث را میگرفت و همه زنده میماندند ( همین مورد نیز توسط سازمان هواپیمائی وبیمه ایران نیز تکذیب شد)
Iran, Islamic Republic of
دروبرمیرآرش
قاضي پورنماينده مجلس
Iran, Islamic Republic of
درودبرمیرآرش
كارمند سه شغله
Iran, Islamic Republic of
امروز زمانی نیست که اموال نامشروع حتی اگرکابین زنان شده باشندهم به بیت المال برگردند چراکه زیرپوست .جمع شده است وحرف حق بردلشان اثر نمیکند اگرهم کسی مثل نویسنده مطلب فوق زبان به انتقادکشود مامردم به هزارطعن وزخم زبان پشیمانش میکنیم زیراهمه آرزوی مال وجاه داریم وحلال وحرامش برایمان بی معنی است واین صاحبان اموال نامشروع قهرمان ذهنمان هستند
Iran, Islamic Republic of
دکتر ..
Iran, Islamic Republic of
زنده بادمیرآرش عزیز
Iran, Islamic Republic of
تناظرها ازاموال نامشروع منحرف .رابه هم ریختند
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که با برگشتن اموال نامشروع مسعولان به خزانه مخالفت است وکیل کی است؟مردم یا دولتمردان.د؟علی (ع)فرموداموال نامشروع اگرکابین زنان باشد بازپس میگیرم آیااین مخالفان شیعه علی هستند؟
عيدي
Iran, Islamic Republic of
این نوشتار درتاریخ سیاسی کهگیلویه وبویراحمد به عنوان اولین کسی که پرسیدچرا .. میکندماندگارخواهدشد ومیرآرش شناسایی گونه سیاسی اصلاح گراهای فرصت طلب رابه نامخودش ثبت کرد
سال تحويل
Iran, Islamic Republic of
درسال٩۶هیچ یادداشت سیاسی مثل این به دلم نچسبید
Iran, Islamic Republic of
زنده بادمیر
Iran, Islamic Republic of
سال
یت المال فرخنده بادآسوده بخوابیدکه نمایندگان مردم امنیت اموال نامشروعتان راتضمین کردند
Iran, Islamic Republic of
اموال نامشروع باعث تحرکات زیادی دراین مملکت میشود
United States
.ی که وکیلی بازی کردازهمه این ماجراجالبتربود
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
یک خانواده نه نفری درنزدیکی دفترنماینده دهدشت درچادرزندگی میکنندامانماینده آنهابابرخوردبارانتخواران وغارتگران بیت المال مخالف است؟اموال نامشروع رابگیریدوباآنها .
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
یک خانواده نه نفری درنزدیکی دفترنماینده دهدشت درچادرزندگی میکنندامانماینده آنهابابرخوردبارانتخواران وغارتگران بیت المال مخالف است؟اموال نامشروع رابگیریدوباآنها هواپیمای .
خدایا دراین سال نو اموال نامشروع رابه بیت المال برگردان چه نمایندگان امضاکنندچه نکنند
دعاي عيد
نمایندگان مخالفندخدایاتواموال نامشروع رابه بیت المال برگردان
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
تاموحدنیادکهگیلویه سروسامان نمیگیره
دعاي عيد
مجلس ما وکیل المله نیست وکیل الدوله هم اونورتره
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
دکترعدل نماینده کهگیلویه ???????
ساناز
Iran, Islamic Republic of
بیخیال سیاست میرآرش دلمون برای اشعارلری تنگ شده ول کن این سیاست بی پدرومادر را
دانشجو
United Kingdom
*⚪️ راه ملت:*

*بسم الله الرحمن الرحیم*

*جناب اقای #هاشمی، نماینده محترم مردم کهگیلویه بزرگ*
*سلام علیکم*
*با تبریک سال نو و ارزوی توفیق برای جنابعالی جهت خدمت هر چه بیشتر به این ملت*

*بابررسی لیست اسامی نمایندگانی که طرح "اعاده اموال نامشروع مسئولین"*
*را امضا نموده اند، نام جنابعالی را در این بین #مشاهده_نکرده ایم و از آنجا که شما نمایندگان این ملت هستید چه دراعتقاد به وجوب بازگشت پول ملت به جیب خودشان و چه در عمل یعنی تلاش برای تحقق این مهم انتظار می رود از اثرگذاری هرچند اندک در مسیر برقراری عدالت اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی فروگذاری ننمایید.*

*ما دانشجویان به #نمایندگی از مردم شریف استان، خواستار توضیح در مورد چرایی عدم امضای طرح مذکور از طرف جنابعالی و در صورت نداشتن دلایل متقن خواهان تجدید نظر در باره این امر هستیم.*

*#بسیج_دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویر احمد*

_____________________________
*?به کانال تلگرام اولین و تنها رسانه دانشجویی استان بپیوندید*
Iran, Islamic Republic of
درودبرمیرآرش
Iran, Islamic Republic of
زنده باد موحد
اشنا
Iran, Islamic Republic of
درود برنماینده .زخودمان تاجگردون
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1