تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۳۲۵۰۷۹

هم‌صدایی با مردم در اوج قدرت

۱۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛متن ارسالی

ملت بزرگ ایران در روز ۲۲ اسفندماه ۹۶ جلسات استیضاح دو وزیر دولت دوازدهم را نظاره گر بودند جلساتی که مردم به دقت حرفهای نمایندگان مخالف و موافق استیضاح و دفاع وزراء را رصد می‌کردند و لحظه به لحظه اخبار آن نیزدر فضای مجازی رد وبدل می‌شد. موافقان استیضاح هر دو وزیر دلایل خاص خود را داشتند که هرکس بنا به اطلاعاتی که در اختیار داشت سعی در شفاف سازی می‌کرد تا نمایندگان بتوانند با شناخت و فهم خویش رای بدهند. در میان همه نمایندگانی که به عنوان موافق استیضاح وزیرتعاون کار ورفاه اجتماعی سخن گفتند غلامرضا تاجگردن نماینده محترم شهرستانهای باشت وگچساران چهره‌ای متفاوت داشت. سخنان متقن و دلایل مستند ایشان با صدای رسا در پشت تریبون خانه ملت نشان داد که وی چهره‌ای مردمی دارد. دانش، تخصص وغیرت این نماینده شجاع و فرهیخته که از اعماق جان سخن می‌گفت حاکی از این بود وامدار هیچ جریان وگروهی نیست و صادقانه در مسیر خدمت به مردم و برای مردم گام بر می‌دارد.
جدا از نتیجه استیضاح که در نزد افکار عمومی بسیار شبه انگیز بود وبه تعبیر دکتر تاجگردون هیئت رئیسه مجلس در مقابل سوگندی که یاد کرده است و در برابر وجدان عمومی باید پاسخگو باشند امروز دکتر تاجگردون نماینده‌ای بود که وکیل ملت را بر وکیل الدوله بودن ترجیح داد و چه زیبا همه سیاه نمایی هایی که نسبت به وجه نمایندگان و قوم لر در رسانه‌ها مطرح شده بود با صدایی زیبا و مدرس گونه بیان کرد. نطق متقن ایشان این تصور را ایجاد کرده بود که استیضاح رای می‌آورد.
امروز غلامرضا تاجگردون نشان داد که نماینده‌ای شجاع و مردمی است. نماینده‌ای که از حقوق مردم رنج کشیده این سرزمین نخواهد گذشت حتی اگر تنها بماند.
امروز تاجگردون نشان داد که پای نظام وانقلاب ایستاده و زبان گویایی مردمی است که از بی عدالتی، کم تحرکی و کم کاری مسئولان به سطوح آمده‌اند.
امروز تاجگردون نشان دادکه نماینده باید در مقابل خواست افکار عمومی و ملت پاسخگو باشد و ذره‌ای از سوگندی که در مقابل کلام نورانی قرآن و قانون اساسی خورده عدول نکند و در یک کلام محافظه کار و اهل معامله نباشد.
امروز مردم استان کهگیلویه وبویراحمد و همه لرتباران در اقصی نقاط ایران عزیز به خود بالیدند که نماینده‌ای شجاع، دلسوز و مردمی در مجلس دارند که به لر بودن خویش افتخار می‌کند و خود را نوکر مردم می‌داند.
امروز تاجگردون صدای رسای مردم داغدار و ماتم زاده سانحه دلخراش هواپیمایی آسمان بر فراز قله دنا در مجلس بود که با بغض سخن می‌گفت که حتی مسئولان مرتبط با این حادثه حاضر به یک عذرخواهی ساده هم نشدند.
آری دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس امروز قهرمان استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بود که به واسطه اینکه نماینده‌ای از جنس مردم بود محبوبیت ایشان نزد ملت ایران دو چندان شد.
همصدایی با مردم در اوج قدرت و دوری از نفاق، تزویر و معامله امروز از دکتر تاجگردون چهره‌ای قهرمان ساخت که جوانمردانه همراه نماینده شریف کهگیلویه بزرگ پای استیضاح این دو وزیر را امضا کرد و قدم در راهی گذاشت که مطالبه جدی مردم و افکار عمومی بود.
رای ونظر نمایندگان مطابق قانون مورد احترام همگان است اما جدا از رای نیاوردن استیضاح باید به نمایندگانی که صادقانه و از سر دلسوزی مطالبه گر بودند و امتیاز گیری و باج خواهی را بر منافع ملت ترجیح دادند باید دست مریزاد گفت.
امروز تاجگردون آنچه را که در توان داشت گذاشت تا به سوء مدیریت در این دو وزاتخانه پایان دهد و آلام ودردهای بازماندگان حادثه تلخ سقوط هواپیمایی آسمان در دنا را تسکین بخشد.
به عقیده نگارنده جدا از نتیجه استضیاح، تاجگردون قهرمان استیضاح وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی در مجلس بود، مدرس گونه ظاهر شد و حرف دل مردم را زد. امروز وقت آن فرا رسیده است که قدر نخبگان و انسانهای توانمند خویش را بدانیم واز ظرفیت و توانمندی دکتر تاجگردون که چهره‌ای در تراز ملی و درسطح بین المللی است برای توسعه و آبادانی این دیار پیش از هر زمان دیگری استفاده نماییم.
انشالله که همه بکوشیم که هم به وظایفمان خوبی آشنا باشیم و هم خوب عمل کنیم و به تعبیر امام راحلمان در سرزمین اعمال و رفتارمان هیچ بذری جز رضایت پروردگار نباشد.
-------------------------------------------------------
سید ولی موسوی – مدیر مسئول نسیم دنا
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده
بیکارامیر
خدا پدر مادرش را بیامرزه حرف دل همه ای مردم را زد
محمد از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
احسن
دکتر اسکندری
Iran, Islamic Republic of
واقعا نطق ایشان به عنوان یک لر و یک کهگیلویه و بویراحمدی باعث غرور همه ماشد باید قدر این شخصیت بزرگ و توانمند رو بیشتر بدانیم
علمدار
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خوب وزرا استیضاح کرد مشکلت جای دیگر بود
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاجگردون سنگ تمتم گذاشت قدردانیم احسن مر
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
دورد بر مهندس سید ولی موسوی ودرود بر دکتر تاجگردون افتخار مردم غیرتمند کهگیلویه و بویراحمد
میرزا
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید عزیز
محمد حسینی نیک
تاجگردون نشان داد الحق نماینده شجاع ونترس می باشد برای گرفتن حق مردم با هیچ کسی امتیاز نمی دهد پس به این نتیجه می رسیم که در انتخاب نمینده اصلح اشتباه نکردبم نماینده شایسته به مجلیس فرستادهایم زنده باد تاجگردون

صفر دیدار آرخلو
ناجی
Iran, Islamic Republic of
بوی قرمه سبزی میاد ولی.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
قربون میرشکال




بالاخره انتظار ۴۰ساله درتاریخ انقلاب به سر آمد و ما باچشمان خود دیدیم که نماینده داریم.






نماینده ای فراتر از تصور ما


درود بر میرشکال
ایثار گران دیل
Iran, Islamic Republic of
بااین حرفها خوشحال نباشیدشاهنامه اخرش خوشه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اما.استیضاح.که
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1