تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۳۲۵۱۲۷

احمدی: دست پر مدیران خیلی مهم است

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع اشتغال و تولید برنامه مهم سال ۹۷ در استان است و دولت ۴۰ هزار میلیارد تومان برای این مسئله در نظر گرفته که ۱۲ هزار میلیارد تومان آن تسهیلات با بهره شش درصد است.

علی محمد احمدی در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسوولان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ریزی‌ها وهمه تلاش‌ها بر این است تا رشد تولید و اشتغال در سال آینده افزایش یابد و نرخ بیکاری کاهش داده شود و این مهم در ابعاد مختلف مورد تاکید است.
وی اظهار داشت: سهم اعتبار استان با برنامه ریزی مدیریت خواهد شد و قصد پول پاشی  نداریم و مسائل قومی، محلی و سیاسی در آن جایگاهی ندارد و به دست کسانی داده می‌شود که دغدغه کار، اشتغال و تولید داشته و اهل سرمایه گذاری است.
استاندار تاکید کرد: دولت در خصوص اشتغال تاکید جدی دارد و در این راستا با برنامه حرکت می‌کند و برنامه ششم توسعه، چشم انداز ۲۰ سال و برش منطقه‌ای را مد نظر قرار می‌دهد.
** بافت فرسوده و حاشیه نشینی در سال آینده موضوع مهم استان است
استاندار تصریح کرد: در سال ۹۶  توجه به بافت فرسوده و مسئله حاشیه نشینی در شهرهای استان از برنامه‌های اساسی است و مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.
احمدی با بیان اینکه، با نوسازی بافت‌های فرسوده بسیاری از مشکلات از جمله مسئله ایمنی ساکنین، زیبایی چهره شهرها، کاهش آسیب‌های اجتماعی مورد توجه است، تاکید کرد: مسئولین و متولیان امر با جدیت روی این موضوع برنامه ریزی کرده و پیگیر باشند.
** بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از برنامه‌های مهم ۹۷ است
احمدی بیان کرد: بازسازی و نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی از مسائل مهم و اولویت دار استان در سال آینده است و مسئولین مربوطه باید از هم اکنون برنامه ریزی‌های لازم را به عمل آورند.
استاندار ابراز داشت: وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان به سمت فرسودگی و قدیمی شدن می‌رود و نیازمند بازنگری است و باید در این خصوص اقدامات لازم در سال آینده انجام گیرد.
** توجه به مسئله آب استان در سال آتی بسیار جدی است
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: توجه به مسئله آب شرب، کشاورزی و صنعتی بسیار مهم و برنامه‌های آبی استان در سال ۹۷ با جدیت تمام مورد توجه قرار خواهد گرفت.
احمدی، فرهنگ استفاده از آب، حرکت در جهت برنامه‌های آبخیزداری، استفاده بهینه در کشاورزی و صنعت با سیستم‌های نوین و بروز، جداسازی آب شرب از فضای سبز، کنترل آب‌ها و استفاده از فاضلاب در کشاورزی و دیگر موارد از برنامه‌های آبی استان در سال آینده است.
وی یادآور شد: شرایط خشکسالی های پی در پی و اینکه شاید در آیند هم بارش‌ها چنین وضعیتی پیدا کند، می‌طلبد برای بحرانی نشدن آب برنامه‌های مهم و اساسی در کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت داشته باشیم.
** صیانت از محیط زیست شدت می‌گیرد
استاندار گفت: صیانت و حفاظت از محیط زیست، منابع طبیعی و منابع ملی این موهبت بزرگ الهی و ظرفیت ارزنده استان در سال ۹۷ شدت می‌گیرد.
احمدی تاکید کرد: مسئولین باید در آسیب رسیدن به محیط زیست و منابع طبیعی جلوی هرگونه ناکارآمدی را به جدیت بگیرند.
استاندار ابراز داشت: باید جلوی هرگونه واگذاری‌های بی مورد گرفته شود و تلاش کنیم قصوری که در گذشته نسبب به این موهبت بزرگ الهی انجام  گرفته برای آن تدبیر جدی اندیشیده شود.
** ارتقای فضای امید و نشاط  برنامه کاری باشد
استاندار گفت: سال آینده تلاش برای ایجاد فضای امید و نشاط و شادی مردم  با رعایت فرهنگ ایرانی- اسلامی مورد توجه همه مسئولین بخصوص برنامه ریزان فرهنگی استان باشد.
احمدی به ایجاد فضای سرور و سرزنده بودن با حفظ ارزش‌های دینی و ملی و حرمت‌ها در ایام نوروز و طول سال تاکید کرد و ابراز داشت: باید دستگاه‌های امنیتی مراقب و هوشیار باشد تا جلوی هرگونه سوء استفاده در این خصوص گرفته شود.
   ** پرهیز از هرگونه قانون گریزی 
استاندار تاکید کرد: همه مسئولین دستگاه‌های اجرائی استان از هرگونه قانون گریزی پرهیز کنند و نسبت به این موضوع مهم غافل نشوند.
احمدی خاطرنشان کرد: در مدیریت کارها، انجام ماموریت ها و وظایف دستگاه‌ها، استخدام نیروها، توزیع منابع و پرداخت تسهیلات، انتصاب مدیران، بستن قراردادها و انجام امور مردم در سال آینده نظارت و ارزیابی به طور جدی صورت خواهد گرفت و با هرگونه بی قانونی با تمام توان مقابله و برخورد خواهد شد.
**استقرار میزخدمت  در ادارات عملی شود
استاندار تاکید کرد: استقرار میزخدمت بعد از تعطیلات فروردین در همه ادارات دولتی اجرا شود.
احمدی  افزود: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت به نحوه شایسته و مطلوب به مردم و مسئله  تصدیگری دولت، موضوع نماز در ادارات، توجه به شعار و ارزش‌های معنوی و دینی و فضاهای مجازی موضوعات مهم مورد توجه در سال آینده است.
وی به اختصاص روز شنبه هر هفته در دستگاه‌های اجرائی برای دیدار مردمی و ملاقات عمومی تاکید کرد و افزود: در این روز جلسه‌ای برگزار نخواهد شد و مسئولین صرفاً پاسخگوی مردم باشند.
**تمام شرایط برای استقبال از مهمانان نوروزی فراهم است
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تمام شرایط برای استقبال از مهمان نوروزی و گردشگران در ایام تعطیلات مهیا و برای خدمات رسانی به مردم و شهروندان استان و مهمانان فراهم است.
احمدی تصریح کرد: نظارت‌ها و بازرسی‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه به‌طور مستمر و با جدیت باید انجام شود و مسئولین موبایل آنها در دسترس بوده و خود یا معاون و یا کارشناس در محل دستگاه در این ایام به صورت کشیک حاضر باشند.
استاندار تاکید کرد: حضور شخص مدیر در جلسات با دست پرخیلی مهم است و پیگیر بودن کارها در وزارتخانه مربوطه و برگشتن با دست پر و آوردن منابع از مرکز مهمتر و سرکشی به شهرستان‌ها  باید از برنامه‌های اصلی آنها در سال جدید باشد.
** سال ۹۶ در استان با همه تلخی و شیرینی‌ها اما تلاش‌های خوبی صورت گرفت 
استاندار گفت: سال گذشته برای استان با وجود همه تلخی و شیرینی‌ها تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و از زحمات همه مدیران، دست اندرکاران به ویژه مردم عزیز استان تقدیر و تشکر می‌کنم.
احمدی بیان کرد: امسال سال پرحادثه‌ای برای کشور و استان بود هرچند در ادبیات دینی ما همواره باید در معرض آزمون الهی قرار گرفت، مسائلی مانند زلزله کرمانشاه و برخی از دیگر شهرها، سقوط هواپیمای تهران – یاسوج، غرق شدن کشتی سانچی و قطار و موضوع نارضایتی اجتماعی حوادث تخلی بود که وجود داشت.
استاندار تصریح کرد: برای استان هم سانحه هواپیمای تهران -یاسوج بسیار دردآور بود اما دلسوزی، همکاری وهمدردی مردم این غم سنگین را تسلی بخشید.
اجمدی افزود: از همه کسانی که در این خصوص زحمت زیادی کشیدند صمیمانه تقدیر می‌کنم و از صبر و حوصله عزیزان این جانباختگان به‌طور ویژه تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1